vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Marjo, ik denk dat zij idd 3 keer per dag zo pilletjes moest opsteken. Heb eigenlijk al veel goeie verhalen gehoord daarover. Vanaf ik zou weten dat ik zwanger ben moet ik ook progesteron nemen omdat het het risico op een miskraam en vroeggeboorte zou verminderen.

Liefs

Kirby

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoooi allemaal,

hoe is het met jullie??
    jee wat is het hier al druk geweest vandaag :) had heel wat bij te lezen :D

@elfje, wat goed zeg geen cystus. hoop dat je nu deze ronde ongi vrij blijft :D

@marjo wat goed zeg, al de pregnyl spuit, dus hup aan de klus morgen :)

@radna, was de thee lekker de ik gezet heb :)
    en idd je weet nooit, moet ej kijken wat ff aangeeft bij mijn kaartje;
    hij geeft een eisprong aan. ik ben nog niet helemaal overtuigd, maaar vind dat eigenlijk al zooo tof :) :)

voor iedereen die ik ben vergeten sorry, hoe is het met jullie???

knuff voor jullie

xxx

3. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he sam,

ja goed zeg, die eisprong, werkt de clomid nu misschien toch wel!!!! dat zou wel heel mooi zijn. de thee was lekker hoor, zullen we nog maar een kopje nemen ;) we hebben nog ff te gaan he, dus maak ik gelijk een hele pot..........ik ben verslaafd aan 20 kruiden thee van zonnatura erg lekker!!
    wanneer zou nu ong je nod zijn uitgaande van je kaartje, en ei??

liefs radna

4. sam mv kylian

hoi radna, klinkt erg lekker joh die thee,
    doe mij nog maar een bakkie,
    versneld het wachten ;) :D

en mijn nod zou ongeveer 13 september zijn.
    en die van jou??
    toch wel spannend en als Ff klopt, wowww dat zou wel geweldig zijn hoor :) :)

5. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ik weet t niet precies, als ik uitga van 14 dagen, dan zou die 9 of 10 sept zijn, maar voprige rondes duurde t geen 14 dagen, maar ik ga er wel elke keer vanuit, als t eerder komt weet ik toch al dat ik niet hoef te testen, dus testen hier vanaf 10sept!!!!

thee staat alweer klaar hoor, ik zit er ook weer ff aan zo na t huis doen en de boodschappen ff lekker koppie thee ;)

spannedn hoor ook bij jou, de 13de dat scheelt niet zoveel met de mijne, na we zijn al bijna een wek opweg, nog een te gaan!!!

liefs radna

6. sam mv kylian

bijna gelijk dus,
    das ook wel leuk :) en idd bijna een week om, dus op naar de volgende week :D
    ben benieuwd, hoop dat voor ons allebei het positief uitslaat :D :)

hoe lang na de clomid slikken had jij nog bijwerkingen??

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben net naar de gyn geweest en mijn follikeltjeuh was flink 21,4mm :) Dus Pregnyl gekregen en dan heb ik zondagochtend inseminatie. Dan heb ik zondag 17 september mijn NOD en laat dat nu net de verjaardag van mijn hubbie zijn, zou wel een moooooooi kadootje zijn hé :)

Sam, is wel duidelijk dat je je eisprong hebt gehad he, mag je nu op het wachtbankje bij radna gaan zitten. Ik duim voor jullie hoor!

Liefs

Kirby

8. sam mv kylian

heeyy kirby,
    wauw wat een mooi groot eitje zeg :D
    enne zou zeker ene mooi cadeautje zijn voor je hubbie :)

enne wat toevallig, mijn hubbie is ook op 17 september jarig :D:D

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    heeee kirby!!!
    wat een goed nieuws meid!!
    spannend hoor, je eerste IUI zondag!! ik hoop dat het ook bij deze ene keer blijft meid!
    veel liefs elfje

10. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    spannend kirby!!!

Denk dat dat t moooiste verjaardagskado is wat ie kan krijgen............
    dus vanaf maandag zit je ook bij ons op t bankje?? gezelli!!

heel veel succes zondag, las dat t je eerste inseminatie is, extra spannend, hoop voor je dat t meevalt!!

liefs radna

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Kirby! Ook al zo goed nieuws! Succes met de 1e IUI!!!! Nu hoop ik zo dat wel allemaal gauw zwanger worden.

