hoi mied, thanxx voor jullie snelle reacties . ik heb deze cyclus geen FM omdat mijn gyn met vakantie is en we deze zonder meting moeten doen maar ga dus zoizo vanaf cyclusdag 10 klussen je wete maar nooit liefs sam
Sam, ik kan je niet helpen met je vraag omdat ik altijd Pregnyl krijg en ik dus exact weet wanneer mijn eisprong is. Da's wel handig! Maar ik denk dat het verstandigste is eigenlijk om tussen dag 10 en 20 of misschien wel langer te klussen. Misschien kun je je temperatuur meten, dan weet je een beetje of je eisprong geweest is? Annika, het wordt wel spannend he voor jou, nog twee daagjes! Ik duim mee hoor! Heb je nog symptoompjes? Gigi, je hebt gelijk dat je even een pauze inlast, is goed voor je hoofdje dat je er even niet moet aan denken en een pauze met Clomid kan zeker goed zijn omdat je lichaam daar na een tijd aan went. Elfje, krijg jij vanaf nu ook elke cyclus Pregnyl? Of was het juist deze ene keer? Ze gaan mijn oma waarschijnlijk een dezer dagen naar een verzorgingstehuis brengen omdat ze in het ziekenhuis toch niks meer voor haar kunnen doen en daar zal ze wat rustiger liggen in een gezelliger kamer. Ze is pas 62, toch nog veel te jong om te gaan! Maar ze vecht er ook niet meer voor, sinds mijn opa vorig jaar is overleden laat ze haar helemaal gaan, ze heeft nochtans nog drie kinderen en 8 kleinkinderen om voor te leven maar ze wil niet meer...
goeiemorgen allemaal, @kirby, het is zeker veel te jong om dan al te moeten gaan zeg poehee. heel veel sterkte meid. ik denk aan je en brand ene kaarsje voor jou en je familie @elfje, hoe is het met jou, hou je het nog vol op het wachtbankje. @annika, hoe voel je je vandaag? @hoe is het met de rest, gata alles goed. hier wel, zit nu op dag 8. mijn temp is nog rond hetzelfde, zat vandaag ene klein dipje in. iedereen een fijne zondag vandaag liefs sam
hee meissies! @kirby: wat rot meid, van je oma... veel te jong!!!! (mijn moeder is 60...) ik weet niet of ik nu iedere keer pregnyl ga krijgen... mijn dosis clomid zal wel verhoogd worden, van 50 naar 100mg... @sam: groei, eitje, groei!!!! @annika: mijn duimen draaien nogsteeds op volle toeren!!! nog een weekje, en dan zit ik aan mn NOD (ongeveer) mn temp was vandaag alweer 0,2 hoger..... dat gaat tot nu toe dus nog wel lekker... geduld wordt wel steeds minder.....zit vandaag al op cd38! pfffffffffff liefs elfje
hoi hoi. heb vandaag eigenlijk alleen de standaard syptomen. heb oo kweer gewerkt en ik gaf bijna over nou dat heb ik echt nooit. maar ff afwachten nog groetjes Annika. ps wel balen dat ze naar een verzorgingshuis zou moeten. maar goed als het ziekenhuis niks meer voor haar kan doen. dan is het helaas zo.
Elfje, niet echt plezant zo een lange cyclus, 'k hoop voor jou dat je nu elke keer Pregnyl krijgt, het verhoogt toch nog een beetje de kans op een zwangerschap omdat het je baarmoederslijmvlies nog snel een beetje doet aangroeien en ook omdat je natuurlijk goed weet wanneer je eisprogn is. Of neen, eigenlijk hoop ik dat je nu zwanger bent en de Clomid en Pregnyl buiten mag gooien En we slepen je wel door deze week heen hoor Mijn mams is vandaag 42 geworden. Ze was pas 19 toen ze van mij was bevallen en oma was ook jong toen ze mijn mams kreeg. Is eigenlijk wel plezant als je mams en oma zo jong zijn, maar niet als ze zo jong moeten gaan. Annika, die laatste dagen zijn het ergst hé, maar goed, nog twee daagjes en dan mag je testen. Heb het al een paar keer gezegd maar mijn duimen blijven draaien Liefs Kirby
