Hey meiden! Ik kom net bij m'n nieuwe gyn. vandaan (ik heb alles laten overhevelen naar het zkh bij mijn werk in de buurt, zodat ik 'even' tussendoor kan). De nieuwe gyn zag 2 potentiele kandidaten: een rechterfollikel van 10 mm en een linkerfollikel van 14 mm!!!! en dat op dag 6 van de cyclus. Ik moet dus over een week weer terug! Ik heb goeie hoop!
wauw quinny!!! wat goed!!! @senna: balen meid van die negatieve test....... aan dat wachten komt ook geen eind he..... @kirby: succes vrijdag!!! ik hoop dat ie weer mooi gegroeid is!! @marjo: succes bij de prik instructie morgen!! @sam en radna: sterkte met die slopende tijd op het wachtbankje!! ik heb behoorlijk last van mn ongi deze keer pfff, morgen naar de gyn, en alweer de eerste clomidjes... hopelijk heb ik weinig bijwerkingen.. liefs elfje
Sam: Zo te lezen heb jij dus ook al aardig wat ervaring opgedaan met het spuiten. Ik hoop dat alle 'ellende' je bespaart blijft dit keer hoor! Bedankt voor je uitleg! Kirby: Dromen zijn bedrog hoor! Ik zoek zelf ook overal meer achter en denk dan dat het een boodschap moet zijn ofzo. Maar probeer het uit je hoofd te zetten he meis! Je hebt er niks aan!! Morgen moet jij ook weer heen toch? Vlgs mij lopen we vrij gelijk qua follikelgroei Ben benieuwd! Senna: Pfffft wat balen he dat lange wachten! hopelijk kun je gauw weer verder zeg! Quinny: Goe nieuws zeg! En wat vroeg al in je cyclus!! Duim voor je! Elfje: Hoe gaat het met jou? De ergste teleurstelling al een klein beetje te boven? Het blijft moeilijk steeds weer dat je ongi wordt he.. We verdienen best een beetje meer geluk vind ik hier!! Nou meiden, ik ben al een beetje zenuwachtig Ik ben soms zo'n druktemakertje he, dan lees ik weer allemaal pijnlijke ervaringen met pregnyl op internet. Maar zonder heb ik geen kans, dus gaan met die spuit 8) Liefs, Marjo
hee marjo, ik voelde er echt bijna niets van hoor!!! echt niet!! en ik ben ook zo'n schijterd met spuiten! hihi veel succes! liefs elfje
ik heb 1.5 jaar lang moeten spuiten met puregon en pregnyl, maar uiteindlijk wle gelukt hoop idd dat me dit nu bespaard blijft
Quinny, wat goed van je follikels! Marjo, we lopen idd gelijk Succes bij de gyn morgen! Sam en Radna, duim voor jullie hoor. Jullie niet te nerveus maken op dat wachtbankje hé Liefs Kirby
Sorry, ik bedoelde natuurlijk Marjo succes met spuiten, ik zat met Elfje in mijn hoofd denk ik Groetjes Senna
Geeft niet hoor Senna, het is hier soms ook zo'n kippenhok!! Nou ik ga zo richting zkh! Ben benieuwd, als ik gelijk pregnyl meekrijg (wat ik wel verwacht) moet ik weer naar huis om het in de koelkast te zetten denk ik. Zal wel een latertje worden dat ik op mn werk ben, begin normaal al om 8.00. Ach dan heb ik gewoon een kort dagje 8) Ik laat het jullie wel even weten hoe het ging! Liefs, Marjo
succes marjo!!! ik sta ook op het punt om te gaan.... volgens mij gaan er vandaag een hoop mensen van dit topic!!! ik moest de pregnyl bij de weg bij de apotheek gaan halen...... iedereen veel succes, weer in de wachtkamer met al die dikke buiken!! liefs elfje
He mijnimeel en andere dames, Ik heb hem al gezet Er was 1 dominante follikel van 22 mm. en nog 2 wat kleineren (ongeveer 15 mm.) dus mocht gelijk naar de apo om de pregnyl te halen en hem onder begeleiding van een verpleegster zelf zetten! Ben er zo trots op dat ik het zelf durfde. Het stelt echt niets voor!!! Hooguit een klein beetje vervelend gevoel tijdens het inspuiten, heb niet zoveel vet op mn buikje vandaar Nu verwacht ze dat ik morgenavond mn eisprong krijg! En dan hopen dat ik niet na 4 dagen weer ongi word he!! Moet op dag 3,6 en 9 progesteron laten prikken, ben net zo'n junk haha. Hoe is het met de andere meiden?? Liefs, Marjo
