vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jumeirah

Jumeirah Lid

1 sep 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Hai,

@ Crizzzy, geen probleem, nieuwsgierig zijn mag!

Mijn man heeft een baan aangeboden gekregen bij een "klant' van het bedrijf waar hij in Nederland voor werkte.
    En ik was al een paar keer mee geweest op zakenreis zodoende wist ik hoe het in Dubai was.
    Dus verhuizen!
    Het is hier wel leuk en goed vertoeven....het mooiste is dat ze geen belasting kennen (geen blauwe enveloppen in de brievenbus....alhoewel...brievenbussen zijn er ook niet :)
    Verder heel westers hoor, frikandellen en stroopwafels liggen in de supermarkt! Alleen juli en augustus een beetje erg warm ( 45 - 50 graden)

Alleen het naar een dokter gaan is dan wel een drempel....alles moet in het Engels. Maar ik heb de indruk dat het wel makkelijker gaat hier.
    Geen wachttijden ect. Geen verwijsbrief nodig...je belt en gaat gewoon. Maar dat is waarschijnlijk omdat alles 'prive" ziekenhuizen zijn.
    Wat weer betekent: direct betalen. Het valt zover nog mee Clomid is iets van 5 euro per kuur en Pregnyl 12 euro per spuit.

En nu maar afwachten of de zaadjes hun werk hebben gedaan....want die zijn nog niet getest.

Maar leuk om zo een beetje ervaring uit te wisselen, thanx!

groetjes uit de zandbak!

2. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    welkom jumeirah,

Spannend is dat ook gelijk he, t gevoel dat er wat aan gedaan wordt en dat je dan wel een echte kans hebt!!! 8sept, nog 6 daagjes afwachten, we hebben een wachtbankje hier voor de langste twee weken van je cyclus, heel gezelli met thee en chocola, dus bij deze welkom op t bankje ;)

liefs radna

met de andere meiden ook alles goed??

fijn weekend allemaal

liefs radna

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

welkom jumeirah,

en dubai, poehee das een eind weg, maar wel leuk om je hier te hebben meid.
    en je mag gelijk met ons mee op het wachtbankje :D:D. dat komt helemaal goed met thee en chocola :)

hier alles nog tseeds goed, mijn temp was vanochtend weer hoger :D:D
    iedereen een superfijne zaterdag vandaag

xxx

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zoooo wat kunnen jullie kletsen zeg!!!

@Kirby,fijn dat je toch wat beter voelde gister,al zal het nog wel moeilijk zijn geweest.
    Wens je veel succes met de 1e IUI en hoop dat je snel weer in blijde verwachting mag zijn en een mooi kindje mag krijgen!!!

@Sam,heeey toch een eisprong??? Wauw wat goed zeg!!!
    En nog redelijk vroeg in de cyclus ook!! Heb je eisprong ook gevoeld???
    Nou spannend hoor!! Succes met wachten!!

@Elfje,Moet zeggen dat ik wel reuze benieuwd ben hoe de 100mg aanslaat!! Hopelijk was die verhoging van clomid wat je gewoon nodig had en word je deze ronde leker zwanger!!!
    Misschien groeien er zelfs wel 2 eitjes :D Lijkt het je wat? Een tweeling??
    Ik blijf je volgen hoor....

@Marjo,ow ow ow voor jou wordt het ook spannend heh :D Goed hoor dat je die pregneyl hebt gespoten.
    En ben benieuwd hoe je cyclus nu verloopt met die extra progesteron,dat zou nu toch wel goed moeten komen?? Dan heb je eindelijk weer een echte echte kans!! Succes!! We zullen je niet storen dit weekend 8)

@Radna,bij jou gaat het steeds wel snel heh,nu alweer op het wachtbankje.
    10 sept nod,toch? Nog 8 daagjes wachten. ow duim duim duim.
    Heb je er zelf een gevoel over?

