vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    goedemorgen meiden!!!!
    ben ik lekker vroeg he!! :)
    mijn temp is vanochtend weer met 0,2 gestegen :confused: ! ik zit vandaag op 12 DPO, en wordt zenuwachtiger met de minuut...
    als dat morgen zo door gaat.......pfffffff
    sorry hoor, moest even van me afschrijven...

hoe is het met de andere dames????
    liefs elfje

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

met mij gaat het wel redelijk
    ben nog steedsn iet ongesteld en mijn bloeduitslag was ook negatief.
    word er erg onzeker van.

groetjes Annika

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oooooooooooooow Elfje.......wat spannund!!!!!!!!!!

Ow ben zooo benieuwd naar morgen.....zoooo mega benieuwd!!!!

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    lief pientje!!!
    dat je zo mee leeft!!
    daar wordt ik vrolijk van!
    gaat het goed?
    liefs elfje

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja gaat op zich wel goed....zou alleen willen dat ik meer kwaaltjes heb...maakt me zo onzeker.
    Al voel ik me wel beter dan de vorige keer,toen had ik gewoon het gevoel dat het niet goed was,nu heb ik er wel een goed gevoel over.
    Maar wel erg bang.

nog 1 week en 6 dagen en dan de echo :D

Ow ik ben wel erg benieuwd naar de test morgen hoor....heeeel erg benieuwd....ik ga morgen meteen kijken hiero....
    duim duim duim

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ha die Elfje,

Wat een goed nieuws dat je temp nog steeds hoog is, ik ga duimen voor je en hou al mijn ledematen gekruisd.
    Ik kom morgenochtend gelijk kijken.

He pientje, wat spannend dat je over een tijdje een echo hebt, geniet ervan!

Annika, ik snap heel goed dat je nu een beetje onzeker word nu je niet ongesteld wordt en weet dat je niet zwanger ben.
    Ik weet helaas hoe dit voelt, ik ben al meer dan drie weken overtijd en nog steeds niet ongesteld.
    Ik hoop dat je snel ongesteld wordt.

Peetje, ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen.

Groetjes Senna

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal,

@elfje :confused: wwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooooooo
    wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik duim zooo hard voor je he, het klinkt goed
    [-o< [-o< [-o<

@annika, logisch meid dat je je nu even rot voelt

@peetje, ben benieuwd wat de gyn zegt maandag.

@pientje, ik hoop voor je dat die week en 6 dagen snel om zijn en je je kleine hummeltje lekker kan bewonderen

@senna, pff wat een onzekerheid nog steeds

hoe is het met de rest die ik vergeten ben :oops:

hier gaat het nog steeds hetzelfde, volgens mij geen ei in zicht :cry: :(
    maar we gaan gestaag door met tempen en klussen :) :)

iedereen een hele fijne dag vandaag, gaan jullie nog wat leuks doen.
    john is werken vandaag en ik ga even nara mijn schoonzusje vanmiddag, die is zwanger van een tweeling :D . is zwanger geworden via ivf :D
    zooo leuk krijg er in 1 keer 2 neefjes of nichtjes bij :)

liefs sam

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Annika, wel begrijpelijk dat je onzeker bent omdat je niet ongesteld wordt. Misschien volgende week nog eens bellen naar je HA?

Senna, jij bent idd. ook al een hele tijd overtijd hé, wanneer heb jij de laatste keer getest?

Ben ook wel benieuwd wat je gyn zegt maandag Peetje.

Elfje, pff meid, je maakt het spannend, ben zo blij voor je dat je temperatuur hoog blijft... hoop echt dat je zwanger mag zijn deze keer! Duim voor je!

Sam, wat leuk voor je schoonzusje!

Ben doodnerveus voor maandag... weet nu wel dat het staaltje van mijn man niet goed was, maar niet in welke mate, het wordt alleszins IUI of IVF... Ach 'k vind het echt */$% dat het nu niet meer op de natuurlijke manier kan...

Liefs

Kirby

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Kirby: Mega veel sterkte gewenst maandag. Hoop dat jullie je kunnen vinden in de gekozen behandevorm!

Eflje: Whoehoe, je maakt het hier spannend meid! Goed van je hoge temp nog steeds!! En verder?? Geen verdachte kwaaltjes tot nu toe?
    Ga mega hard duimen!!!!!!!!!!

Sam: Veel plezier bij je schoonzusje en gefeliciteerd voor haar! Hebben er zeker ook lang op moeten wachten?

Annika: Wat naar die onzekerheid, heb je verder geen last van verdachte kenmerken zeg maar? Zere borsten, misselijk enzo? Duim toch nog steeds voor je dat je alsnog zwanger blijkt hoor!!

