vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Mijn temp was gisteren 36,6 (eisprong normaal eerder rond 36,4) vandaag was mijn temp 36,7 dus wel iets hoger...
    Maandag heb ik om 9:15 een echo en als we rond de eisprong zitten een samenlevingstest.

Klusschema dik in orde ;)
    Dus daar zal het niet aan liggen!!!

2. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    nou, dan heb je iig geval niet je ei "gemist"..haha
    stel je nou voor, dat je je eisprong al hebt gehad maandag... zien ze volgens mij op de echo geen groot eitje meer! dan kunnen ze nog alleen aan je progestoronwaardes bepalen of er een eisprong is geweest. (moet dan geloof ik hoger zijn dan 5)
    ik zou iig je gyneacoloog melden dat je eisprong dus mogelijk al is geweest! zo niet, dan zou ik ook niet zo goed weten wat die krampen en spotting zouden kunne zijn....
    liefs elfje

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Je hebt gelijk ik zal het maandag met mijn gyn bespreken.
    Je prog. waarde moet boven de 12 zijn wil het met zekerheid zeggen dat je een eisprong hebt gehad.
    Liefs Caecilia

4. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ik ben benieuwd maandag!
    laat je het nog even weten?
    liefs elfje

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Tuurlijk laat ik het maandag weten... Ik vindt het ook allemaal erg spannend. Je bent zo met ieder signaaltje van je lichaam bezig :)

6. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    spannend hoor caecilia, succes maandag!

@elfje veel plezier vandaag! ;)

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Nou dames, ben net terug uit het ZH. Ik heb geen samenlevingstrest gehad. Wat ik al een beetje dacht mijn lichaam heeft haast deze maand en ik heb mijn eisprong al op dag 14 gehad!!! vandaag is dag 18 en we hadden dag 22 verwacht!

Gaat opeens even heel snel. nieuwe NOD op 4 mei. Klusschema zat goed dus geen zorgen daar..

Ben heel blij zou mijn eerste cyclus van 28 dagen kunnen worden!!!!

elfje je had helemaal gelijk :)

Krijg nog wel woensdg mijn bloedtest te horen om zeker te weten dat de waarde hoog is. Maar de echo zag eruit als na een eisprong dat in combi met mijn temp. grafiek...

8. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    jeetje dat is wel ene heel mooi verhaal layla! geniet van je zwangerschap

9. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hai caecilia!!!
    wat een goed nieuws! die eisprongen doen ook maar wat ze willen!!! (ALS ze maar komen....!)
    gelukkig hebben jullie op tijd goed geklust!
    spannend hoor!
    enne al helemaal super dat je nu niet zo lang hoeft te wachten!!

ik heb sinds vandaag een vaag ongi-gevoel......, maar kan ook een beetje spanning zijn.....
    wachten duurt lang!!!!

liefs elfje

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @ elfje, Beetje vroeg voor ongi gevoel volgens je banner... Weet je zeker wanneer de eisprong was? (temp/bloed onderzoek oid?)

Ik heb zelf sinds zaterdag heel erg pijnlijke tepels. Ik dacht ook zal wel zenuwen zijn maar blijkt toch een na eisprong iets te zijn (normaal gespannen borsten...dus dit is nieuw...

11. muffy

muffy Lid

Oct 16, 2005
    44
    0
    0
    Hee meiden,

Ik zelf heb net een kuur Clomid 50 achter de rug vorige week gaf dit geen resultaat en vandaag ook niet alleen dan dat mn slijmvlies dikker was maar ja die was dan ook minimaal. Moet nu 2 a 3 weken wachten op een ongi anders starten met Primolut en dan op de 5e dag Clomid 100. Pfff zo spannend en toch een beetje slopend allemaal. Ik heb PCO en het voelt toch een beetje als falen hoe voelt dit voor jullie???

12. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hoi muffy,
    bij mij was er een duidelijke eisprong bij 50 mg clomid!
    maar bij de eerste controle op cd 11, was er ook nog niets te zien bij mij... op cd 17 had ik een eitje van 1.9 mm die elk moment kon springen... hierna heb ik ovu-testen gebruikt.. en iedere dag geklust :oops: :oops: nu wordt het dus afwachten.......pfff
    ik snap heel goed, dat het bij jou voelt als falen.... ik dacht op cd 11 ook shit, het slaat niet aan...
    verder hoor ik heel vaak van mensen die overgaan op 100mg en dat dit direct super goed werkt! hopelijk is dat voor jou ook het geval, en krijg jij ook die eerlijke kans om zwanger te worden!! succes!!

@ceacilia: het is ook niet echt een ongi-gevoel.......meer scherpe steekjes heel erg onderin mijn buik...kan het niet echt goed plaatsen...

liefs elfje

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @elfje, klinkt hoopvol toch? volgens mij vallen onze NOD's samen dus we duimen gewoon tot 4/5 mei voor een super resultaat!

@ Muffy, ik heb geen pco maar trage eierstokken.. (komt op hetzelfde neer) het voelde voor mij zeker ook als falen was een tijd echt niet zo dol op mezelf :( inmiddels gaat het met mij een stuk beter door met mensen op forums te praten en me te realiseren dat ik niet alleen ben...

14. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hoi caecilia,
    dat klopt!! jou NOD is natuurlijk naar voren geschoven nu!
    nou voor ons beiden dus: duim, duim, duim, duim!!!
    het duurt nog zooooooo lang.. (voor het eerst ergens gericht op wachten, valt zwaar)
    we houden elkaar op de hoogte!!!!
    liefs elfje

15. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hee Muffy.

Ja het voelde bij mij ook echt als falen hoor.
    Tis jou lichaam dat niet doet wat het zou moeten doen, en dat voelt niet goed.
    Maar geloof me, ondanks dat 50 mg niks gedaan heeft, 100 mg kan echt goed genoeg zijn voor je.
    Ik kan het weten.
    Probeer een beetje meeer vertrouwen te krijgen in je lichaam, en dan komt het vast allemaal goed.

Liefs

16. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ik heb even een vraagje voor de meiden die clomid gebruiken of gebruikt hebben....hebben jullie ook last van veel meer afscheiding dan normaal?? :oops: :oops: ik heb het idee dat ik om de paar uur een schone onderbroek aan kan trekken.... :oops:
    liefs elfje

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik had dat niet. Ik was "droog".

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Ik heb het niet zo erg. Maar normaal had ik niets en nu wel iedere dag...

19. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja ik had dat wel, maar dat komt bij mij denk ik ook omdat ik daarvoor geen cyclus had, dus geen eisprong en niet de bijbehorende afscheiding.
    Ik denk dat dat heel normaal is.

Groetjes

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

voor dat ik met de medicijnen begon had ik normale afscheiding.

Maar toen ik de medicijnen gebruikte had ik geen afscheiding en toen ik stopte met de medicijnen ook niet. Maar sinds ik zwanger ben wel net als vroeger.

Share This Page