Oh Kirby wat lekker dat het nu achter de rug is. Gelukkig was het niet super pijnlijk. Groetjes Senna
kirby, wat fijn dat het je zo is meegevallen zeg. super voor je meid, hoop dat je van d erest ook snel de uitslagen hebt, liefs sam
Fijn om te horen dat het mee is gevallen Kirby! En dat je eileiders mooi schoon zijn! Hopelijk bij je hub ook alles oke!! Senna: O dat is dan helemaal balen zeg, je moest al zo lang wachten en had je eindelijk gebeld, kon je eerder en dan krijg je een brief thuis dat het uiteindelijk nog later is! Ik heb het ook een keer gehad hoor, moest 4 weken wachten voordat ik bij mijn fertiliteitsarts terecht kon. Ik daar helemaal naartoe geleefd, kreeg ik ook een brief dat de afspraak een week verzet werd. Aaargh!! Maar wat is er nu precies gebeurd na je eisprong? Toch alleen bruinverlies als ik me goed herinner? Was er helemaal geen rood bloed te zien dan? Hopelijk vliegen de weken voorbij voor je! Mijn trouwdag was zeer geslaagd trouwens! En de honeymoon op zich ook, alleen zo balen van de duiveltjes he..! xx Marjo
@kirby: fijn dat het mee viel meis!!! dat heb je lekker achter de rug!!! nu nog hopen op een mooie uitslag van je lief!! liefs elfje
hoi hoi dames. ik krijg morgen mijn teste nweer binnen dus ga ik het weer proberen te testen. is het weer negatief dan bel ik gewoon mijn gyneacoloog. groetjes Annika
annika, ik ga heeeeeeeel hard duimen voor je morgen. doe ik nu al, maar morgen even extra hard, succes meid, liefs sam
kan ik me voorstellen meid. is ook erg spannend. moet ej zoizo terug naar de gyn of niet?? heb je daar al ene afspraak staan? anders idd morgen die bellen, liefs sam
hoi hoi. ik hoef inprincipe pas over 4 maanden terug te komen en als ik zwanger ben blijf ik de eerste 3 maanden onder controle daar. omdat ik bij Lotte 15 kilo was afevallen zo ziek dat ik was en daar ben ik nu ook welbang voor. maar goed het komt wel in orde. ik ga lekker slapen ben erg moe. groetjes en jullie horen morgen meer van mij/ Annika
Hoi Marjo, Ik heb tien dagen na mijn eisprong af en toe bruin bloedverlies gehad (drie dagen achter elkaar ongeveer een uurtje bloedverlies en daarna niets meer). Hier zat geen vers bloed bij, het was donkerbruin met veel slierten en stolsels ). Ik snap het ook helemaal niet meer. Oh Annika, ik ga voor je duimen!!!!! Morgen ga ik lekker een dag met mijn vriend naar de sauna (in Harderwijk), lekker relaxen ik heb er helemaal zin in. Kus van Senna
hoi meiden.. nou hier nog steeds geen ongie hoor. ik wacht nog ff met testen omdat het me eerste ronde met clomid is en ben sinds stoppen met de pil niet meer spontaan ongie geweest. Dus heb het vermoeden dat de clomid zijn werk niet gedaan heeft. Mannetje heeft vandaag zaad weg gebracht dus word ook spannend. @annika heel veel succes duim voor je!
goedemorgen allemaal. ik heb gisteravond weer een tampon ingedaan want ik word meestal 's nachts ongesteld. en hem er natuurlijk vanmorgen weer uitgehaald en er zat nog steeds niks op. dus ik wacht de test vandaag nog ff af en anders bel ik naar het ziekenhuis. groetjes annika
hallo hallo. ik heb vanmorgen getest en hij was weer negatief. dus heb ook al contact gezocht met het ziekenhuis. want ik had bij lotte ook teweinig hormonen in mijn urine. dus ik kan tussen 11 en 12terug bellen. groetjes Annika
goeiemorgen allemaal, @peetje, voor jou is het ook spannend. hoop dat de clomid zijn werk wel gedaan heeft hoor. @annika, balen dat de test weer negatief was. hoop dat z ein het ziekenhuis snel wat kunnen doen en dat ej wta weet. liefs sam
Annika, jammer dat die test vanmorgen negatief was, maar je weet al dat dat kon gebeuren hé. Er zijn idd sommige vrouwen waarvan HCG moeilijk opspoorbaar is in de urine, ben er trouwens ook een van, ik ben van plan om geen testen meer te kopen en gewoon als ik twee of drie dagen overtijd ben onmiddelijk naar de HA te gaan om bloed af te nemen. Zo weet ik het meteen zeker. Peetje, ik duim voor je hoor. Wanneer ga je de uitslag weten van je mannetje? Liefs Kirby
Trouwens, Elfje, voor jou komt het ook weeral een dagje dichterbij! Voel je al iets? Ik duim voor je hoor! Liefs Kirby
Annika, als ik voor de middag bloed laat prikken, dan heb ik 's avonds rond 19u ongeveer de uitslag. Succes meid! Liefs Kirby