Hee Kirby, het is ondertussen al 19.00 uur geweest.... weet je al iets meer? Ik hoop op goed nieuws..... Groetjes, Jaycey
'k Weet nog niks De dokter werkt tot 21u maar ze heeft waarschijnlijk per ongeluk haar antwoordapparaat aangelegd en nu kan ik haar niet bereiken. Mijn mams is daar nu gelukkig in de buurt en die zal eens tot bij de dokter gaan om het te vragen (is een half uurtje rijden van waar ik woon). Ik laat het jullie weten zodra ik iets weet. Liefs Kirby
Niet zwanger... Moet nu verdere onderzoeken laten doen, HSG en spermaonderzoek enz... 'k Hoop dat jullie binnenkort meer geluk mogen hebben. Liefs Kirby
ah sh!@#t kirby!!!! verdorie meid, ik had goede hoop! jammer dat alleen de clomid niet voldoende werkt meis..... weet je al wanneer je vervolg begint? ik hoop dat je snel duidelijk hebt over de nieuwe testen die je moet ondergaan, en dat je daarna als de bliksem eens zwanger word! heel veel sterkte, liefs elfje
Hee Kirby, Jee meid, da's balen. Ik hoop voor je dat de onderzoeken meevallen en wat beter nieuws met zich meebrengen. Houd je ons op de hoogte? We leven met je mee hoor. Groetjes, Jaycey
Hallo meiden, Hoe is het met jullie? Ik zag dat Pientje zwanger is, echt super gefeliciteerd ik ben echt ontzettend blij voor je Pientje . Ik zal eerdaags alles even terug lezen, ik zag dat jullie de afgelopen tien dagen flink hebben zitten typen . Ik ben afgelopen nacht om drie uur thuisgekomen uit Egypte, ik heb hier echt een super gave vakantie gehad. We hadden een mooi hotel, super weer, heerlijk eten en we hebben leuke mensen leren kennen in het hotel waar we veel mee hebben ondernomen. Het is zo`n andere cultuur maar ik zou zeker een keer terug willen (ik vond acht dagen eigenlijk ook veeeeeel te kort). Het enige wat jammer was dat wij 1 excursie hadden gepland (quad safari in de sahara) en dat ik die dag precies ziek was (overgeven, diaree en algehele malaise). Ik kon dus niet mee en mijn vriend is na veel aandringen van mij alleen gegaan (ging wel met een aantal bekende stellen mee). Ik ben nu nog best wel moe maar ik wil mijn dag en nacht ritme een beetje in stand houden . Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld, ik had wel een test meegenomen op vakantie maar deze had ik in mijn gewone baggage gedaan en ja die koffer had in een laadruimte met temp -50 gestaan dus dan is de test niet echt betrouwbaar meer. Ik heb verder helemaal geen verschijnselen dus ik doe geen testen meer. Weten jullie nog dat ik een afspraak in het zh had gemaakt en dat ik half september kon komen, ik had toen terug gebeld dat ik dit te laat vond en toen zou ik begin september kunnen komen. Vannacht sprong ik zowat uit mijn vel, er lag een brief dat mijn afspraak begin september niet door kon gaan en dat ik 15 september kon komen . Ik ben hier echt wel een beetje pissig over maar kan er waarschijnlijk toch weinig aan doen. Kus van Senna
hee senna!!!! leuk dat je er weer bent meis!!! klinkt als een super vakantie! (behalve het ziek zijn natuurlijk)...ik hoop dat je helemaal uitgerust weer terug bent! wat een rot streek van je ziekenhuis, om je afspraak weer zo ver te verzetten! maar wat ik toch wel gek vind, is dat je menstruatie uitblijft meid..... je had waarchijnlijk een eisprong van 2 eitjes toch??? zou je niet toch nog eens een testje er tegen aan gooien? liefs elfje
Balen Kirby had zo gehoopt dat je voor 1 sept..... Ik hoop dat er nu wel schot in gaat komen!!! Succes met de nieuwe onderzoeken!! Hey Senna,fijn dat je er weer bent!! Maar wat een *$@^*& streek van het ziekenhuis!!!!!! Vind het ook maar raar dat je niet ongi bent geworden en dan laten ze je zo lang emmeren!! Stiekem hoop ik dat het uitblijven van je ongi om DE goeie reden is Elfje!! Hoe gaat het? is het nog vol te houden op het bankje?? Jouw Nod is toch dinsdag 29 aug? Dan is mijn man jarig... Heb je zelf een beetje een goed gevoel erover??
hee pien!!! mijn NOD is de 28e.....een dagje eerder gelukkig! ik wordt nu al een beetje gestoord van het wachten, om eerlijk te zijn!!! deze cyclus duurt nu ook al zo lang!!! zit nu op cd 36...... mn gevoel is redelijk.....50-50 zo'n beetje. ben in ieder geval blij, dat wanneer deze cyclus eindigt in de , ik verder kan met een hogere dosering, en ik opnieuw weer veel controles krijg... dat geeft wat meer rust! want uitgerekent de cyclus (deze) waarbij die eisprong op zich liet wachten, moest ik het zonder controles doen...... ik hoop dat ik jou mooie voorbeels heel snel mag volgen pien [-o< liefs elfje
he allemaal, zo t is weer druk geweest hier..........ff bij gelezen. Elfje, hoe gaat ie bij jou op t bankje, spannend he!!!!!!!!! Pientje, alles goed daar in de hoog boven op je mooie wolk........??? spannend met je echo he, of t er een of twee zijn........ Sam, lekker he die bijwerkingen, heb ze ook weer fijn, gister gelukkig laatst pilletjes weer ingenomen, maar ja die opvliegers blijven bij altijd nog even Senna, lees dat je vakantie super was, ik ben ook een keer acht dagen geweest, niet naar egypte hoor maar vond dit toen ook echt heel kort, gaat zo snel voorbij. En ............heb je alweer een keer getest?? wel schit dat je pas later naar t zkh mag nu....... met de rest ook alles ok?? liefs radna
he........ dinsdag alweer, en zit dan op dag 12 alweer, gaat wel elke keer snel nu, als je zo eenmaal mee rolt in t geheel. We moeten ook de kant van pientje op he....... voor jou is t nu ook wel weer spannend, 28 aug las ik he, nog 10 dagen...........ohhhhh kan je er nu nog niks van zeggen he, of heb je al kwaaltjes : duim voor je hoor, goed voorbeeld(pientje) doet volgen he, zeggen ze...... liefs radna
nee, heb nog geen kwaaltjes hoor! bbm is wel al hard, verder niets.. ik hoop dat er dinsdag een enorm eitje zit bij je! gaat alles idd lekker snel! liefs elfje