hee lieve clomid meiden!!! pffff annika, wanneer wordt je gebeld??? ik duim!! @radna: jullie krijgen het idd druk!! hihihihi mooi meis! 2 eitjes!!!! @pien: hee meissie!! alles goed??? @sam: eitje al in zicht? @chrizzy: zou idd eerder je gyn bellen, als het doorzet! nou, ik zit mezelf op te vreten!!!!!! mn temp blijft voortdurend constant...ik zit op 11 DPO vandaag...ben sinds vandaag een beetje dizzy, maar kan ook de spanning zijn... ga zo lekker lunchen met vriendinnen, zorgt weer voor de nodige afleiding...vanavond met lief naar de film...en dus afhankelijk van mn temp zondag, waag ik er gewoon stiekem een testje op...hihi liefs elfje
Wat een spanning weer hier! Annika, ik ga echt voor je duimen, ik hoop echt op goed nieuws, nog ff vol houden tot twee uur. Elfje, spannend, ik ga zondagochtend gelijk kijken of dat er al nieuws is. Veel plezier met de lunch en bij de film. Radna, wat goed twee eitjes!!! Veel succes He Pientje, wat leuk dat je af en toe nog ff lekker komt buurten, voel jij je nog goed? Hier nog steeds geen rode . Groetjes Senna
hoihoi, @radna, wat goed zeg, 2 eitjes. hoop dat je het nieuwe recept niet meer nodig hebt joh. @elfje, wat word het superspannend bij ej zeg, zeker omdat je temp zo mooi constant blijft. ik duim hard voor je. @annika, nog even volhouden en je mag bellen meid. @pien hoe is het met jou?? hier geen idee of er al ene eitje in zicht is . mijn tempkaart is geen staat op te maken . dus vrees van niet maar goed we hebben nog even, dus nog ff afwchhten he. heb nog wel verschrikkellijk last van opvliegers van de clomid liefs sam
hoi hoi. ik heb inmiddels al gebeld. kon niet langer wachten. maar de test was negatief. groetjes een verdrietige annika
hoi hoi. ik ben echt super verdrietig. mijn man die geloofd het nog steeds niet. want ik was altijd netjes optijd enzo en nu niet. nou word ik maandag terug gebeld door de gyneacoloog. groetjes Annika
Heb net de uitslag van het staaltje van mijn man... is niet zo goed... de vorm is goed maar de bewegelijkheid en de hoeveelheid zaadcelletjes niet Maandag moet ik op consultatie om te bespreken wat we nu verder gaan doen... Kirby
oh meis wat rot voor je!! Nou hier nog steeds geen ongie en de test was negatief. helaas heeft de clomid niet zijn werk gedaan. pff voel me goed k*t. had het zo gehoopt dat de clomid zou gaan werken maarnee hoor. maandag het ziekenhius maar bellen.
hoi hoi. het gaat allemaal wel erg lekker hier. ik hoop dat er binnen kort betere tijden komen. groetjes Annika
getver........ ik kom vol enthousiasme de site bekijken.... gaat lekker vandaag....... @annika, kirby en peetje: wat ontzettend balen meiden.... pfffff hele dikke knuffel voor jullie!! liefs elfje
Gaat mij net zo Elfje, kom vol goede moed hier even snuffelen zie ik al die berichtjes. Meiden, onwijs balen voor jullie zeg! Een dikke kus voor jullie! Hoop gauw op betere tijden!!!! Voor ons allemaal natuurlijk! Liefs, Marjo
Jeetje, wat een slecht nieuws allemaal. Annika gaat het wel een beetje met je, ik snap dat de teleurstelling erg groot is (ook voor je man). Peetje balen dat je test negatief was (hoeveel dagen ben je nu overtijd), ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. Ik geloof dat we in hetzelfde schuitje zitten; mijn testen zijn ook negatief en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik hoop dat je wel een beetje snel terecht kan in het ziekenhuis. Kirby, wat ontzettend balen dat het zaad van je man niet optimaal is, ik hoop dat je maandag meer te weten komt (ik neem aan dat je nu veel vragen hebt). Even een groepsknuffel met alle meiden uit dit topic!!!! Knuf Knuf In goede en in slechte tijden zijn wij er voor elkaar! Veel sterkte meiden, ik geloof er heilig in dat wij allemaal ook een keer zwanger mogen raken. Veel liefs van Senna
hoi senna als ik van een cyclus van 28 dagen uitgaat ben ik nu 5 dagen overtijd. het is me eerste ronde clomid pas dus ik ga maandag het zh bellen.
hoi hoi. ja het gaat wel met me. weet alleen nu niet wanneer ik ongesteld worden en dus ook niet waneer ik weer aan de clomid mag. groetjes Annika