vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi hoi,

Ik vind het op zich wel vreemd hoor, 2 dagen hoge temp want had donderdag een negatieve ovutest. Maar goed, hij is echt met 0,3 gestegen tov donderdag! Gister en vandaag 36,7 en donderdag 36,4..
    Zouden zenuwen ook van invloed geweest kunnen zijn 8-[

Pff, heb wel heel veel vruchtbaar slijm gehad afgelopen dagen dus wie weet... En het geeft met wel moed dat mn temp stijgt, afgelopen ronde bleef ie gelijk na mn ei en werd ik heel snel ongi!
    Nog even geduld hebben tot maandag!

Elfje: Hopelijk mogen we gezellie samen op het bankje. Wel balen voor jou zeg dat je ei nog niet geweest is!! Maar fijn dat je Pregnyl gaat krijgen en de komende ronde een dosisverhoging (hopelijk heb je die niet nodig meid [-o< ) Nog even doorklussen dus!!!!!

Pientje: Nog 3 daagjes!! Ik zal het helaas pas lezen als ik terugben van mn honeymoon, duim echt super had voor je hier op goed bericht!!

Kirby: Het kan indd met een evt. innesteling te maken hebben die dip! Ik hoop het voor je!!!! Ben heel benieuwd en de duimpjes draaien volop hier!

Quinny: Maakt niks uit, niet druk maken hoor :) Je mag beginnen t/m dag 5 dus het zit wel goed! Fijn dat je weer een ronde verder kunt!

Sam: Fijn dat je provera kuur erop zit! Hopelijk slaat clomid nu goed aan!

Radna: Fijn dat je weer controles krijgt komende ronde! En ik herken het hoor dat de ronde met clomid sneller gaan als het aanslaat. Vind die Provera dagen altijd zulke verloren dagen.. Nu zit je gelijk weer in een vlgde ronde! Krijg je nu ook weer zo'n spuit komende ronde??

Hopelijk ben ik niemand vergeten nu!! Sorry anders, er is hier ook zoveel geschreven afgelopen dagen!

Liefs,
    Marjo

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi marjo.

ik hoop dat je gister een super tijd heb gehad.

groetjes Annika

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja dat heb ik zeker!!!

Nu zie ik dat ik jou vergeten ben zonet :oops: Sorry!!!!
    Houd je het wachten nog een beetje vol? Hopelijk kom je gauw met goed nieuws!!

Liefs,
    Marjo

4. annika1985

hoi hoi marjo.

het ergste is echt het wachten
    en ik heb al geduld van niks dus dit is echt vreselijk gewoon. hihi.

volgende de gyneacoloog had ik afgelopen dinsdag eisprongdag.
    en ik had 's morgens een echo en het was over duidelijke te zien dat er 1 zou springen die dag.

dus om het zo maar te zeggen hadden we grote LOL die dag.

groetjes Annika

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiavond allemaal;

@annika, ik hoop dat de LOL hefet geholpen en je dalijk een positief rsultata hebt hoor.

@marjo, fijn dat je zo'n superdag hebt gehad, en idd klinkt in het bgein echt erg he om hem dan "je man" te noemen na zolnag je vriend geweest te zijn :)

ik heb gelijk een vraagje aan jullie, gisteren heb ik de laatste provera ingenomen en vanochtend om 11 uur ben ik ongi geworden, nu nog heel licht en bruin (sorry), maar zal morgen wel meer wezen.
    nu mijn vraag. reken ik vandaag als mijn eerste cyclusdag of morgen pas???? ik wete het niet meer pfff.
    thanxx alvast :D

liefs sam

6. annika1985

hoi hoi.

ik hoop het ook.

22 augustus moet ik ongesteld worden ( liever niet )

groetjes Annika

7. annika1985

hoi hoi.

kan innestellen pijn veroorzaken.

heb hele lage buikpijn zeg maar.

groetjes Annika

8. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Sam,

Je begint te tellen vanaf de eerste dag dat je helderrood bloed verliest.

Groetjes, Jaycey

9. sam mv kylian

oke bedankt meid,
    begin ik nu dus op dag 1 :D

liefs sam

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, zet 'm op!!!

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Elfje!!! hoelaat moet je vandaag weer????
    Ben benieuwd hoor....hou ons op de hoogte heh.