Kunnen we over een paar maand een dikke-buiken-meeting houden :D

Radna en Sam: Duim voor jullie!! Dat jullie maar als eerste deze maand met goed nieuws komen! En wij gauw volgen natuurlijk!
    Ik kom jullie vanaf morgenavond vergezellen op het bankje! Ik moet morgen boodschappen doen, zal ik dan een lekkere reep chocola voor ons meenemen? ;)

xxx
    Marjo

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Mjummie chocolade!

Lol, een dikke-buiken-meeting :) Zou ik wel zien zitten :D Zou wel plezant zijn mochten we nu allemaal samen zwanger zijn :)

13. sam mv kylian

JAAAAAAAAAAA
    dat zou gaaaaaaaaaaaaaaaf zijn, de bolle buiken groep :)

enne marjo die reep chocola klinkt erg goed :D

14. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

wordt echt gezelli op de bank zeg!!!!! lekker hoor die chocolade, ik loop niet weg hoor van de bank ;) en we blijven gewoon net zo lang zitten tot t de dikke buiken bank wordt, en dan niet van de chocoalde he ;)

liefs radna

15. sam mv kylian

:)
    nee zeker niet van de chocola
    maar hoe dikker hoe beter :)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Meiden ik vind jullie echt super! Het was vandaag een hele moeilijke dag voor mij (is net 1 jaar geleden dat mijn dochtertje is gestorven) maar dankzij jullie steun en vrolijkheid ben ik er toch maar mooi doorgeraakt!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs

Kirby

17. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    he Kirby,

extra fijn dat je vandaag wat goed nieuws had, juist op de dag dat je een jaar geleden je dochtertje hebt verloren...

Veel liefs Chrizzzy

18. Jumeirah

Jumeirah Lid

1 sep 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Hoihoi,

Mag ik ook meepraten?????

Ik zal me ff voorstellen.
    Ben 35 jaar woon in Dubai en zwanger worden lukt niet echt :cry:

Vorige maand had ik het eindelijk (na 20 maanden Dubai) opgebracht om naar een gynaecoloog te gaan. Voor een uitstrijkje (excuus). Dus gelijk gezegt dat zwanger worden toch wel lang duurde ( 3 jaar). Kon ik gelijk gaan liggen en een echo. Er zaten heeeeeel veel eitjes. die allemaal te klein waren. Conclusie: er groeit er waarschijnlijk nooit 1 door en nooit eisprong.
    Dus direct een kuur Clomid mee gehad. Ben begonnen met 100 mg nu 3 weken geleden. Op CD 10 een echo, 2 eitjes van zo'n 16 mm. Op CD 12 1 van bijna 18 mm en 1 van 19 mm. Pregnyl gehad met de klusopdracht voor 36 uur later (dit was op vrijdag). Vervolgens op zaterdag nog een Pregnyl voor het geval de eerste geen eisprong had opgeleverd?
    En weer klussen na 36 uur.
    Vervolgens pilletjes mee om het baarmoederslijm op peil te houden.

En nu......afwachten. NOD 8 september.

Dus....duimen.

Ik heb eigenlijk van de hele medicijnenhandel niets gemerkt. Ja warm...maar dat is waarschijnlijk omdat het hier boven de 40 graden is :D
    En nu heb ik eigenlijk alleen steeds een raar gevoel in m'n buik richting m'n liezen.
    Maar dat zal wel komen door 2 spuiten Pregnyl....iemand ook wel eens 2 gehad????

Iedereen heel veel succes en een prettig weekend (hier al voorbij)

liefs uit Dubai

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden!!

wordt druk daar bij jullie op het wachtbankje!!!
    ik hoop dat jullie allemaal doorgaan naar een zwangerbankje......., en dan een plekje voor me vrij houden!!!

@jumeirah: welkom hier meid!!! wauw dubai! dat ligt niet om de hoek.... heel veel succes voor 8 sept..
    je kan wel wat zwangerschapsklachten krijgen van de pregnyl, maar na ongeveer een week is het HCG zo'n beetje verdwenen geloof ik...

liefs elfje

20. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo Jumeirah,

Spannend hoor en welkom natuurlijk..

vraagje: hoe kom je zo in Dubai terecht (beetje nieuwsgierig)

Chrizzzy

Deel Deze Pagina