Wij vertellen het ook niet te veel mensen, ... mijn zus wist al dat ik met de pil was gestopt en na mijn eerste gyn bezoekje heb ik het aan mijn moeder vertelt, omdat ik even wilde weten wat zij zich nog herinnerde van mijn cyclus van voor de pil... tja, mijn broer vond thuis wat spullen, een goede vriend van ons kwam mijn man tegen in het ziekenhuis toen mijn lief zijn zaadjes moest brengen.... mijn baas en een collega weten het (nou ja, komen er toch wel achter omdat die doktersbezoekjes tijdens werktijd moeten)... blijf het heel raar vinden dat er nu mensen zijn die weten waar me mee bezig zijn, alsof het nu pas echt is, al gaat het vertellen tot nu toe heel vanzelfsprekend/natuurlijk.... we beginnen er zelf niet over (schoonouders weten dus ook nog van niets), maar als vrienden er recht op de man af om vragen, draaien we er niet meer omheen en dat is wel fijn... kennissen ed. vertellen we het trouwens nog niet... Chrizzzy
Senna, misschien moet je wel eens bloed laten afnemen bij de HA, ik weet dat er sommige vrouwen zijn waarbij een zwangerschapstest geen nut heeft omdat de HCG niet in hun urine komt, is bij mij waarschijnlijk ook zo want was de vorige keer al 11 dagen overtijd, deed een test en was zogezegd niet zwanger, dag erna bloed laten afnemen, HCG stond al ietsje hoger dan 400 en een gevoelige test tekent al vanaf 20-25, maar bij mij dus niet. Elfje, ben benieuwd hoor, hoop dat je er nog niet zijn Peetje, bah, echt niet fijn dat je nog zolang moet wachten voor je bij je gyn terecht kan. Chrizzy, wat fijn dat je broer meeleeft met je. Marjo, we lopen gelijk deze ronde. Ik zit morgen ook op dag 13 en heb vandaag follikelmeting gehad, er zaten er links 2 van 14 en 14,5 mm en rechts een paar kleinere. Woensdag nog eens FM. Ik ben deze ronde gewoon met mijn Clomid gestart en dat is ook de reden waarom ze nu onmiddelijk met IUI kunnen starten. Heb follikels klaarzitten en de gyn wil ook geen tijd verliezen. Hoe ik me erbij voel? Niet echt goed... vind het heel spijtig dat het niet op de natuurlijke manier kan gaan. Langs de andere kant ben ik wel blij dat ze eind deze week/begin volgende week al gaan insemineren. Hopelijk mag ik nu eindelijk zwanger worden... Vraagje, voelen jullie ook jullie follikels groeien? Ik weet altijd al op voorhand langs welke kant ik follikels ga hebben gewoon omdat ik vanaf dag 10 ze voel groeien. Heb dan zo altijd steekjes aan mijn eierstokken. Liefs Kirby
Ik vind het echt heel erg balen dat ik pas 15 september bij de gyn terechtkan, ik kan tot die tijd niets of kan ik evt. de huisarts ofzo hiervoor bellen? Ik zal op de site nieuwe testen bestellen. Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van vrouwen waarbij de hcg niet te bespeuren is in de urine, oh meiden nu heb ik weer een pietsje hoop en dat is helemaal niet goed........ Groetjes Senna
hoi hoi. ik ben vanmorgen nog met spoed naar het ziekenhuis kunnen gaan. ik was 1 hele dikke bloedprop verloren en daarna zoveel bloed dat de arts wilde weten wat het was. het bleek echter om een miskraam te zijn gegaan. maar goed heb nu nog veel buikpijn en vloei nog hevig maar dat moest morgen wel minder zijn. en ik mag gewoon op de 3de dag met clomid beginnen omdat ik al goed schoonwas van binnen. groetjes Annika
Jeetje Annika wat heftig!!! Hoe is het nu met je, ben je erg geschrokken? Heb je nog pijn? Veel liefs van Senna
oh annika wat zal jij geschrokken zijn hoe is het nu met je??? kirby want spannend meis! marja ik loop in het zuiderzeeziekenhuis!