Nou hier nog steeds een hoge temp.
    De afgelopen maanden werd ik steeds op zondag ongesteld,dus dacht dat ik vandaag ook misschien wel ongesteld zou worden,maar nee temp is nog hoog.
    Dus zal het denk ik toch echt dinsdag worden. Als dat zo is dan is mijn volgende vruchtbare periode rond de verjaardag van mijn man.....zal hem eens een mooi cadeau geven......alhoewel,hij geeft het aan zich zelf dan :( shit moet ik toch nog wat kopen ...hahahaha

Zo sam dan kan je nu lekker door en eindelijk voor een baby weer gaan beginnen.
    Krijg je nog controles??

Marjo,was je temp weer hoog??????

12. sam mv kylian

dank je meiden,
    en idd wle lekker dat we nu echt aan de slag kunnen :D
    nee ik krijg deze ronde geen controles want mijn gyn is nu op vakantie, dus deze ronde moet ik zonder controles doen. 18 september moet ik terug naar hem en gaat ie kijken of de clomid aangeslagen heeft, ik moet wel tempen dus ben benieuwd.

@pientje, spannend dat je temp nog hoog is meid.
    enne zou wle een luek cadeau zijn he. enne...is ook ene geweldig cadeau hoor van jou aan hem :) ok eerst geeft hij aan jou, maar hij krijgt er iets veeeel groters en supers voor terug :) duurt alleen een tijdje hahah. moet ie f fgeduld hebben haha:):)

liefs sam

13. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hallo allemaal,

Wat fijn Sam dat de provera lekker snel werkt!! nu mag je dinsdag al beginnen met de clomid he? Hoop voor je dat t nu wel werkt!!!
    IK begin vandaag weeer, yehhh lekker weer opvliegers enzo kweken :(

Pientje, wat spannend, de 15 de he, nog twee daagjes!!! enne niet zo negatief denken he, dat je dinsdag wel weer ongi wordt!!! je temp is nog hoog dus kan nog alle kanten op!!!!

Elfje, en ben je al geweest?? ben echt benieuwd, wel fijn trouwens dat je ook op zondag kan komen, wist niet eens dat dat kon!!

Jacey, zie aan je banner dat je hard aan de slag moet ;) zet m op he!!!

He marjo, hoe is t bij jou, als getrouwde ;) , morgen lekker weer meer zekerheid, is je ei eigenlijk al geweest, of moeten jullie op honeymoon aan de klus??

fijne dag allemaal nog, ga zo maar eens even actie ondernemen, anders is de dag alweer voorbij...............

liefs radna

14. sam mv kylian

jaaaaaaaaaaa leuk, opvliegers,
    dat wete ik helaas nog maar al te goed :( :( :(

@elfje, ben ook wle benieuwd hoe laat moet je ook alweer??

liefs sam

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee ladies!!!

@pientje: jij wordt helemaal niet ongi hoor dinsdag!! dat hebben we niet afgesproken!!

@sam: fijn dat de provera lekker snel is!! succes met deze ronde!!!!

@radna: jij ook he meid! hopelijk heb je deze keer wat minder bijwerkingen....

@jaycey: volgens mij lopen wij nagenoeg gelijk!

@marjo: hoe is het met onze kersverse bruid?

nou, ik kom net uit het ziekenhuis.
    ik had een follikel van 19mm! dus alweer 3mm gegroeid sinds vrijdag, en groot genoeg voor de pregnyl spuit!
    die heb ik dan ook direct gehad.. mijn eisprong zal nu in de nacht van maandag op dinsdag plaatsvinden....
    de spuit viel trouwens heeel erg mee!!! ik voelde eigenlijk nagenoeg niets....

veel liefs elfje

16. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    @ jaycey, schreef net succes met klussen van t weekend, maar las bij zwanger worden dat t bij jullie alleen dmv inseminatie kan, sorry :( wist ik niet.....

Oh ja, over die ovu testen, ik had eerst ook die van clearbleu en deze zijn erg makkelijk (ook erg duur) geen gezeur van wel, niet even dikke donkere streep, maar gewoon een gezichtje. Nu heb ik deze ronde hier bestelt en die zijn wel met streep, en deze werken ook echt hoor. Als je echt begonnen bent op de dag dat tde gyn dat zei, en je hebt e twee per dag gedaan, dan is je ei denk ik gewoon nog niet geweest, of je moet van te voren te veel gedronken hebben.......

