Elfje,ook ik had wat positievers gehoopt,maar jij natuurlijk nog veel meer.... Hopelijk heb je gewoon nog niet genoeg hcG gemaakt. En mocht je wel ongi worden,dan met 100 mg aan de slag en weer controles,dan moet het wel goed komen!!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Elfje, zolang je nog niet ongesteld ben is er nog hoop, zeker nu je temp gelijk blijft. Ik blijf duimen. Groetjes Senna
goede moregn allemaal, @Annika, wat erg zeg, na die spannende tijd van overtijd zijn en negatesten, nu toch te horen krijgen dat je wel zwanger was Hoop dat t snel weer een beetje beter met je gaat, en dat jullie wens dan echt in vervulling gaat.........sterkte meis, en een dikke knuf. @marjo, wow, 3 eitjes zeg en al aardig groot, ik had er twee en vond dat al heel wat!! spannend vrijdag terug en dan prikken, zitten we nog een weekje samen op t bankje @Elfje, heb bij je andere topic al geblazen, duim hier ook heel hard dat ze wegblijven....... @sam, bij jou alles goed?? al een ei gespot?? of ziten we al samen op de bank?? dan ga ik ff thee zetten @sennna, hoe is t bij jou? nog steeds geen hoop voor je dat t snel de 15de is mag je eindelijk naar t zh met de rest die ik vergeten ben ook alles goed?? Hier niet veel niuews, t wachten is weer aangebroken he.............. liefs radna
goeimorgen meiden, @annika, begrijpelijk dat het door je hoofd spookt zeg. neem je tijd. @elfje, ik blaas en duim alles naar je toe meid @marjo wat supergeweldig zeg, 3 eitjes @senna nog steeds onzekerheid bij jou dus @quinny, wat raar zeg en dan weet je ook niet wat je moet doen pfff, erg raar @peetje, hoe si het bij jou?? @radna, hier nog geen ei gespot en eerlijk gezegd denk ik dat die niet meer komt ook (denk niet dat de clomid gaat werken) dus zou ej graag vergezellen op het bankjemet een kopje thee, maar helaas; dit is mijn temp kaartje, geen staat op te maken die piek is temp opgenomen na opstaan.
hoi hoi. echt me dag kan niet erger worden. de hond van mijn ouders is vanmorgen inlaten slapen. alles komt tegelijk. hoe ga ik in vredesnaam Lotte vertellen dat Cleo er niet meer is. heeft er iemand tips dan hoor ik eht graag. groetjes Annika
Annika, nare dagen voor jou Ik weet niet hoe je een kindje moet vertellen dat een hondje gestorven is... wou dat ik je kon helpen. Veel sterkte meid! Dikke knuf! Marjo, wat goed zeg, drie mooie eitjes Nu moet het wel lukken hé Elfje, wat jammer nou, maar idd het is maar over als de er zijn. Had het zo gehoopt voor je... Sam, hoop dat je ei alsnog komt, bij Elfje duurde het toch ook een hele tijd deze cyclus dus... het kan nog! Pientje, alles goed met jou? Niet teveel symptoompjes? Quinny, ik zou idd maar 100 mg nemen, dan kun je de dosis nog verhogen indien nodig. Vreemd dat je ongi trouwens zo kort was. Senna, zou vragen aan de huisarts of hij bloed wil prikken en laten controleren op HCG, dan weet je dat toch al. Niet veel nieuws te vertellen hier, morgen opnieuw follikelmeting, denk dat mijn follikels tegen dan zo'n 18-19mm ga zijn en donderdag of vrijdag mijn Pregnyl ga krijgen en ze zaterdag of zondag gaan insemineren. En dan weer twee spannende weken... Liefs Kirby
hoi hoi. Lotte gaat vanavond ff naar mijn ouders toe, want ik ga kijken of ik weer naar school toe kan. dus ben benieuwd hoe ze erop zal reageren groetjes Annika
dag meiden annika vresselijk zeg!! Kirby word weer erg spannend voor jou ga me suf duimen! sam wat vervelend meis nog geen eisprongik zit hier precies het zelfde denk niet dat ik een eisprong heb gehad en ook niet zal krijgen. radna ik duim voor je. zo hoop dat ik niemand ben vergeten!! hier is het nog steeds het zelfde geen ongie te bekenen en test negatief. pff en het duurt nog zolang voor ik naar de gyn mag. vanacht weer heerlijk gedroomd. Ik had een positiefe tests en me man begon te huilen dat ik het hem vertelde! ik hoop zo dat het binnekort geen mooie droom meer is maar ECHT! meiden ik ga er weer vandoor groetjes en ik duim voor jullie allemaal
Pfffff net terug van de gyn. Blijkbaar reageer ik niet meer zo goed op de Clomid. Ik heb wel follikels maar ze groeien beetje traag Als ik niet zwanger ben moet ik volgende cyclus 100mg nemen. Vrijdag moet ik terug voor FM en dan waarschijnlijk op zondag inseminatie heeft de gyn gezegd. Bah bah bah! Liefs Kirby