Peetje: Ben benieuwd wat ze gaan zeggen in het zkh!

Senna: Hoe is het met jou? en met Radna??

Ik heb gisteren de laatste clomidjes weer gehad gelukkig. Ben altijd zo blij als dat er weer op zit!! Dinsdag heb ik een fm, zit dan op cd 13.. Dan zal ik ook wel te horen krijgen hoe het met de Pregnyl in z'n werk gaat.. Ben benieuwd! Hoop deze maand ook eens op een eerlijke kans!

Liefs,
    Marjo

10. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hello hello,

@senna: hopelijk vliegen de dagen dat je moet wachten voor je afspraak voorbij meid.....dan weet je eindelijk waar je aan toe bent!!

@pientje: ik kan me voorstellen dat je je zo onzeker voelt meis.... het duurt gelukkig niet lang meer voor je eerste echo!!

@sam: ik hoop dat je eitje een beetje opschiet... wel vervelend dat je nu geen FM's hebt, had ik deze cyclus eerst ook niet, en kwam er dus achter via mn temp-kaartje dat ik op dag 29 nogsteeds geen eisprong had gehad... toen gelukkig wel werk van gemaakt! maar je hebt nog even de tijd hoor meis, gemiddelde eisprong bij clomid ligt dacht ik op cd 17......

@kirby: heel veel succes meis, maandag!!

@marjo: jij heel veel succes op dinsdag!! hopelijk weer een mooi eitje (of 2 natuurlijk)

@radna: lekker aan de klus meid?? hihi

ik voel me sinds gisteravond enorm dizzy, maar dat kan best ook wel de spanning zijn...ik heb net 2 testen gekocht...verder heb ik eigenlijk weinig last van ongi-kwaaltjes.....

liefs elfje

11. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Ik lees altijd wel mee, maar dat is vaak op m'n werk en dan heb ik gewoon niet de tijd om ff lekker mee te kleppen!

Ik heb ook weer nieuws aan het front: mijn man z'n zaad is oppie-toppie goedgekeurd! Wat een opluchting! Bij mij was afgelopen maandag nog geen ei te zien (op dag 15 van cyclus na 100 mg Clomid) dus mocht is gister nog een keer, en helaas de 100 mg slaat dus ook niet aan. Ik ben gister meteen weer begonnen met de Provera. Maar vandaag word ik ineens mega-ongesteld :confused: Ik heb de vraag net maar even bij de verloskundigen neergelegd en ik ga ook zeker maandag de poli bellen, maar hebben jullie enig idee?

Het enige dat ik kan verzinnen is dat ik al veel eerder een ei heb gehad en daar dus nu ongesteld van ben geworden... maar ik zit nu op dag 20!!!!
    Ik snap er werkelijk niets meer van!

En dan zit ik met het volgende vraagstuk: moet ik nu gewoon doorgaan met de Provera, of zal ik vandaag als dag 1 rekenen en dus overmorgen met de Clomid gaan beginnen????

Liefs,
    Quinn

12. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

Hier wordt druk geklust hoor...............hahahahah ;) gisteravond kwam er niet van, dus vandaag de schade ingehaald en morgen ook nog even 2 keer..........ben benieuwd, daarna weer dat lange wachten!!!!!!!!

wat vaag quinnygirl, zou ook niet weten wat je nu moet doen, sorry, kan je in t weekend ook niemand bereiken in t zh??

he elfje, wat onwijs spannend!!!! jij bent vast heel vroeg wakker morgen ;) ga als ik wakker wordt en t klusje geklaard heb ;) gelijk even spieken hier hoor, ben heel erg benieuwd, zou een goede maand zijn dan he, voor de clomid dames..........

spannend bij jou marjo, dinsdag fm toch? hoop voor jullie dat de pregnyl werkt en t wat verlengt allemaal.

senna, weet jij eigenlijk al weer wat meer, of zit je nog steeds in de onzekerheid??

sam, al een eitje in t zicht bij jou??op welke dag zit je nu??

truste voor zo allemaal, en tot morgen

liefs radna

13. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    goedemorgen clomid meiden,
    ben natuurlijk lekker vroeg!!!!
    maar, vanochtend was mn temp weer een beetje gezakt........................
    heb de test dus in zn verpakking laten zitten........
    ben weer in afwachting van de :evil:
    ik heb besloten, wanneer het nog nodig zou zijn, dinsdag pas te testen....
    waarschijnlijk niet meer nodig, met een dalende temp :cry: :cry:

@quinny: balen meid, dat 100 niet aanslaat! vrijdag startte het bloeden, toch? dan zou vandaag cd3 zijn....ik zou maandag ochtend vroeg bellen, kan je alsnog op cd 4 de clomid nemen, wanneer dit idd moet! en ik zou stoppen met de provera als ik jou was.....sterkte meid...

nou ladies, ik ga lekker hardlopen.......
    voor de geinteresseerde nog even mn kaartje:
    fijne dag! liefs elfje

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goodmorning girls!