Succes, hoop dat je m niet gemist hebt!!!!

liefs radna

17. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    @Elfje, ohhhhhhhhhh wat goed spannend zeg, lekker idee is dat he als je precies weet wanneer je ei eraan komt, kan je nu alvast een mooi voorradje zwemmers aanleggen ;) :D

@Sam, nou dan lopen wij aardig tegelijk met onze opvliegers, echt erg, t komt ook echt vannuit je tenen, en dan stihgt t zo naar je hoofd.
    Mijn moeder heeft ze zelfs nog nooit gehad, dus die kan ik alvast vertellen, wat er straks te wachten staat hahahaha ;)

liefs radna

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goooooodmorning!!

Lekker geslapen allemaal? Ik ben net wakker :oops:
    Wel om half 7 ff getempt, en ja hoor, weer gezakt met 0.2 :rolleyes: Het lijkt zo langzamerhand wel een golfslagbad bij mij!! Gelukkig morgen naar de gyn. Denk dat ik echt een lijstje mee ga nemen, heb zoveel vragen!! M'n tepels beginnen trouwens wel pijn te doen, hebben jullie dat ook rond de eisprong??? Vorige ronde had ik het namelijk alleen maar daarna!

Annika: Ja vervelend he die wachtweekjes. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!!! In positieve zin natuurlijk :D

Elfje: Wat goed dat je Pregnyl mocht zetten!! Heb je het zelf gedaan of je gyn? Ik moest het namelijk zelf doen, maar toen bleek later dat mn eitje toch gesprongen was dus hoefde het niet meer. Maar ik vond het best een eng idee! Fijn dat het geen pijn deed en heeeeel veel klusplezier de komende dagen !! ;)

Pientje: Spannend dus!! Ik hoop echt dat je niet ongi wordt hoor!!! Moet je maar wat anders verzinnen als kado'tje voor je man straks :p
    Heb je verder al kwaaltjes die kunnen duiden op een zw.schap? Succes met het wachten nog even!!

Radna: Vervelend he die opvliegers!! Ik word er altijd helemaal raar van, helemaal als je je ook nog moet inspannen op je werk zo vervelend!!
    Mijn moeder zit trouwens midden in de overgang dus soms lopen we tegelijk met een rooie boei, ze snapt het dus helemaal ;)
    Hopelijk slaat het weer goed aan en krijg je niet meer bijwerkingen!

Jaycey: Hoe is het met jou, jij nog nieuws??

Sam: Dinsdag je eeste Clomidje dus!! Dag 1 is indd de dag dat je helderrod bloedverlies hebt.
    Hoop echt heel hard dat het nu wel aan gaat slaan en je geen nare bijwerkingen zult hebben!!

Zet hem op allemaal he!! Ik ga ff aan de schoonmaak en daarna mn koffer verder inpakken, heb er zin in :D:D

Liefs,
    Marjo

19. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend joh,Elfje. Inderdaad, dan lopen wij nagenoeg gelijk. Kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden, als we die zenuwslopende weken door moeten komen. Hoe werkt dat trouwens? Jij schrijft: "de pregnyl spuit! die heb ik dan ook direct gehad.. mijn eisprong zal nu in de nacht van maandag op dinsdag plaatsvinden...." Hoe weten ze dan wanneer de eisprong plaats vindt? (ik ben namelijk een beetje bang dat het deze ronde bij mij goed zal gaan, omdat ik gisteravond de pregnyl heb gehad, en dat ik morgenochtend wordt geïnsemineerd. Wat als het eitje vandaag al gesprongen is? Dan ben ik misschien wel te laat).

@Radna
    Geeft niks hoor. Dat kun je niet van iedereen bijhouden. En klussen hebben we toch wel gedaan ;) (Is toch wel een aangename bezigheid).

Dames, allemaal succes en hopelijk is het een vruchtbare maand.

Liefs, Jaycey

20. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Marjo,

Nog van harte gefeliciteerd!!!! Waar gaan jullie naar toe op Honeymoon? Geniet er maar lekker van.

Ik zie dat je morgen op controle moet bij de gyn. Ben benieuwd. Laat je het nog weten?

Liefs, Jaycey

Deel Deze Pagina