Neh sie, de thermometer vliegt ook in de kast bij mij (geïnspireerd door Marjo Ik meen het, vanaf morgen neem ik mijn temp niet meer. Ben vandaag nu al twee dagen na mijn eisprong (die zeker is geweest) en mijn temp is nu nog niet omhoog en dan maak ik mij maar weer de hele tijd zorgen. Jumeirah, hoop dat je je nu al wat beter voelt! Annika, veel succes met je opleiding! Een prettige (werk)dag voor iedereen! Liefs Kirby
hoi hoi kirby. ik heb nog nooit getempt ik zou daar dus helemaal gestoord van worden. geen je grootgelijk dat je hem in de kast gooit. en bedankt voor alle reacties over mijn opleiding. ik moest straks ff naar school om de laatste dingetjes te regelen. dan horen jullie mij weer. veel liefs Annika
goedemorgen clomid-babes!!! pfffff net mn laatste setje clomidjes in mn giegeltje!!! het feest kan weer beginnen!!! vandaag precies over een een week weer mn eerste FM, en ik hoop dat ik deze keer een lekker vroeg ei heb........ (weer eens wat anders dan cd 32....., ik dacht nu aan cd15 of zo.....hihihi) ik ben toch wel blij, dat ik deze keer weer controles krijg...geeft toch weer iets meer zekerheid. @marjo en kirby: meiden jullie hebben groot gelijk hoor, dat je je thermo in de hoek gooit!! jullie hebben toch zeker een eisprong gehad..... ik was vorige ronde toch wel blij, dat ik getempt had., toen bleek dat ik nog helemaal geen ei had gehad....maar da's toch echt anders @sam: hoe was je temp vanochtend???? @de rest: wachtbankje wordt met de dag een beetje korter, hou vol!!! ik draai mn duimen bijna uit de kom!! veel liefs elfje
@marjo, je zegt dat je bij een progestoron waarde van 20 een eisprong hebt gehad... mijn gyn zei altijd dat dit al zo is bij een waarde boven de 12.
hoooooooooiii lieve meiden mijn temp was vanochtend nog net zo hoog als de afgelopen dagen, hij blijft tussen de 36.7 en de 36.8 hangen. op zich ene goed teken. heb dit met de clomid nog nooit gehad. mijn normale temp is tussen de 36.2 en 36.5. dus wle dikke knas dat ik een eisprong gehad heb denk ik. morgen ga ik de assistente van de gyn bellen om te vragen of ze geen bloed kunnen prikken volgende week. voor de meiden die al heel lang tempen, wat is jullie idee van wanneer er een eisprong geweest kan zijn aan de hand van mijn temp eerste gaf FF dag 17 aan en nu dag 20. @elfje, succes meid, en mijn karsjes branden weer. hoop dta je idd op dag 15 een eisprong hebt, dat zou toch mooi zijn @marjo hoe is ie bij jou?? @radna, nog maar een paar dagen voor jou toch??? hoe voel je je. @iedereen die ik vergeten ben, sorry. hoe is het bij jullie? xxx
hee sam, cd17 zou heel goed kunnen... jammer dat je daar in die periode veel open rondjes hebt.... ik duim voor jou dat het cd 17 is...(wat "klus"-tijd betreft) goed van je dat je een progesteron meting gaat vragen..... bij mij moest die na een week idd ook boven de 20 zijn, maar liever hebben ze boven de 34...dan spreken ze van een goede eisprong... ik heb eens 64 gehad, maar helaas zonder resultaat.... liefs elfje
hoi hoi allemaal. ik ben er ook weer. heb vandaag mijn boekenlijst gekregen en ik ga morgen officieel weer beginnen met een 2 jarige studie. er is zelf voor kinderopvang gezorgt op school zelf. dus mijn dag kan ff niet meer stuk. veel liefs Annika
annika succes met je school spannend hoor. @elfje, id jammer van die open rondjes, maar kylian sliep erg onrustig en die was dus iedere keer vroeger wakker
He meiden! Vanmorgen heb ik het eerste buisje bloed af laten tappen, nu nog vrijdag eentje en maandag en dan is het weer achter de rug! Ik loop vlgde week dus met bont en blauwe armen Kirby: Wat goed dat jij ook de thermo in de kast hebt gegooid! Het geeft echt veel meer rust vind ik. Mijn temp was namelijk ook niet drastisch gestegen, zondag voor het laatst getempt (1 dag na mn ei) maar ik ga me er niet meer druk om maken. Pregnyl is gezet, nu afwachten. Hoe is het met je buikpijn?? Annika: Wat leuk joh weer naar school, en fijn dat ze kinderopvang erbij hebben! Wat voor opleiding ga je volgen? Je gaat wel gewoon door met behandelingen nu? Veel succes!!! Sam: Ik zou ook zeggen cd 17. Wat houden die open rondjes precies in dan? Caecilia: Wanneer moest het vlgs jouw gyn boven de 12 zijn dan? Ik bedoelde namelijk de waarde die je zou moeten hebben één week na de eisprong. Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze het eerder meten (doen ze bij mij deze ronde ook, moet op dag 3,6 en 9 laten prikken) Elfje: Ik duim mee op een vroeg ei voor jou!!!! Gelukkig zitten de clomidjes weer binnen, dat is altijd fijn als je die dagen gehad hebt! Jumeirah: Een beetje zon kunnen we hier altijd gebruiken Alhoewel het me vandaag meevalt met het weer! Ga zo lekker met een boekje in de tuin! Hopelijk zijn die steekjes in je buik een goed teken! Ik heb het altijd als ik verder in mn cyclus kom hoor, dat ik de eitjes voel groeien (weet niet of dat kan, maar zo voelt het) Succes! xxx Marjo
hoi hoi ik ga zeker door met mijn behandelingen. dan maar zwanger naar school boeid me ook niet. ik gabedrijfsadministratie doe n met secretarieel erbij. 2 jarige opleiding. veel liefs Annika
hoi annika, wat voor een opleiding ga je volgen?? dat is wel makkelijk zeg, dat er kinderopvang aanwezig is . Hoe gaat ie nu verder met je, na alles, alles al een beetje een plekje kunnen geven, wel even lekker misschien dat je nu ook wat anders hebt om weer mee bezig te zijn, geeft weer een nieuwe impuls!! Heel veel succes morgen met je eerste dag!!! liefs radna
Hoi allemaal, k kom hier ook maar een beetje rond hangen. Volgende cyclus gaan wij ook beginnen met clomid. Had een vraagje: Krijg je erg last van bijwerkingen of valt dat wel mee? Gr. Simone
hoi moon, succes met de behandeling, t verschilt volgens mij heel erg met de bijwerkingen, ik heb er zelf wel altijd behoorlijk wat last van en dan met name opvliegers en chagarijnig enzo stemmingswisselingen, mijn vriend merkt t ook altijd heel erg, is die echt heel blij mee maar misschien heb jij wel nergens last van!!! liefs radna
marjo bij die open rondjes heb ik op een andere tijd getempt. in dit geval een uur eerder omdat kylian toen iedere keer wakker werd. mijn normale temptijd is half 8 en die open rondjes toen was het half 7. moon welkom hier. over de bijwerkingen, de een heeft ze wel en de ander heeft er totaal geen last van. heel veel succes ook meid xxx
hoi hoi radna. het gaat op zich wel redelijk met mij. moet mijn aandacht op andere dinge nff richten. ik ga bedrijfsadministratie doen. groetjes Annika
hihi heeft ze alvast goed gedaan chagerijnig, huilerig de hele eomtionele achtbaan kan voorbij komen : ik had er ook nog es een keer hoofdpijn bij ik hoop voor je dat je daar geen last van hebt
Nou het zal mijn week wel niet zijn. Eindelijk een beetje opgeknapt om weer iets te ondernemen. Sta ik braaf te wachten om de snelweg op te draaien.....BANG....m'n hoofd op de post van de voorruit...de hele achterkant van de wagen in puin. De gene achter me wilde blijkbaar sneller de snelweg op! Dus binnen een paar seconde een bult als een ei op m'n hoofd...dizzy (had toen nog niet door dat de achterruit voorin lag). En dan wachten in 45 graden op de politie. Ambulance....ja mevrouw u moet toch echt eerst naar het ziekenhuis...en eigenlijk wilde ik alleen maar naar huis. Dus ziekenhuis....vraagt die arts...bent u zwanger...tja..geen idee? Moest ik het hele verhaal uitleggen..dus geen foto. Vandaar weer met de ambulance met zwaailichten (?) naar het politie buro. Daar mocht ik beslissen of ik nog een schade claim wilde van de Indiër die me aan reed...nee, laat maar hij zal het niet express hebben gedaan. En dan wachten welke kleur van het schade formulier je krijgt voor de verzekering....roze "niet schuldig" groen "schuldig". We kregen roze en ik kon eindelijk naar huis.....en nu ga ik maar naar bed....kijken of de pijn zakt want ik wil eigenlijk weer geen asperines slikken. Ja...zo maak je nog eens wat mee. En hopelijk komen nu de goeie dingen liefs uit Dubai. @ Moon: ik heb helemaal niets van de Clomid gemerkt. 100 mg die ik s'morgens direct na een boterham in nam. Maar het zal voor iedereen anders zijn denk. Succes alvast.