vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi radna.

ja dat iswel zo.

we zien het wel.

groetjes Annika

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee annika,
    balen meis...... :cry: ik duim voor meer geluk in de volgende ronde!!

vandaag breekt voor mij het uur van de waarheid aan....vanochtend is mijn temp weer gelijk gebleven... ik moet de hele dag werken (van 10 tot 9!!) en ga bepakt en bezakt met tampons op pad...ik hoop met heel mijn hart dat de :evil: wegblijven... maar ik ben er bang voor....
    vanavond weer een update!

veel liefs elfje

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @elfje, je houdt het wel spannend meis. Ik kom toch iedere dag even kijken om te zien of je plekje op de roze wolk eindelijk bezet wordt. (blijft leeg hier...).
    Inmiddels gaat het met mij veel beter het is echt waar het wordt pas leuk in het 2de trimester.
    Die dip had ik ook een paar dagen voor mijn NOD dus geef de moed nog niet op!
    Ik duim voor je.

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeimorgen allemaal,

@annika, sonde zeg dat de :evil: nou toch gekomen zijn. je weet wel waar je aan toe bent nu, mara toch he....

@elfje, ik hoop zooo hard dat je die lading tampons niet nodig hebt he [-o<

@radna hoe is het met jou?

hier nog hetzelfde, hard aan de klus :)

iedereen een hele fijne dag vandaag

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Annika, na die negatieve testen is het misschien maar best dat je :evil: er nu toch zijn, zo kan je tenminste weer door. Misschien is deze ronde nu wel de goeie.

Ooh Elfje, goed dat je temp nu toch weer gelijk bleef... duim voor je hoor. Spannend!

Quinny, fijn dat het zaad van je man toppie is! ;)

Sam, weer flink aan de klus zie ik :D

Marjo, hoop dat er morgen al wat zit!

Vandaag naar de gyn om te bespreken hoe het nu verder moet. Denk dat we zullen moeten starten met IUI... ik hoop toch dat het niet onmiddelijk ICSI zal worden. Ben zenuwachtig!

Liefs

Kirby

6. sam mv kylian

kirby,
    heel veel succes strakkies meis,
    ik denk aan je en duim voor je

liefs sam

7. sannetje

sannetje Lid

22 feb 2006
    12
    0
    0
    Tilburg
    Hoi allemaal,
    Ik heb een vraagje over clomid. Beetje stom misschien, maar ik wil het toch graag weten.
    Ik moet nu 100 mg gaan slikken omdat 50 mg niet aansloeg. Op mijn doosje staat dat ik 2 x daags 1 tablet moet slikken, in de bijsluiter staat 1 x daags 2 tabletten. Maakt het uit ?
    Groetjes, sannetje

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik moest ze tegelijk slikken van mijn gyn.
    Weet niet of het uitmaakt maar moest het zo doen van mijn gyn.

Elfje....ik hou je in de gaten!!! spannend...

Radna jij zit ook bijna op het spannende wachtbankje heh....ben benieuwd hoor...

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sannetje, volgens mij maakt het niet uit hoor, mijn nicht moest ze samen slikken en een vriendin apart en ze zijn nu allebei zwanger :)

Liefs

Kirby

10. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    nou meiden heb de gyn gebeld en ze is opvakantie.
    12-09 kan ik terecht balen!!!

pff duurt nog zo lang ben hier echt niet blij mee!!
    maar 1 meevaller is dat dan de uitslag van me man ook wel bekent zal zijn!

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Mijn gyno zei dat het niet uitmaakte, ik mocht het zelf weten, wat ik maar fijner vond...
    Dus ik ga ze straks samen nemen want dan vergeet ik die andere ook niet die dag..

12. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @ peetje: balen al die vakanties, maar inderdaad fijn dat dan meteen alles besproken kan worden...

@ elfje; spannend hoor, ben benieuwd.

@ kirby; veel succes straks

@ annika. als de testen dan toch neg moeten zijn, dan maar het liefst duivels en door naar de volgende ronde, met hopelijk een ander type bengeltje als resultaat...

Voor mij nog een week totdat ik naar de gyn kan... vandaag nog geen duivels en hopelijk blijven ze nog even weg ... duimduimduim..

Oh ja, leuk om even te delen.... 2 weken geleden hebben we mijn broer vertelt waar we mee bezig waren (hij kwam plots op bezoek en we hadden de info van ziekenhuis niet zo goed verstopt... oeps) ... hij is toevallig apotheker dus ik heb hem gevraagd wat hij van clomid wist... hij meteen allerlei info opgezocht en ook nog even bij een collega gevraagd wat die er van wist... die collega heeft 2 kinderen te danken aan clomid... leuk om te horen natuurlijk, maar ik kreeg het vooral ook warm van de betrokkenheid van mijn broer....
    Chrizzzy

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Net bij de gyn geweest een het wordt dus IUI. Eind deze week of begin volgende week (afhankelijk van hoe snel mijn follikeltjes groeien) gaan ze al de eerste keer insemineren. Hopelijk lukt het wel op deze manier anders gaan we na nieuwjaar alsnog moeten overgaan op ICSI.

Liefs

Kirby

14. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

dat is wel heftig of niet?

groetjes Annika

15. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    jee Kirby spannend allemaal en ook zo snel (wel lekker natuurlijk)... hoe zijn jij en je lief er onder? kan me voorstellen dat het allemaal nog wat onwerkelijk is...

chrizzzy

16. sam mv kylian

jee meid,
    das heftig. maar gelukkig wel snel al dat ze ws kunnne insemineren. aan de ene kant ook wel fijn.