Ahh balen Kirby! Hoe groot waren je eitjes nu dan?? Annika: Hoe gaat het met je? Wat erg zeg, alles komt dan tegelijk voor je gevoel! Hopelijk kun je de moed weer vinden er vol tegenaan te gaan!! Peetje: Nog geen te bekennen?? Hier gaat het wel goed, alleen een beetje paniek vanmiddag Mijn mannetje zou meegaan naar de prikinstructies vrijdag alleen moet ie onverwacht weg voor zn werk en moet ik alleen *bibber*. Ik had me bedacht dat als ik het zelf niet durfde hij het dan kon doen en nu moet ik het toch zelf doen. Wat zijn jullie ervaringen met Pregnyl, is het pijnlijk om die spuit te zetten of stelt het niks voor. Ik heb bijna geen vet op mn buik Liefs, Marjo
hee clomid ladies!!! hoe is het met iedereen??? @kirby: wat rot dat je eitjes niet snel genoeg groeien meid....op die tegenslag zat je net te wachten, maar niet heus...... @marjo: spannend he, die spuit!! vond ik ook, en die van mij werd nog in het ziekenhuis gezet! ik voelde er bijna helemaal niets van, hij werd bij mij in mn been gezet. de dagen erna had ik een beurs gevoel waar ze de spuit hadden gezet, maar dat was ook alles.. ik hoor soms wel eens verhalen dat mensen hem vinden prikken, maar dat was bij mij niet zo... veel sterkte meid! vrijdag krijg je dus de instructie, wanneer moet je hem zetten?? liefs elfje
He gelukkig, vandaag ook geen duivels te bekennen... betekent dus dat ik gewoon de afspraak maandag bij de gyn kan houden en dan zien we wel of voor die tijd nog wel iets doorzet en we meteen met clomid beginnen kunnen of eerst nog kuurtje menstruatie opwekken... wel nog ff duimen dat bij mijn mannetje alles in orde blijkt... oef wat kunnen 5 dagen toch lang zijn Chrizzzy
hoi hoi. het gaat hier naar omstandigheden wel redelijk. ben vandaag aan de 3de ronde clomid begonnen we gaan er zeker wel met frisse moet tegen aan. groetjes Annika
Ik ook heb net de 2 de ronde Clomid(2x daags 50 mg) gehad,en wacht nu op gèèn NOD-dag .. Ik vind het erg zwaar..mijn lichaam reageerd er erg op! Maar ik heb alles over voor een beeb,dus we gaan met volle moed verder! Voor alle meiden die Clomid gebruiken; succes!!! Groetjes,Alida
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Succes met spuiten Elfje, je kan het best! Ik heb er net weer een testje aan gewaagd, deze was negatief (had ik eigenlijk ook wel verwacht). Ik moet nog 15 dagen wachten voordat ik naar de gyn kan, ik vind dat het allemaal zo ontzettend lang duurt. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt. Groetjes Senna
Senna, het duurt idd wel erg lang voor je naar je gyn kunt Annika, ben blij dat je toch nog een beetje positief kan zijn na wat je hebt meegemaakt. Marjo, die waren nu 17,4 mm, hopelijk zijn ze tegen vrijdag een goeie 20 mm dan kunnen we weer verder. Heb vannacht een enge droom gehad. Ik droomde dat ik zwanger was van een tweeling en ik was dus natuurlijk superblij, maar in week 13 liep het mis Vind ik echt eng want ik heb best veel dromen die uitkomen ( Liefs Kirby
hoi lieve meiden, hoe is het met jullie? @elfje hoe si het nou, voel je je al iets beter? @marjo, dat spuiten lijkt enger als dat het is hoor. ik heb toen met mijn eerste spuit puregon een half uur over gedaan. iedere keer tot 3 tellen en zeggen op de 3 zet ik de spuit en dan toch weer niet doen toen heb ik john weggestuurd en diep ademgehaald en hem erin gezet, maar iel reuze mee hoor. nu de pregnyl spuit zetten altijd eht zh in mijn bil of kont omdat die in je spier moest zeiden ze heir, maar andere zh mag je hem zelf in je buik zetten, ik vond hem prikken omdat de vloeistof best dik is, dus deed ik heeeel langzaam inspuiten en dan prikt het niet zo (zo heel verhaal geworden nog ) @annika, knap hoor dat ej er zo tegenaan kunt kijken. @senna balen van die nega test, zeker omdat je nog zolang moet wachten voor je naar de gyn kan @peetje hoe is het bij jou, nog geen @radna, hoe is het op het wcahtbankje, hoe lang moet ej nog wachten voor je wat weet. @alida, ook succes op het wachtbankje meid ik kom erbij op het wachtbankje, dus een kopje thee is wel lekker, zal ik ff zetten . het klussen houd voor ons helaas op, ik heb een leuke schimmelinfectie te pakken :x . dus denk dat deze cyclus aan mij voorbij gaat. maar ik heb zomaar een vermoeden dat de clomid toch aanslaat, mijn temp was vanmorgen hoger als normaal en gisteren een hele dag buikpijn gehad. dus wie weet maar ja als ie gisteren gesprongen is is het kiele kiele, zondag hebben we voor het laatst geklust 8) dus we wachten af liefs sam