Senna, wat leuk voor je dat je een fijne vakantie hebt gehad! 'k Heb deze middag een afspraak om 17u30 met de gyn. Dan gaan we de onderzoeken verder bespreken enz. Ik hoop dat het misschien toch wel wat duidelijkheid kan brengen want ik begrijp het niet zo goed. De vorige keer zwanger in 1 ronde zonder clomid en pregnyl en nu sja... Als blijkt dat er iets mis is uit die onderzoeken dan kunnen we tenminste verdergaan en verliezen we geen tijd meer. Is er niets mis, dan zit er niets anders op dan gewoon blijven wachten zeker? Pientje, alles goed met je? Niet teveel last van misselijkheid of zo? Groetjes Kirby
goeimiddag allemaal, @kirby, wat vind ik dat nou &*%$*% voor je. hoop dat je snel d eonderzoeken ehbt en je duidelijkheid krijgt en heel snel zwanger zult zijn. @radna, word voor jou ok weer spannend dan. en idd die bijwerkingen pffff. die zijn niet grappig en ze gaan zomaar niet weg ook , maar goed, ik moet nog 1 tablet morgen en dan hup aan de klus @elfje, nog 10 dagen volhouden, valt niet mee he? hoop dat die 10 dagen hele snel gaan en je pientje mag volgen hoor. @senna, wat gaaf dat je er weer bent meid en dat d evakantie zo geslaagd is geweest. vind het wel knap dat je nog niet getest hebt hoor. liefs sam
hoi hoidenna. ik hoop dat je een leuke vakantie heb gehad en dat je maar snel een positive test mag krijgen. ik word het wachten nu echt zo zat. ben blij dat het uitzendbureau belde dat ik eventueel dit weekend mag werken. groetjes Annika
Hey! Ben net terug van de gyn. Woensdag moet ik een HSG ondergaan om te kijken of mijn eileiders niet verstopt zijn, want ik mag dan wel telkens meerdere follikels hebben, als mijn eileiders verstopt zijn, dan mogen we zo nog 10 jaar doorgaan zonder resultaat. Mijn man moet ook een spermastaaltje binnenbrengen. Als het sperma van mijn man niet goed is, dan gaat het deze maand al kunstmatige inseminatie worden. Als het bij mij niet goed is en als ze mijn eileiders niet meer zouden kunnen doorspuiten, dan zullen we moeten overgaan op ICSI. We hebben weer vooruitzichten en dat is fijn. Zelfs als er niets mis is, dan hebben we daar al zekerheid over en weten we gewoon dat we nog een beetje meer geduld moeten hebben. Liefs Kirby
pffff kirby, wanneer krijg je die HSG? ik hoor altijd, dat wanneer je die hebt gehad, je een poosje vermeerderd vruchtbaar bent....misschien werkt het voor jou dus ook wel zo positief! sterkte meissie, je kan in ieder geval weer een beetje naar de toekomst kijken... liefs elfje
Net te horen gekregen dat mijn oma op sterven ligt. Aaargh soms is het echt een ***wereld!!!! Het stopt gewoon niet in een jaar en half zijn m'n dochtertje, m'n ene oma, m'n opa, m'n ventje z'n opa, oom en tante gestorven... Elfje, ik hoop ook dat het snel raak is na mijn hsg, dan krijg ik tenminste toch nog een keertje goed nieuws... Liefs Kirby
hoi hoi. ik hoop dat het allemaal goed komt. ik ben nog steeds misselijk. gadver word het nu al zat hahah. en pijnlijke bortsten. ik hoop dat ik volgende week wel een positieve test krijgt. groetjes Annika
he getver kirby! ik begrijp goed dat je nu even in zak en as zit meis! pffff het leven zit soms vreselijk oneerlijk in elkaar.... ik hoop dat je snel uit het cirkeltje van ellende komt, heel veel sterkte met je oma... liefs elfje
hallo Meiden, ik ben er even een tijdje niet geweest en zie dat pientje zwanger is YEAH!! geniet er van meid! En alle andere meiden op de bank sterkte en succes! Ik heb zelf even de handdoek in de ring gegooid, ga eerts op vakantie, en daarna met FM weer aan 100 mg clomid, 50 sloeg niet aan. Ik heb dus even een pauze ingelast, omdat we een paar duiken willen maken op vakantie slaan we een ronde (7weken) over. Ik wacht al anderhalf jaar, dus september/oktober gaan we er weer voor! Gigi
@gigi: begrijpelijk hoor meid, even lekker weg!!! ga enorm genieten van je vakantie, en kom compleet ontspannen terug! veel plezier! @annika: spannend meid, hoe voel je je? liefs elfje
hoi hoi. ik heb ent ff gewerkt tot 1 uur. werk dit weekend in de bejaardenzorg. maar normaal kan ik er goed tegen die luctjes maar nu verschrikkelijk. groetjes Annika
Annika, het zou wel kunnen dat je zwanger bent hoor! Toen ik zwanger was, kon ik echt niet tegen al vreemde geurtjes, ik kon zelfs niet tegen de geur van bepaalde etenswaren. Ik hoop zo voor je dat je positief mag testen. Wanneer ben je trouwens van plan om te testen? Mijn duimen draaien volop voor jou! Liefs Kirby
hoi annika, zou idd best eens zo kunnen zijn, spannend hoor. nog heel even wachten en je mag testen. ik duim voor je meid. vannochtend mijn laatste clomid ingenomen, mara nu had ik gelijk een vragaje, op welke dag beginnen jullie dan met klussen . ik wete niet of en wannere ik mijn ei kan verwachten, dus wat is nu het verstandigst liefs sam
hoi sam, wij zijn steeds rond cd 10 begonnen met om de dag te vrijen.... soms ook weleens eerder natuurlijk, net waar we zin in hadden! ik ging er steeds maar vanuit, dat ik op zn vroegst mn eisprong op cd 14 zou hebben. nou, mijn vroegste eisprong met clomid was op cd 17.... en mijn laatste (deze keer) op cd 33!! dus ehm, alles wat er tussen in zit zou kunnen.... hihi wanneer is je eerste FM? dan kan je de boel een beetje beter inschatten... succes, en natuurlijk vooral veel plezier!! liefs elfje