@Jumeirah,welkom hier en misschien wel weer meteen tot ziens ;) :p Hopelijk hebben de clomid en pregneyl hun werk gedaan!!!
    succes met de laatste dagen afwachten!!

(weet niet of ik nu iemand vergeet,anders mijn excuses :oops: )

Zou toch wel te gek zijn heh als we allemaal zwanger zijn....
    Ik wacht nog steeds op jullie!!
    Al moet ik zeggen dat ik wel bang ben dat onze droom weer niet uitkomt en ik straks weer hier officieel terug ben.....(nog 6 dagjes en dan de echo en hopelijk meer zekerheid...bibber bibber bibber)

Nou meiden toi toi toi!! :D

5. sam mv kylian

hoi meid,

jaa goed he toch een eisprong, sta er zelf helemaal versteld van en volgens mij heb ik hem dinsdag idd wel gevoeld. toen had ik ene hele dag van die steken en een raar gevoel in mijn buik. :) :)

enne is logisch hoor dat je bang bent. nog 'maar' 6 nachtjes slapen meid. ik duim zo hard dat die 6 nachtjes voor jou zo supersnel gaan en je je kleintje lekker kunt bewonderen en dan echt kunt gaan genieten

xxx

6. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he pientje,

gezellig dat je even komt buurten, spannend ook voor jou over 6 daagjes, kan je tenminste echt gaan genieten he, als alles goed is!!!

Heb zelf t gevoel dat ik weer ongi ga worden, denk steeds twee keer ook niet waarom zouden ze elkaar dan nu wel tegen zijn gekomen, maar misschien is dat ook wel om mezelf voor teleurstelling te behoeden, al is die er bij een eventuele ongi toch wel weer ff, ik wacht maar weer gewoon af :( maar t is iig wel weer heel gezelli op t wachtbankje ;)

liefs radna

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Radna,
    Wanneer is jou NOD ook alweer? En niet zo gek denken hoor [-X Tot nu toe zat v/d Hoogeband er gewoon niet bij. Deze ronde misschien wel!!!! Maar ik snap je heel goed hoor, je wilt je toch een beetje behouden voor een teleurstelling. Ik hoop echt dat het raak is deze maand!!

Kirby: Wat een moeilijke dag hebben jullie gehad zeg gisteren. En we zijn hier om elkaar te steunen hoor!! Hoe gaat het met je vandaag? De IUI staat voor de deur of niet?

Jumeirah, welkom hier! En welkom op het bankje ;)
    Ik ben ook wel benieuwd hoe je in Dubai terecht gekomen bent, als je het wilt vertellen natuurlijk!

Sam: Wat fijn dat je nu wel een eisprong hebt he!! Ik vind het helemaal geweldig voor jullie en hoop echt dat het spuiten jullie bespaard gaat blijven! Dat er maar snel een brusje mag komen!!

Pientje: Logisch dat je onzeker bent, ik hoop dat je goed bericht krijgt over 6 dagen!! En wel een echofotootje plaatsen hier he, ik ben zo benieuwd!!!!

Nou ik heb me toch een zere (.)(.)!!!
    Zou vast van de Pregnyl komen, vanaaf verwacht de gyn dat ik een eisprong krijg! We hebben dus genoeg te doen van het weekend :)
    Ik krijg trouwens nog geen extra progesteron bij hoor deze maand! Moet de progesteron waarden laten prikken op dag 3,6, en 9 na mn ei!! Als ik nu weer ongi wordt binnen 10 dagen krijg ik vlgde maand op die dagen extra pregnyl.

Nou meiden, ga ff boodschapjes doen en zoals beloofd neem ik een dikke reep chocola voor ons mee!!!

Liefs
    Marjo

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Wat zijn jullie stil :(

Dan moet ik maar alleen beginnen aan mijn chocoreep (melk met nootjes, mmm) Jullie weten niet wat jullie missen!! :p

9. sam mv kylian

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy
    ikke wil ook chocola :D:D:D:D
    niet alleen opeten he :(:(

10. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    *geeft Sam een een stukje* :D

Ik ben al een beetje misselijk haha.