17. sam mv kylian

chrizzy,
    wat fijn dat je een broer heb die zo meeleeft zeg.
    wat leuk dat hij gelijk van alles ging opzoeken :D:D

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Chrissy, wat fijn dat je broer zo open reageerde en gelijk ging zoeken in de apotheek. Weet je, ik heb het idee dat als je het onderwerp eenmaal aansnijdt, je steeds meer verhalen te horen krijgt van mensen die het dichtbij meemaken. 1 op de 6 paren krijgt te maken met fertiliteitsproblemen, dat is best veel vind ik!

Kirby: Ik hoop dat IUI de oplossing is voor jullie meid! Gelukkig hebben jullie nog een aantal kansrijke maanden, ik ga dubbelop voor je duimen!!
    Hoe ben je er zelf onder nu als ik vragen mag? Gelukkig kun je al snel beginnen, dat lijkt me fijn.

Annika: :cry: dat je duiveltjes zijn doorgebroken, maar je hebt nu wel weer een nieuwe ronde voor de deur, zonder eerst aan de provera oid te moeten. Heel veel succes dit keer!!!

Peetje: Oh wat herkenbaar meid! Mijn gyn was afgelopen ronde 3 weken weg en niemand die haar verving! Dus ik kon geeneens een fm krijgen!! Welk zkh loop jij als ik vragen mag?? Wel fijn dat de uitslag van je man dan bekend is, ik hoop dat de tijd snel gaat voor jullie!

Elfje: Hoe ging het op je werk? Wat doe je voor werk als ik vragen mag, je maakt best lange dagen zo te lezen! Hoop dat je temp niet verder zakt en je dinsdag posi test!!!

Sannetje: Ik slik ook 100 mg. en mijn gyn raad me aan dit s avonds te doen en dan de 2 tabletjes tegelijk innemen (ivm bijwerkingen, je slaapt er dan makkelijker doorheen) Succes!!

Nou morgen om 8.15 weer de eerste 'echte' fm voor deze ronde. Zit morgen op dag 13 dus ben heeeeel benieuwd of er al wat te zien is!! Mijn hub gaat gelukkig mee, we hebben nog een aantal vragen mbt de Pregnyl en het verlengen van mijn luteale fase!

Liefs,
    Marjo

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo clomid gebruiksters,

Hoe is het met jullie, zijn jullie de regen al zat?

Annika - balen dat je ongesteld ben geworden, het postieve is dat je nu aan een nieuwe ronde kan beginnen.
    Ik hoop echt dat dit een vruchtbare ronde voor je word.

Elfje - je houd de spanning er lekker in ;) , hoe is het met je?
    Ik las dat je temp vanmorgen gelijk is gebleven, ik vind het echt spannend, ben je al ongesteld geworden?
    Wanneer ga je testen?

Peetje - wat ontzettend balen dat je de twaalfde pas bij de gyn terecht kan.

Chrizzy - Ik snap dat je alles aan je broer hebt vertelt, wel makkelijk een broer die apotheker is ;) .
    Ikzelf vind het lastig om mijn mond te houden tegen mijn collega`s en familie (er zijn wel een aantal mensen in mijn omgeving op de hoogte, het worden er eigenlijk steeds meer :oops: ).

Kirby - wat spannend dat ze overgaan op iui, ik ga voor je duimen dat 1 behandeling voldoende is.
    En wat ongelofelijk snel dat de behandeling eind deze week / begin volgende week al plaatsvind, veel succes!!!!!

Sam - je hebt je vruchtbare dagen nu gehad (als het goed is), nu rustig op het bankje plaatsnemen en afwachten, ik hoop echt dat het nu voor jou de laatste keer is dat je moet wachten op het bankje.

Marjo - morgen heb jij je fm, spannend, ik hoop dat er een mooi eitje(s) is gegroeid.

Quinny - wat een goed nieuws dat het zaad van je man goed is, dat is weer een zorg minder!
    Ik zie aan je banner dat je opnieuw ben begonnen met tellen, wat raar dat je zo snel ongesteld werd.
    Wat zeiden ze hiervan in het ziekenhuis?

Het is nu mijn laatste vakantiedag, morgen ga ik weer beginnen met een avonddienst.
    Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden, ik begrijp het echt niet hoe dit kan.
    Ik heb vandaag wel een beetje gevoelige tepels, dat heb ik nog nooit gehad, ik hoop dat mijn ongesteldheid nu eindelijk doorkomt.
    Ik heb zondag de twintigste voor het laatst getest.
    Ik twijfel of dat deze test nog goed was omdat deze in mijn koffer in de laadruimte van het vliegtuig heeft gezeten (daar is het vrij koud).
    Maar ik ben er echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben anders had ik al veel eerder positief moeten testen (ik heb verder ook helemaal geen klachten).

Groetjes van Senna

20. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Senna,

Wat naar die onzekerheid zeg! Misschien gewoon nog een testje er tegenaan gooien? Ook al is het voor je eigen gemoedrust! Vind het zo vreemd joh, wel een eisprong maar geen echte ongi. Pffft hoe gaat het verder met je? Kun je je aandacht een beetje verzetten? Succes met werken morgen, ik moet woensdag helaas weer beginnen na 3.5 week vakantie!

Knuf

Deel Deze Pagina