hoi meiden hier ee n berichtje van mij. Nou ik zou nu of morgen ongesteld moeten worden maar merk nog niks! Ben zo bang dat clomid dan toch niet voor een eisprong heeft gezorgd. Woensdag moet me ventje naar het zh of zijn zaad te laten onderzoeken. bleeh voel me op dit moment rot! Hoe is het met de rest van jullie?? @ kirby heel veel sterkte. @ annika spannend word het voor jou! ik duim voor je. en de rest ook heel veel succes dat we dit lijstje maar snel mogen verlaten
goeiemorgen meiden, alles goed met jullie. hierw el alleen ben ik bang dat er niks van mijn temp klopt. kylian werd vanochtend wakker om hlaf 6, dus ik was al opgestaan en 2 uur vroeger als normaal klopte mijn temp niet . was toen 37 en normaal rond de 36.4. nou ja, we zien wel @Annika, hoe is het vandaag met je, kun je vandaag nu a testen of morgen?? ben oo beneiwud en hard aan duimen draaien @peetje, missch een goed teken dat je nog niks voelt en nog niet ongi bent @elfje, alles goed? je temp gaat goed zeg, superrrrrr, houden zo @radna, hoe si het met jou, op welke dag zit je nu?? geloof dat wij haast gelijk liepen toch? @kirby, hoe si het meis, gata het een beetje met je?? iedereen een fijne dag vandaag
goedemorgen ladies!!! @kirby: bedankt voor je lieve woordjes! gaat alles goed?? @peetje: ik hoop dat je helemaal niet ongi wordt meid!!! @sam: is natuurlijk nooit helemaal te plannen wanneer je kindje wakker wordt..... hopelijk kan je toch goed je eisprong spotten! @radna: ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met je is! al je eitje in zicht?? @marjo: jij kwam vandaag toch terug? ik hoop dat je het leuk hebt gehad in de algarve met je kersverse man!! ik heb een lange werkdag voor de boeg...pfffff geen zin.... had vanochtend een kleine daling van mn temp..maar nog zeker niet allarmerend, ik zit pas op 7 DPO. ik was gisteren heeeeeel erg moe, en kon vanochtend ook slecht uit mn bed komen.. verder eigenlijk nergens last van! veel liefs elfje
Peetje, vervelend hé die wachtdagen, ik hoop dat je duivels mooi wegblijven!!! Sam, ik heb ook al gemerkt dat, als ik mijn temperatuur op een ander tijdstip neem, er niks van klopt, zelfs al ben ik dan juist wakker, of loop ik al een uur rond, ik moet het altijd rond hetzelfde tijdstip nemen anders gaat het maar op en neer en is mijn chart zo grillig als iets. Daardoor kon ik er ook niks van uitmaken de eerste maand dat ik mijn temp nam. Nu neem ik hem gewoon elke dag om 7u35 en is het mooi duidelijk wanneer ik mijn ei heb. Ik weet natuurlijk al op voorhand wanneer ik mijn ei ga hebben, gezien ik Pregnyl krijg maar ik blijf tempen, gewoonte denk ik Elfje, een of twee dalingen willen niks zeggen hoor meid! Ik heb dat ook dikwijls tussen de 5de en de 10de dag na mijn ei de dag erna stijgt hij dan weer mooi. Liefs Kirby
Zo ben ik ook weer, @Elfje,misschien is het wel een innesteling Ik had ook 2 keer dat mijn temp ietsiepietsie lager was. Op 7 dpo en 9 pdo en bij mij is het ook goed gekomen. Ow ik hoop het echt zo voor je!! Is niet leuk heh zo'n lange cyclus!! Die van mij hiervoor was 56 dagen,zonder eisprong dan. En dit keer dus 31 dagen,nou echt waar die dagen vlogen voorbij....en nu? nu kruipt de tijd tot de 1e echo,gaat nu zo langzaam!! Nou ik duim nog even door hoor!! @Radna,hoe gaat het met jou? Morgen moest je toch weer voor een FM? Ik hoop dat je eitjes lekker gegroeid zijn! Succes!!! @Marjo,voor als je weer terug bent...Hoe gaat ie?? Lekkere honeymoon gehad? En hoe was het 14 aug bij de gyn?? @Kirby,Wat balen van je oma zeg!! Mijn moeder was 49 helemaal geen leeftijd om te gaan!! wens je veel sterkte! @Sam, spannend hoor,hopelijk krijg je gauw een eitje!! Gebruik je ook ovutesten?? @Peetje,hopelijk word je helemaal niet ongi Krijg je verder nog controle? Of een bloedtest ofzo? om te kijken of je een eisprong hebt gehad?? @Senna,hoe gaat het met jou? Lukt het nog met wachten tot 15 sept? (was toch 15 sept?) Of heb je ondertussen al een test gedaan?
