marjo, een hele fijne, gelukkige, mooie enz enz dag!!!!!!!!!!!!!! Ik ga een zonnedansje voor je doen, en je fam en jullie moeten zelf de rest doen hoop dat je beetje slaapt vannacht!!!!!!!!!!!!!!! liefs radna
hee marjo! hele fijne dag morgen meissie!! vier een leuk feessie!!! morgen om 10 over 9 moet ik bij de gyn zijn..... pfff ik ben benieuwd..... liefs elfje
succes morgen Elfje!!! Laat je weten hoe het was? en een beetje snel ook 8) Hoe is ie met jou Radna??
goede morgen meiden, Hier geen baby, deze ronde, t is toch echt doorgezet!!!!!!!!!!! helaas straks even nieuwe clomid halen n de gyn bellen, of deze ronde weer met controle is of zonder, spreken we van te voren eigenlijk nooit wat over af.............lekker slim maar ach, kan iig de clomid halen want bij de aphotheek gaat er wel eens wat fout, en heb ik een herhalingsrecept gekregen, dus das wel mooi........................... Hoe ist met de rest??? Elfje, jij zit nu denk bij de gyn, ben benieuwd!!!!!!!!! snel terug zijn hoor!!!! Pientje hoe gaat ie bij jou, gaat al opschieten nu, nog 4 daagjes toch........ik duim nog voor je hoor. Quinnygirl, al aan de clomid, of ben je nog steeds aan t afwachten?? Senna, hele fijne vakantie, daar in t zonnige egypte!!! Is je ongi al doorgezet, of heb je al een mooie posi test??? Sam, is je provera al op, kan je bijna weer aan de c,omid, hoop dat t nu wel bij je werkt!! lief sradna
heh wat balen Radna,dat had ik echt niet verwacht Maar dan ben je zeker te vroeg ongesteld geworden? heb zo'n vaag vermoeden dat de 3 musketiers de volgende ronde weer samen zullen zijn. Maar dat wordt de laatste ronde dan heh!!!!! Yep nog 4 dagen en dan zal ik ongi worden,maar mag van mij ook wel ietsje eerder ongi worden dan,kan ik weer door. Ik weet trouwens ook niet of ik de volgende ronde nog controle krijg? Moet bellen als ik ongi ben en krijg dan een nieuw recept,maar wil eigenlijk nog wel een keer op controle om nog wat dingen te bespreken. En ik wil ook wat zekerheid dat er niet teveel eitjes gaan groeien voordat ik straks met een 4-ling zit Nou Radna,deze ronde moet em worden!! succes ermee!!!! Elfje,ben je al terug?? Marjo,succes en plezier vandaag!!!!
ja ik ben indd te vroeg ongi geworden maar dat as de vorige ronde ook, was nu zelfs iets later dan vorige kee maar t begon dinsdag al met beetje bruin, is tot gister bruin geweest, en nu kan ik er niet meer omheen, hoop ook dat ik met controles mag, want dan kan ik even vragen hoe dat kan, steeds zo snel. moet tussen 1 en 2 uur terugbellen, ze gaat overleggen met de arts, ze zei dat er ook wel eens een maand over geslagen wordt, maar dat wil i niet want dan moet ik ook weer eaan de provera!!!!!! spannend bij jou hoor!!!!!!!!! Elfjeeeeeeeeeeeee we zijn nioeuwsgierig hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs radna
hee meiden! @radna: potverdorie meis, weer te vroeg!! nou, kom net van de gynaecoloog... ik heb dus idd nog geen eisprong gehad!! op de echo zag ie een eitje van 16mm! pfffff en dat op cd 29! het baarmoederslijmvlies was prima... toen heeft hij lang zitten denken... en nu moet ik zondag terug komen voor een nieuwe FM, en als mijn eitje dan groter is dan 18mm krijg ik een pregnyl injectie! die heb ik nu net opgehaald en in mn koelkast gelegd. als ik zondag die injectie krijg, krijg ik ong 38 uur later mijn eisprong...... wanneer dit niet tot een zwangerschap leidt, krijg ik volgende ronde gewoon weer controles, en wordt mijn dosering clomid verhoogd naar 100 mg.... nou ik ben dus echt wel blij dat ik gegaan ben joh! als jullie me niet hadden aangespoort om te bellen, weet ik zeker dat ik nu nog aan het aanmodderen was...bedankt meiden! ik ben eigenlijk nu al een beetje zenuwachtig voor die injectie...., maar alles voor het goede doel, ik ga nu ook maar weer even mn banner aanpassen.... liefs elfje
