He Sam, veel plezier in de tuin vandaag!! Ik ben jaloers op de dames die vandaag vrij zijn hoor! Hopelijk word je buikpijn en steken gauw minder. Het klinkt een beetje op wat ik had vannacht. Het kan denk ik niet nog van mn eisprong zijn, want die heb ik zaterdag al gehad vlgs de gyn.. Afwachten dus maar.. xx
hoi elfje, mijn temp was vanochtend weer 36.7 eentonig maar nog steeds hoog. dus ben er eigenlijk nu wle van vertuigd dat ik een eisprong heb gehad succes en heeeeel veel plezier jij he
He elfje!! Klus ze he!! Zet ' m op, dit moet hem gaan worden hoor [-o< Ik heb wel hele dikke plakkerige afscheiding (gedver wat klinkt dat ranzig #-o ) Maar voor een innesteling is het nog te vroeg, ik wacht maar braaf af he.. Ben allang blij dat ik nog niet ongi geworden ben! Normaal is dat altijd zo'n 4-5 dagen na mn ei dus pregnyl helpt tot nu toe wel..... Sam: Yes nog steeds een hoge temp! Je ei is vast al geweest, dat moet wel hoor!! Nu nog ff op het bankje. We maken er maar het best van Liefs Marjo
jaaaaaaaaaaa, we maken zeker het beste ervan, nog ff volhouden komt helemaal goed ik duim hard voor ons, en elfje ook voor jou meid, dit word jou ronde
pff hier nog steeds het zelfde meiden niet ongie !! nog een weekje dan mag ik gelukkig weer naar de gyn!!! voor de rest van d emeiden ja sorry hou het ff een beetje kort. Ik duim voor jullie ben hier niet meer zovaak maar dat komt omdat het me allemaal een beetje teveel word!!!
heeyy meid, neem je tijd hoor. begrijpt iedereen hier wel hoor als je het ff moeilijk hebt knufff sam
Goeiemorgen allemaal, hoe is ie met jullie?? hier goed, mijn temp is nog steeds hoog ik heb alleen nog steeds van die opvliegers en steken in mijn buik, man wat doen die soms zeer, vooral als ik zit hoort dit er ook bij, bij de clomid??? @radna hoe is het met jou, nog steeds geen bruinverlies. ik hoop zoo van niet he!! @elfje, alles goed daar? @peetje hoe is het nou met je, voel je je alweer wat beter? @marjo, wanneer moest jij nou were bloedprikken?? iedereen een hele fijne dag vandaag
Hey lieve meiden, Hier is ook alles prima nog steeds. Stiekem heb ik getempt vanmorgen en die was lekker hoog nog steeds \/ Morgenvroeg moet ik weer bloed laten afnemen en dan maandag nog es. Sam: Wat fijn dat jou temp ook nog lekker hoog is! Dat ei is echt wel geweest hoor!!! Die steken heb ik ook, zonet ging ik even anders zitten en had ik weer een venijnige steek in mn buik. Ik had het met clomid alleen niet, wel nu ik pregnyl erbij heb. Vreemd he? Weet dus ook niet wat het is Ik kan het eigenlijk helemaal niet wachten hier te komen, heb het zo smoordruk, maar je bent verslaafd of je bent het niet he Hoe is het met jullie allemaal? Liefs, Marjo
haha, ja ik kne het. ook al heb je het nog zo druk toch ff snel spieken wat super dat jou temp ook nog zo hoog is meid. ik blij duimen hoor. maar jij hebt die steken dus ook, raar hoor. ze zijn echt gemeen he. nou ja, gaat wel weer over he xxx
clomid-dames!!! hoe is het meiden!!! het wordt hier toch zo onderhand behoorlijk spannend voor een aantal van jullie!! ik ben benieuwd hoe het met iedereen is!!! ik ben alweer druk aan het werk. .. en heb dinsdag alweer mn eerste FM...ik hoop dat deze dosis bij mij lekker snel werkt....... liefs elfje
he meiden, nou volgens mij is t hier weer game over................straks weer de nieuwe clomidjes halen, en dan maar weer verder!!! hoe gaat t met de rest?? lief sradna