He meiden, alles goed hier, t is steeds een beetje druk geweest hier, de moeder van mijn vriend was hier, van de week, die woont in t buitenland, dus weinig tijd gehad om hier rond te hangen. Alles goed met iedereen?? Sam, ik zit nu op dag 11, en heb morgen een fm, voel wel steeds vanalles en er komt ook weer wat meer slijm enzo, dus denk dat er wel weer wat groeit, we zijn iig weer aan t hobbyen...........wanneer heb jij controle?? Elfje,hou je t nog uit op t bankje, echt spannend nog maar een weekje!!! begin je al kwaaltjes te krjgen nu, t zpou nu kunnen toch?? Annika , las dat t bij jou ook spannend is, wannner is jou nod?? Pientje, alles goed met jou, al kwaaltjes, wanner krijg je nou je echo?? Ga er weer ff vandoor de hond moet wandelen, duik altijd gelijk ff achter de computer, maar hij gaat nu een beetje zeuren............. liefs radna
Peetje, heb je follikelmeting gehad? Zoja, was er iets te zien? Als je geen follikelmeting en geen Pregnyl krijgt is het wel beter om je temperatuur bij te houden, dan kun je weten of je een eisprong hebt of niet. Anders wordt het een beetje moeilijk. Liefs Kirby
nee dat hoeft niet, als de dossis voor jou te laag is heb je geen eisprong. ik heb zelf bij 150mg een eisprong, maar niet bij 50 en 100mg, en t kan zelfs ook, dat ik m dan deze maand bv niet heb, t is dus niet zeker. als je geen controles krijgt kan je indd je temp bij houden, dan weet je t toch. liefs radna
nou ik ben op vakantie geweest en me meter vergeten dus mis een 10 dagen van me temp. ik heb nog geen vervolg afspraak staan bij de gyn alleen een recept gehad voor clomid waar ik weer mee moet beginnen op dag 3 van me ongie. pff heb ook een beetje het idee of me gyn me nog aan het lijntje houd. me man moet woensdag naar het zh voor zijn zaad te laten onderzoeken dan zal ik ook maar eens vragen wa t ik nou moet!! meiden bedankt voor jullie snelle antwoord!
Hey girls!! Ben terug uit de Algarve en heb nog niet eens mn koffer uitgepakt wilde ff checken Maar was dus vorige week bij de gyn geweest en ze wilde aankijken of ik deze ronde weer zo snel ongi werd. Ja dus Afgelopen donderdag kwamen de weer doorzetten. Ik moet woensdag weer heen en dan ga ik vanaf deze rondes Pregnyl bijkrijgen om mijn luteale fase te verlengen. Hopelijk werkt dat goed genoeg, ik zie het niet zo positief in op het moment, elke maand 4 a 5 dagen na mijn eisprong weer ongi... Ik kom vanavond ff op jullie allemaal reageren, ondanks alles hebben we wel een hele leuke honeymoon gehad hoor! Liefs Marjo
he marjo, leuk dat je vakantie erg leuk was!!!!! Balen dat je weer zo snel ongi bent geworden zeg, wel fijn dat ze daar u iets aan gaan doen woensdag!!! Hoop dat pregnyl spuiten, werkt en dat t snel gaat lukken!!!! En nu je koffer uit pakken he......... tot vanaaf liefs radna
Hallo meiden, Ik heb de afgelopen dagen erg weinig achter de computer gezeten, probeer wel een beetje bij te blijven. Sorry meiden, na mijn vakantie ben ik weer helemaal van de partij. Marjo, ik ben blij dat je honymoon leuk was, jammer dat je ongesteldheid zo snel doorkwam. Hoe was je bruiloft, is alles een beetje naar wens verlopen? Ik kon het weer niet laten, ik heb gisteren een test gedaan (wel een test die in mijn koffer in de laadruimte van het vliegtuig heeft gelegen) en deze was negatief. Ik snap er helemaal niets meer van, waarom wordt ik nu niet ongesteld????? Ik baal er momenteel ook erg van omdat deze ronde op 5 juli is begonnen en ik pas 15 september naar het ziekenhuis kan en in de tussentijd gebeurd er helemaal niks!!!! Zo, mijn frustratie is eruit. Kus van Senna
nee gebruik geen ovutesten, nog nooit gedana eigenlijk, is dat verstandiger??? dat slijm is in ieder egval ene goed teken meid ik heb deze cyclus geen controle omdat mijn gyn op vakantie is, dus deze ronde is zonder . maar we zijn ook gisteren maar begonnen met hobbyen, je weet maar nooit haha @peetje, clomid staat helaas niet garant voor een eisprong. toen met kylian was ik er resistent voor, dus hoeveel ik ook zou slikken een iesprong kreeg ik niet. nu wil d egyn het toch opnieuw proberen of het nu heel missch wel aanslaat. @jee wat balen zeg senna, nu weet je dus eigenlijk nog niks @heyy marjo, luek om te horen dat de honeymoon geslaagd is geweest. jammer dat je weer zo'n korte cyclus ehbt gehad zeg. duim hele hard da de pregnyl wel werkt liefs sam