wow, nog geen ei.............maar ja nu wel nog een kans he, das wel fijn...........spannend, en dan moet je dus een dossis hoger, nou lopen we allemaal niet meer gelijk..........maar twee musketiers kunnen straks misschien nog wel naar een ander topic!!!!!!!!!! ik kan straks terugbellen met t antwoord van de gyn.......gaat nu dat de clomid werkt wel elke keer snel, vind ik, ben nog nooit zo vaak ongi geweest.......... als t maar een keer wegblijft ook!!!!!! liefs radna
hee radna! nou lopen we idd niet meer gelijk..... ik denk ook dat het gunstig is, dat jou cyclus nu zo kort is! hopelijk gaan we snel met zn alle naar het volgende topic hoor!!! hoe vind je mei- baby's klinken??? dat kan nogsteeds met zn allen! liefs elfje
hee annika, ik mag nog even in deze ronde blijven idd.... heb ik uiteraard wel liever, dan dat er geen enkele activiteit te zien was... ik zie wel op tegen die spuit, maar wanneer ik die gehad heb, weet ik wel precies wanneer ik het meest vruchtbaar ben.... dat geeft wel meer zekerheid.... maar ja, dat wachten blijft iedere keer wel killing! (geldt voor iedereen hier natuurlijk) liefs elfje
Elfje Op zich jammer dat je ei nog niet groot genoeg is.. Maar je moddert niet alleen door en je hebt wel degelijk volgende week kansen! Das toch eigenlijk erug goed nieuws!
@caecilia: nee, ik ben idd super blij! heb nu gelukkig zekerheid! mn gyn zei toen ik weg liep, "de volgende keer zwanger terug komen he!" vond ik wel lief!
hahahah.............ik vind mei-baby's heel goed klinken..........daar gaan we voor!!!!!!! Pientje je mag ook voor een april baby gan hoor!!!!!!! dat zpou natuurlijk voor jou veel leuker zijn !!!! liefs radna
meibaby's (ga voor een tweeling 8) ) is ook goed hoor dat is kwa geduld nog heel goed te doen!!! Maareh wat fijn dat je nu meer zekerheid hebt!! echt goed dat je hebt gebeld!! Ik dacht al dat de dosis verhoogd zou worden!! Maar als het eitje doorgroeit heb je nog een kans deze ronde!!! en misschien springt het eitje wel zelfs vanzelf!!! dusseh ff doorgaan met de slaapkamerpraktijken 8) Hey Radna,jij hebt nu toch 2 keer 150 gehad? Heb je ook steeds op dezelfde dag je ovulatie?? Ben zo bang dat mijn lichaam nu weer aan 150 gewend raakt en het weer zolang gaat duren voordat ik een eisprong ga krijgen de volgende ronde!
Hallo allemaal, even een vraagje... gister bij de gyn geweest voor het eerst en op basis van anamnese en inwendige echo PCO diagnose. is ook bloed geprikt en mijn mannetje moet volgende week sperma afgeven en dan hebben we 4 sept een afspraak om (als zaad gewoon goed is) menstruatie op te wekken en te beginnen met clomid. Mijn vraagje aan de ervaringsdeskundigen: hoe vaak moesten jullie (in het begin) naar de gyn??? Chrizzzy
hoi chrizzy, je bedoelt denk ik, toen we startten met clomid toch? ik moest vaak 2 maal voor een FM (follikelmeting) dan soms nog een keer voor het bloedprikken. en wanneer ik weer ongesteld werd kreeg ik een cyste controle. (dit laatste is geloof ik bijna nergens!) alle bezoeken zijn bij mij altijd kort... maar wel vaak. ik hoor hier ook weleens, dat mensen alleen maar bloed hoeven laten prikken op ong cd 21. heel veel sterkte chrizzy! je kan hier gezellig mee kletsen! liefs elfje