Eflje: Hopelijk is het een eenmalig dipje en is je temp morgen weer lekker hoog [-o< [-o< !!!
    Veel plezier met hardlopen, sportief hoor zo vroeg op zondag!!

Radna: Nou veel klusplezier maar weer dan he ;)
    Moest je niet spuiten voor een eisprong deze keer??

Quinny: Fijn weer wat van je te horen!! En wat een goed nieuws dat het zaad van je man op en top is! Ik vond het toen een hele geruststelling, dat het 'gelukkikg' alleen aan mij ligt.
    En wat vreemd dat je ineens toch ongi bent geworden, je zou indd haast denken dat je dan een hele vroege eisprong gehad hebt ofzo. Vreemd hoor, want dan zou de gyn het ook moeten hebben kunnen zien aan het bm.slijmvlies lijkt me. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid! En als je ongi goed doozet dan zou ik gewoon beginnen met clomid hoor!

Hier geen nieuws eigenlijk. Ben benieuwd of er dinsdag al wat te zien is! Zit op cd 11 vandaag dus het schiet al op!

Liefs,
    Marjo

15. annika1985

hoi hoi goedemorgen.

hier gaat het opzich wel redelijk op die onzekerheid na.
    ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
    dus ben benieuwd wat de gyneacoloog zegt morgen.

groetjes Annika

16. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he marjo,

Ja heb wel een spuit meegekregen, maar had de laatste fm bij mijn eigen gyn, en die zei dat die spuit eigenlijk niet nodig was, dat ze toch wel zouden springen, hij wil t graag zo makkelijk mogelijk houden, maar omdat ik m nu toch al meegekregen had de vorige fm mocht ik m wel gewoon spuiten. hij zei vrijdag, maaar vrijdag is nergens wat van gekomen door omstandigheden dus hebben we zaterdag de schade ingehaald en heb ik m gisteravond gespoten, vanaaf nog even een keertje klussen en dan weer gaan afwachten............. :(

Jij komt ook weer dicht bij he, hoop op een mooi ei voor je.
    Bij mij is de eisprong elke keer wat vroeger, de eerste keer met 150 dag 21 2de keer dag 19 en nu zit ik rond dag 17, dit gaat dus wel goed, t zijn er nu ook twee!!! Hoop dat jij ook snel weer aan de klus mag en dat t dan ook verder de kans krijgt!!!!

liefs radna

17. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he elfje,

wat balen maar, kan t niet een innestelingsdip zijn?? had pientje toch ook?? hoop dat je dinsdag alsnog mag testen!!!!!!! :)
    liefs radna

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemiddag is het inmiddels al:D

hoe is het met jullie allemaal,

@radna, nog ff klussen meid, en dan weer wachten:( das weer minder.

@elfje, missch een innestelingsdipje. ik hoop het iig en dat je dinsdag toch kun ttesten.

@annika, hoe is het nu met jou??

@quinny, wta super zeg dat het zaad van je man toppie is:D:D:D

@marjo, voor jou ook weer spannende dagen breken aan, ik hoop mee dat er dinsdag al wat zit. nog bedankt voor je felicitatie meid, ze hebben er ook ongeveer 3 jaar over gedaan, vorig jaar zelfs te horen gekregen dat ze er beter mee konden stoppen omdat het geen nut had en nu zelfs 2:D:D

mijn temp is met 2 tiende vanochtend omlaag gegaan terwijl hij al 2 dagen hetzelfde was, ook mijn afcsheiding is ander, ingevuld op FF en die geeft ana dat ik vruchtbaar kan zijn nu, dus zo meteen als kylian slaapt maar aan de klus :):)
    je weet maar nooit he :)

fijne dag allemaa

19. annika1985

hoi hoi.

vanmorgen was het dan weer zover.
    ben ongesteld geworden.
    maar goed op naar de volgende ronde
    weet alleen niet wanneer mijn eisprong is.

groetjes Annika

20. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he annika,

das opzich na de negatieve testen wel fijn toch, kun je tenminste weer door, al had je t natuurlijk graag anders gezien.......... ;)
    succes weer met de volgende ronde meis!!!

liefs radna

Deel Deze Pagina