@schippertje, zolang er geen duivels zijn is er hoop... toch? @ elfje, de duimen draaien hier volop...voor ons allebei!!
hee runner meissie! hoe is het nu met jou? volop in de klusweken alweer?? de clomid alweer achter de kiezen!! hopelijk voor jou deze ronde een mega mooi ei, wat perfect bevrucht wordt!!!! voor ons zit het "werk" erop........alleen nog afwachten...... liefs elfje
@hoi runner, even niets van je gehoord. Ik zie in je banner dat je je ei op dag 23 verwacht... Reken niet te sterk op een vaste cyclus. Mijn eerste ronde was 36 dagen. Deze ronde wordt 28!!! Dus wacht niet met klussen!!!
He meiden, Ben de laatste tijd niet meer zo heeeeeel actief hierzo maar wilde jullie allemaal nog ff een hart onder de riem steken! Wat een gedoe he, dat zwanger worden!! Niks an! Nou meiden, zet hem op....ga ervoor....en zwanger worden met die handel!! Het lijstje met zwangeren mag nodig aangevuld worden met meiden van dit onderdeel! Heel veel liefs, sterkte en succes, Elmo
Ben inmiddels mijn spullen aan het pakken voor een midweekje weg. Tassen weer vol maandverband, want je zal zien: Zodra ik morgen het huis uit stap, ben ik weer ongesteld!!!!!! Jullie horen volgend weekend weer van me. Sterkte met afwachten, en ik hoop goed nieuws van jullie te horen dan!!! Liefs Schippertje
alles goed hierzo, waarschijlijk als ik mijn ei gehad heb zit ik hier weer vaker nu kan ik mezelf nog afleiden maar zodra de wachttijd weer ingaat heb ik weer aanspraak nodig!! clomid idd weer in m'n mik,heb totaal nergens last van, gelukkig of juist niet? haha. als je wist wat je zou moeten voelen zou het een stuk makkelijker maken!!
dat gevoel ken ik. Bij elk gevoel vraag je je af of het iets betekent! Om gek van te worden, want als je iets wil voelen dan voel je het ook. Dus je lichaam houdt je alleen maar voor de gek. Ik hou mezelf de laatste weken maar voor dat zwangerschapskwaaltjes pas vanaf +/- 2 weken overtijd beginnen... Maar goed... nog steeds geen duiveltjes!
Mijn temp is de laatste 2 dagen aan het dalen... klein beetje maar. maar toch. Was zaterdag 37,1 zondag 37 en vandaag 36,9. Vorige maand werd ik ongesteld met 36,8... Verwacht de duivels pas over een paar dagen maar voel me nu even heel erg onzeker....
Dat zou inderdaad balen zijn!!!! Ik ben inmiddels gestopt met temperaturen.... ik heb het idee dat ik me er dan veel te veel op zit te focussen.... Mijn temp is deze maand helemaal niet gestegen, dus wat dat betreft maak ik me ook geen illusies! Hoop voor je dat het wegblijft, en anders... Balen... (mega!) dipdag... en op naar de volgende ronde! Het moet toch een keer raak zijn!!! Liefs Schippertje
hoi meiden, mijn temp is heel stabiel... staat ook onder topic temp. kaartjes....ziet er dus wel oke uit...maar zegt het ook daadwerkelijk iets?? pfffffff wat een onzekerheid.... liefs elfje
schippertje en caecilia! houden jullie het nog uit van de spanning??? mijn temp was vanochtend weer 0,1 gr lager....... wanneer ga je weer testen schippertje? liefs elfje
De spanning wordt mij af en toe wel wat veel Mijn temp was vanmorgen weer 0,2 graden hoger als gisteren de laatste dagen (37,1-37-36,9-37,1) Dus je snapt gisteren dacht ik over deze ronde... vandaag heb ik weer hoop!!! @schippertje, wat elfje al vraagt...waneer ga je testen? Volgens mij is de cyclus pas over als je ongesteld wordt... en zolang je dat niet bent is er kans. Succes meiden en de duimen draaien overuren!!!
ik zal mij kaartje hier ook eens neerzetten.... hopelijk zakt ie niet nog verder....en gaat ie net zoals bij jou, ceacilia, weer omhoog oehoe, spannend! liefs elfje
Vanmorgen weer getempt en weer 37,1 (hoogste waarde van deze cyclus) de spanning is hier om te snijden Morgen is mijn NOD!
gedverdemme, wat spannend voor jullie allebei!!! @elfje dat ziet er nog steeds goed uit hoor, temp blijft altijd wat schommelen! zit hier helemaal zenuwachtig met jullie mee af te tellen, succes!
hee caecilia! ik ben ook helemaal op van de zenuwen.... vanochtend ook weer een temp stijging van 0,2! wanneer wil je gaan testen caecilia??? liefs elfje
@elfje, Ik heb geen stijging maar zit nog constant op de 37,1!! Ik denk dat als dit zo blijft ik zaterdag of zondag ga testen... en jij? Ondertussen blijf ik duimen!!!