Even een ander vraagje he voor de Pregnyl 'deskundigen'. Ik heb normaal voor mn eisprong altijd hele zere tepels, nu dus helemaal niet! Terwijl ik toch vanavond mn eisprong zou moeten krijgen. Herkennen jullie dat? Ik maak me alweer druk dat het misschien niet aanslaat ofzo :rolleyes:
    Maar je krijgt toch altijd een eisprong na pregnyl? *zucht*

Liefs,
    Marjo

11. sam mv kylian

lekker, dank je wel meid. :D:D

je lichaam kan anders reageren door de pregnyl hoor meid.
    dus waar je normaal geen last van hebt kun je wel last van krijgen en andersom.

xxx

12. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Nou ik ben helemaal gerustgesteld hoor. Had gisteravond zo'n vreselijke buikpijn dat moet 'm geweest zijn 8)

Fijne zondag nog dames! Weekend gaat altijd zo snel voorbij he!

Liefs

13. sam mv kylian

wooowww,
    goed zeg!!!!!!:D:D

jij ook nog een fijne zondag hoor. het weekend gata echt veel te snel :(:(

14. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

ik heb de chocolade gemist zie ik, we waren weg en t werd ook erg laat dus vannochtend lekker uitgeslapen, tis toch slecht weer!!

Alles goed bij iedereen verder??
    Ga weer ff gauw verder, nog een druk programma vandaag, en ja t weekend is veel te kort en gaat altijd veel te snel!!!!!

fijne dag allemaal!!!

kus radna

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje wat zitten er een hoop "clomid meiden" te wachten op het bankje, ik blijf jullie allemaal met spanning volgen; duim, duim, duim.

Ik heb afgelopen dagen gewerkt (vandaag ook) en gisteren had ik een feestje, vandaar dat ik hier de afgelopen dagen niet veel ben geweest.
    Bij mij nog steeds geen veranderingen; ik ben nog steeds niet
    ongesteld -> hoe kan het dat het zo lang duurt? Ik wil ook beginnen aan een nieuwe kans!

Groetjes Senna

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vanaf nu mag ik officieel bij jullie op het wachtbankje want heb vanmorgen inseminatie gehad. Is eigenlijk minder meegevallen dan ik had gedacht want heb al de ganse dag krampen, de inseminatie zelf was volledig pijnloos.

Marjo, ik heb altijd verschillende symptomen van de Pregnyl, de ene keer voel ik niks, de andere keer ben ik misselijk, dan eens pijnlijke tepels... Je lichaam kan best wel gek doen onder invloed van al die hormonen :)

Jumeirah, welkom hoor meid! :)

Liefs

Kirby

17. sam mv kylian

hoooi kirby.
    welkom bij ons op het wachtbankje.
    de thee is gezet, chocola is er misschien ook nog wel :)

vervelend dat je e nu zo'n last van hebt meid. hoop dat het snel over is.
    maar lekker laten vertroetelen meid en rustig aan doen

xxx

18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee kirby!
    fijn dat de inseminatie goed is verlopen!!
    succes nu met de komende slopende weekjes!!!
    liefs elfje

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ik ben helemaal blij; ik ben vanmorgen ongesteld geworden!!!!!!!!!!
    He he eindelijk!!!!!
    Ik ga straks maar ff het ziekenhuis bellen voor een afspraak, ik denk dat ik mijn andere afspraak wel af kan zeggen dan.

Groetjes Senna

20. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee senna!!!
    wat "fijn"!!!

toch wel gek hoe het gelopen is, toch?
    misschien zijn die 2 eitjes dan in eerste instantie niet gesprongen of zo?? ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn, voor jou plan de campagne!!!!

liefs elfje

Deel Deze Pagina