he meiden, zo ben weer in town, na mijn werk inc overnachting daar bij vriendin, en heb gelijk een hoop gemist!! Elfje, wat onwijs balen zeg, ging gelijk kijken toen ik gisteravond thuis kwam, en helaas, je stond niet bij t topic ik ben zwanger. Had je t al een beetje verwacht of kwam t als hele harde klap?? Marjo, succes straks met spuiten, ik vind t zelf echt heel erg meevallen, ik mag dan in mijn buik spuiten, maar dat is echt goed te doen, niet bij nadenken en erin zetten, ( makkelijker gezegd dan gedaan misschien voor jou ), dus waarschijnlijk moet je er van t weekend hard tegenaan Senna, wat balen weer een nega test, zouden je eitjes dan toch niet gesprongen zijn? de gyn had er toch ook nog 2 gezien zelfs? echt heel erg raar hoor, en je moet ook nog zo lang wachten!! strekte met dat wachten!! Annika, hoe gaat ie ermee na al die ellendige dingen hoe ging t met je dochtertje bij je ouders, zonder hond? onze hond is in juni overleden en dat is echt zo erg, wij hebben dagen met ons ziel onder ons armen gelopen echt nergens zin in enzo. veel sterkte nog!! kirby, weet ff niet waar jij in je cycles zit, al op een wachtbankje of ben je eerst nog mooie eitjes aan t broeden Sam, gezelli, je zit er dus bij, wanneer is je ei geweest?? wanneer is je nod? pientje kon vorige ronde ook niet veel doordat ze ziek was en kijk wat t opgeleverd heeft, dus wie weet................... Quinnygirl, wow wat goed 2 eitjes en dat al op dag 6 zo groot, echt fijn!!! Zo, is weer een heel verhaal geworden, hoop dat ik bij iedereen t goed evermeld heb, werd nu een beetje onoverzichtelijk Zal er vast ook wel een paar vergeten zijn maar lees me vandaag nog wel ff wat meer bij alle meiden die vandaag naar de gyn moeten, succes!! liefs radna
Eh Marjo: stoer hoor dat je het zelf gedaan hebt! Weet nog niet zo zeker of ik dat zomaar zou durven (heb nogal een naalden fobie en hoop dus dat het tzt met de clomid gaat lukken en ik hier niet over na hoef te denken)... OP naar een dikke buik voor Marjo (en ons allen natuurlijk ) Chrizzzy (vandaag lekker vrij want vanmiddag een bruiloft van vrienden)
hee meiden!! @marjo: stoer meissie!! en fijn dat het mee viel! prettig idee he, dat je nu weet wanneer ie springt! wanneer ga je nu aan de klus, als ik zo vrij mag zijn??? wij hadden ook 'sochtends de spuit en toen de dag erna 's avonds gevreen.. @mijnimeel: hoe is het met jou meis? wanneer begint bij jou het hele gebeuren?? jullie hebben toch al een gesprek gehad? @radna: gezellig dat je er weer bent... ik was heel erg verdrietig, maar nu alweer gericht op de nieuwe cyclus... dat helpt, nieuwe doelen...... @de rest: hoe is ie????? kom net van de gyn vandaan, had gelukkig geen cystes, en ben dan ook meteen begonnen met de 100 mg! cd 14 weer een FM!! zo, weer een frisse start aan een nieuwe ronde.... nu nog even ongi-vrij worden..... liefs elfje
Hoe was het bij de gyn meiden? Ik moet idd ook gaan vanmiddag om 17u30... laat jullie dan iets weten. Liefs Kirby
Ooow blijkbaar ff een paar berichtjes overgeslagen bij het lezen Marjo, ben blij dat je je spuit al hebt kunnen zetten en nu maar lekker aan de klus he Normaal ga je als je progesteron krijgt niet vroeg ongi worden hoor. Had een vriendin die ook altijd kort na haar ei ongi werd en die heeft dat dan ook gehad, was direct zwanger daarmee Elfje, jij kan ook weeral starten... hoop dat deze ronde de goeie ronde is voor je Liefs Kirby
Chrizzy: Lekker zeg een dagje vrij! Veel plezier vanmi.!! Radna: Jij zit deze ronde aan de 100 of 150 mg? Het staat vast wel ergens, maar kan het me zo niet herinneren. Je hebt wel leuk werk zeker als je er zo'n lange reistijd voor over hebt! Blijf je vaak overnachten op donderdag? Elfje: Gelukkig geen cystes!! Ik moest 1 keer voor een uitgangsecho en nu ze weet dat ik geen aanleg voor cystevorming heb hoef ik niet steeds weer. Jij dan? Ik ga me suf duimen op een mooi ei voor je deze maand en nog mooier dat er geen ongi komt natuurlijk!! Moet je ook weer Pregnyl spuiten of weet je dat pas later? En wbt de klusdagen. Ze raadde me aan het sowieso vanavond en morgen te doen. Maar gisteravond hebben we ook al geklust dus misschien voor de zaadjes beter vanavond over te slaan? Dan duiken we gewoon ergens morgenmiddag weer in bed ofzo haha we moeten er wat voor over hebben zullen we maar zeggen... Kirby: Veel succes vanmiddag bij de gyn! Er groeit iig al een mooi eitje, nu de rest nog Kreeg je vriendin nog aparte progesteron pilletjes als ik vragen mag? Nou ik ga weer even verder, wel relaxt zo internetten vanaf je werk. Moet alleen oppassen dat het geen verslaving gaat worden zo haha. Kussie, Marjo
he marjo, goed joh van je spuit!!!!! ik werk in pijnacker das vlakbij den haag, en heb t daar wel heel erg naar mijn zin ja, en dan blijf ik altijd van woensdag op donderdag bij een vriendin daar slapen, ik woonde daar eerst zelf in denhaag, en ben toen samen gaan wonen in arnhem, maar wil nog nit alles daar opgeven. werkse nog vandaag liefs radna