Annika, wat naar voor je Hopelijk word je weer snel zwanger en loopt het dan wel allemaal goed... Dikke knuffel! Kirby
hoi hoi. heb wel wat buikpijn en in mijn rug maar dat zou morgen beter gaan zij de arts. ben wel goed geschrokken maar ik weer dat mijn lichaam het weer doet. en dit kindje had toch grote kans om zwaar gehandicapt te zijn of tijdens de zwangerschap al te overlijden. dus wat dat betreft ben ik wel een beetje blij dat het nu gebeurde voor dat het al een leventje heeft. klinkt wel bruut maar zo houd het me wel op de been. groetjes Annika
Hey Annika... ik vind het echt super super super erg voor je... kop op meid en volgende ronde gaan we er weer samen voor.. dikke knuffel van mij liefs Kaatje
heel lieve meiden!! @marjo: ik ben fysiotherapeut en ik heb vanavond ingevallen voor een collega, en bodyfit lessen gegeven... heeeeeeeel veel succes morgen bij je FM!!!!! ik hoop dat je een mooie eitje ziet!! @kirby: wat fijn dat je snel kan beginnen meid, ik hoop voor je dat IUI voor jou de oplossing is!! @annika: @quinny: wat zei de poli????? @senna: ik begrijp echt niet, dat je nog niet ongi bent hoor!!! misschien toch nog eens een testje?? nou, bij mij nog geen te bekennen........ pfffff bij een mooi hoge temp morgen, doe ik een testje, maar ik ben bang dat opoe morgen ochtend al op visite is...... liefs elfje
hye Meiden! Annika, wat onwijs rot voor je! Ik hoop dat de volgende keer wel echt raak is en dat je die zwangerschap uit mag dragen. Nou, ik had gisterochtend de poli gebeld en ze hebben me verteld dat ik ws. een ei heb gehad voordat ik voor de eerste keer op dag 15 een FM heb gehad. Ze zouden het wel in m'n bloed gezien kunnen hebben, maar daar is het nu te laat voor, omdat ik al ongesteld ben geworden. Ik mocht meteen starten met de Clomid. Nu ben ik alleen vergeten te vragen hoeveel mg. Clomid ik zal nemen. We waren er vanuit gegaan dat de 100 mg niet gewerkt had, en dus kreeg ik 150 mg. mee naar huis... Ik heb dus gisteravond 100 mg. ingenomen en ga vandaag nog maar een keer bellen, pffffff.... Ik vind het werkelijk allemaal maar heel raar. De ongi is ook inmiddels weer helemaal (!) weg. Normaal duurt het een dag of 6, nu 2... het zal wel. Jullie horen wel weer! Liefs, Quinn
goedemorgen allemaal. ik heb echt onwijs slecht geslapen. het speelde e continu door mijn hoofd wat er gebeurd is gister. heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes doet me echt goed. groetjes Annika
goedemorgen allemaal. ik heb echt onwijs slecht geslapen. het speelde e continu door mijn hoofd wat er gebeurd is gister. heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes doet me echt goed. groetjes Annika
O Annika, wat erg meid Logisch dat het steeds door je hoofd spookt, als je erover wilt praten, lucht je hart hier!! Heel veel sterkte. Toch fijn dat je gelijk weer verder kunt nu, maar emotioneel zou het wel erg moeilijk zijn even. Dikke knuffel voor jou!! Quinny: Vreemd hoor, natuurlijk wel fijn dat je toch een eisprong hebt gehad maar indd, moet je nu 100 of 150 nemen. Ik zou zelf gewoon weer 100 nemen, stel je wordt resistent dan kun je nog 1 keer de dosis ophogen. Maar het beste kun je indd vandaag nog maar even bellen (grrr irritant he of niet, overal zelf achteraan te moeten!!) Sterkte/ succes!! elfje: hoe was je temp. vanmorgen??? Ben zo benieuwd!!! Hoop echt op goed nieuws!! Senna: Logisch dat je toch weer hoop gaat krijgen nu. Je moet nu nog 2.5 week wachten ongeveer toch? Je zou altijd kunnen proberen het via de ha te spelen. Of alvast vragen of je bloed gecheckt kan worden op HcGIk weet nog wel dat ik een keer 6 weken moest wachten je echt, dat was dan voor een intake gesprek, nadat ik de diagnose PCO gekregen had. Zat er toen echt ff doorheen, je weet wat je mankeert, alleen moet je zolang wachten totdat ze actie ondernemen. Toen heeft mn man gebeld en whalla 2 weken later konden we terecht! Mannen hebben toch wat meer overwicht op die assistentes heb ik het idee. Sterkte!! Hoe is het met alle andere meiden? Nog nieuwtjes?? Ik kom net bij de eerste fm vandaan en er zitten 3 grote follikels!! De grootsten zijn 16 en een beetje dus nu moet ik vrijdag terugkomen en krijg ik prikinstructies voor de Pregnyl. Als het goed is moet ik de spuit vrijdag of zaterdagavond zetten! Ze begint toch eerst met 5000 eenehden, want het lijkt erop dat ik ook steeds beter op clomid reageer. Als blijkt dat ik weer een korte luteale fase ga krijgen, dan wordt de dosis verhoogd en krijg ik evt. progestan bij. We zullen zien.. Maar ben wel blij dat ik zo goed reageer op de 100 ng. Liefs, Marjo
hoi hoi. het is wel zwaar. maar het krijgt wel een plekje dat het niet zo had mogen zijn. en de wens om een kindje is er alleen maar sterker door geworden. groetjes en ook ee ndikke knuffel voor jou. liefs annika
hee lieve clomid babes!!! @annika: meissie... kan goed begrijpen dat je je rot voelt...het is ook niet niets he, wat er gisteren gebeurt is.... doe het maar even lekker rustig aan!! @quinny: pfff blijft lekker onduidelijk dus... wanneer krijg je weer je eerste FM?? @marjo: yes!!!! 3 eitjes!!! klinkt goed hoor!! ik hoop dat je ze deze keer goed benut meid!!! @de rest: hoest met sam, radna, peetje, senna, kirby etc........ nou mijn temp was vanochtend weer hetzelfde...., nog geen ongi te bespeuren....dus ik testen.: NEGATIEF... ben in afwachting van mn ik heb ze nog niet gezien......... veel liefs elfje