tis bij mij iig heel erg opvallend (en lastig natuurlijk!) ik denk idd dat het met de nieuwe situatie te maken heeft.. bedankt voor jullie reacties! liefs elfje
hahah bedankt caecilia! ik heb een leuke dag gehad, hopelijk heeft mn mannetje mij het beste kado allertijde gegeven. ....dat weten we pas over 11 daagjes!! liefs elfje
Pfff voel me nu niet zon zeurdoos nu ik merk dat jullie de gevoelens kennen. Oeeeee elfje spannend zeg!! Uhm afscheiding ik heb last van glazige afscheiding of zoals de gyn zei terwijl ik lekker open lag (tja hoe moet je het anders brengen) oo ik zie veel en mooi doorzichtig slijm! Ja wat moet je daar weer mee ik heb dit nl. ook na gemeenschap en eigenlijk toch sinds ik gestopt ben met de pil!!
haha muffy! lekkere opmerking van je gyneacoloog! valt me op dat er bij mijn gyneacoloog ook vaak gepraat wordt over "mooi"...haha mooie baarmoedermond, mooi dik barmoederslijmvlies, mooi groot follikel etc... volgens mij houden die gyneacologen wel van hun vak!!!! hahahaha maar goed muffy, jou tijd komt ook nog wel!! liefs elfje
Net telefoontje van mijn gyn gehad. En het klopt ik heb mijn eisprong al gehad dus deze cyclus wordt +/- 28 dagen!!!
Gefeliciteerd cecilia!!!!!! En succes elfje en cecilia wel grappig zo met zn beidjes.Oja wat ook grappig is ik ben ook 24-2 jarig!!!
Hoi Elfje, Hoe voel jij je? Ik voel allerlei symptomen maar denk vooral dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben. 1 ding is overduidelijk mijn tepels doen al een week ongeloofelijk veel pijn. Dit verbeeld ik me niet. Verder ben ik moe (maar das niet echt ongewoon), beetje duizelig buikpijn etc, ook heb ik het soms ineens koud en rillingen. Dit zijn allemaal dingen die ik normaal ook heb. Maar nu zoek ik er steeds van alles achter nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer!
hee caecilia! heb nogsteeds een beetje steekjes laag in mijn buik... maar ik denk ook steeds dat ik het me inbeeld! moe ben ik ook, maar dat ben ik vaak na een dag werken, of veel doen.... verder nogsteeds veel afscheiding, en prikkelbaar... oooohhhhh wachten duurt zo lang! ik heb trouwens geen pijn aan mijn borsten...toch een van de meest voorkomende symptomen dacht ik zo liefs elfje
owww elfje je hoeft helemaal geen pijn aan je borsten te hebben hoor. Had ik ook niet. En het leken net theezakjes ( bij wijze van preken) en nu ben ik zeven weken zwanger en ze gaan opeens pijn doen en beginnen op te zetten. Dus dat zijn kwaaltjes die je helemaal niet hoeft te hebben om toch zwanger te kunnen zijn. ceacilia, goed nieuws hoor, spannende tijden hier!! Succes hoor!!!
Graag gedaan hoor. Ik hoor hier immers ook, weet een beetje hoe en wat ondertussen met clomid, dus al ik kan helpen sta ik klaar Liefs
Ik ben op dit moment in afwachting van mijn NOD, heb net mijn 3e hormoonkuur achter de rug. Opvallend was dat ik de eerste twee maanden na mijn eisprong ongelovelijke zere borsten kreeg. Ook was ik moe, had last van huilbuien... echt heel vervelend. Nu met mijn derde kuur moet ik zeggen, dat ik nergens, maar dan ook echt nergens last van heb. Ik had gisteren of vandaag ongesteld moeten worden. Durf, juist omdat ik nergens last van heb, nog niet te hopen op een zwangerschap, in tegenstelling tot de andere maanden. één ding is voor mij inmiddels wel duidelijk: Je lichaam houdt je voor de gek, zodra het de kans krijgt!!! Hoop dat ons/jullie geduld snel beloont wordt!!!!!
hee schippertje! wat spannend voor jou meid!! de derde ronde alweer! ik vind deze eerste ronde al zo spannend..... heb jij ook veel tussentijdse controles gekregen? en op welke dosis zit jij nu? (sorry voor al die vragen hoor) ik hou deze cyclus nu ook mijn temp. voor het eerst bij, en dat geeft je enorm veel inzicht in je cyclus......maakt het extra spannend! ik heb op cd 17 (20apr) waarschijnlijk mijn eisprong gehad..... mijn NOD zal dus rond de 6e vallen. succes met afwachten/nagelbijten! hou je ons op de hoogte? liefs elfje
Hoi Elfje, Ik heb op dit moment nog 50 mg. De eerste maand leek alles heel goed te gaan, tweede maand was het al wat minder duidelijk wanneer mijn eisprong was... en deze maand moet ik zeggen dat ik helemaal geen hoge temperatuur heb gehad. Ik denk dat ik volgende maand niet meer temperatuur, want je maakt jezelf er alleen maar gek door. Eerste maand (en daarvoor) zijn er veel onderzoeken geweest, van scan (hypofyse) tot echo... bloedonderzoeken, samenlevingstest, uitstreikjes... Is inderdaad weer nagelbijten... je denkt bij alles wat te voelen! Maar we houden moed, en uiteraard hou ik jullie op de hoogte!!!!!
@schippertje, welkom hier...en hopelijk heb je snel goed nieuws..driemaal is scheepsrecht toch? @ elfje, mijn eisprong is ook de 20ste geweest en mijn gyn gaat uit van NOD op de 4de... waarom bij jou 2 dagen later??? Verder hier alles rustig borsten doen veel minder pijn. Heb wel al ongi krampjes (erg vroeg vind ik zelf) en begin opeens ongeloofelijk veel witte afscheiding te krijgen... Dus we wachten nog steeds in spanning af
Hoi Caecilia, ik had, zoals ik eerder schreef ook gelijk na mijn eisprong last van de door jou genoemde klachten. Het is moeilijk om je dan niks in je hoofd te halen, maar bij mij is het de eerste twee keer enorm tegengevallen!!! Ik heb vanmorgen maar een test gedaan... misschien wat vroeg, maar dat voorkomt dat ik mezelf gek ga lopen maken. Het was al een beetje verwacht, maar er verscheen geen roze stip.... Laat de ongesteldheid dan maar doorzetten, dan kunnen we door naar ronde 4! Ik hoop natuurlijk dat de kwaaltjes bij jou wel een betekenis hebben!!!! Liefs Schippertje
hahaha caecilia! beetje zelfbescherming denk ik.... fertility friend heeft het steeds over een luteale fase van 16-18 dagen.... ik dacht laat ik me daar maar aan houden! niet echt gegrond hoor! bij mij gaat het nogsteeds een beetje hetzelfde... nieuw is: veel plassen! verder minder afscheiding dan dat ik eerst had (toen was het echt super veel) mijn temp stijgt nogsteeds, de steekjes laag in mijn buik zijn minder geworden.....ben echt super moe nogsteeds, gisteren vroeg naar bed, en nu net pas op! nou ja, zoals we helaas allemaal weten, kan dit nog alle kanten op! liefs elfje