goeimorgen lieve clomid dames hier gaat het goed. nog wel steeds die rotte steken en mijn rug gata ook tegenspurtelen als ik kylian op wil tillen of iets in een andere houding wil doen als normaal. maarr....mijn temp is nog steeds hoog, zit nog steeds tussen de 36.7 en 36.8 ole ole ole nog 4 daagjes dan zit ik 14 dpo. dus ben benieuwd . de dagen lijken soms wel eindeloos te lijken als je naar de nod dag wil nog ff @marjo, hoe is het bij jou. ben je alweer bloed wezen prikken en hoeveel was je waarde. is je temp ook nog hoog? @mijnimeel, spannend hoor meid, maandag. ik duim voor je @elfje, doorklussen he meid . nog ff en je mag alweer voor je eerste echo. ik brand mijn kaarsjes hoor meid. @radna, had eerst wat anders getypt, maar las je berchtje nog. jee meid, getverderrie, dat is ontzetten *%%*$*&)%^) dikke knuff van mij voor jou hoe si het bij de rest van de ladies?? iedereen een fijne dag vandaag
He lady's, Zijn je al echt doorgebroken dan Radna? Hoop van niet natuurlijk he en anders heel veel sterkte. Dat is altijd het moeilijkste gedeelte van de hele ww. Denk aan je... Elfje: Jij schiet alweer lekker op zeg! Dinsdag dus weer heen voor een fm. Hoop dat er al een mooi groot eitje zit met deze boost clomid Mijnimeel: Alvast mega veel succes met je HSG, hopelijk valt het je mee!! Sam: Spannend voor jou ook dus!! Mijn temp is hetzelfde als bij jou, ook tussen de 36.7 en 36.8. Is ook hoog voor mij. Ik had het me echt voorgenomen te stoppen met tempen, maar goed, mijn nieuwschierigheid wint het steeds Vreemd dat je nog steeds zulke steken hebt! Ik hoop dat het een goed teken is1! Vanmorgen weer wezen bloedprikken, uitslag krijg ik pas bij mn vlgde bezoek, da's wel beetje balen.. Maar goed, aangezien temp nog steeds hoog is ga ik er vanuit dat er toch echt progesteron aangemaakt wordt nu!! Nu hopen dat het aanhoudt, dat is m'n grootste angst dat als pregnyl is uitgewerkt die temp weer keldert en de doorkomen. Maar probeer positief te blijven hoor Weten jullie eik hoe lang het duurt totdat pregnyl is uitgewerkt??? xx Marjo
hoi hoi allemaal. sorry at ik zo weinig van me laat horen maar ik krijg over mijn mail helemaal geen melding meer dat er geschreven is door jullie. maargoed. ik be nafgelopen woensdag weer begonnen op school. het is erg leuk. zit samen met nog een tiermoeder in de klas en we zijn beide bezig voor nummer 2. op school is er zelfs kinderopvang dus we kunnen rustig verder klussen. heel veel liefs Annika
Spannend Marjo. Jammer he dat het zo lang duurt altijd. Af ent oe kan ik mijn schoen wel opeten van ongeduldigheid
pientje, jij hebt toch vandaag je echo?? spannend!!! wel ff laten weten hoe t was he!!!! t is nog niet echt doorgebroken, maar zo begon t vorige keren ook, dus denk dat morgen of zondag dag 1 gaat worden................achhh viel wel ff tegen maar we gaan vol goede moed verder!! heb nu ook andere dingen, wwar we mee bezig zijn dus dan komt t iets anders aan, ander huis zijn we voor bezig en lekker bijna op vakanntie dus komt helemaal goed!! ga vanmiddag ff verder schrijven en weer geintreseerd in jullie doen heb nu alleen maar over mezelf geschreven moet nog 2 kraam kadootjes gaan kopen nu.............achh ook wel weer leuk, kan ik van t weekend toch nog 2 kleine beebjes vasthouden liefs radna
hello, hello!!! @mijnimeel: heel veel sterkte aankomende maandag meid!! en je weet het he, na zo'n HSG ontstaan er nog weleens wondertjes!! ik hoop iig dat het mee valt!! @radna: @#$%^ getver de getver..... het werd toch echt weer eens tijd voor een nieuwe zwangere in ons midden.....pffffff @marjo: ik vind het idd ook niet tegenvallen, hoe snel deze cyclus gaat!! voor jou wordt het nu echt spannend!! ik geloof dat de pregnyl nog ong een week in je lichaam blijft.... wanneer is nu weer je volgende afspraak?? @sam: oei, jou NOD is nu geloof ik de eerst volgende!! duim,duim,duim,duim,duim!!!!! ik hoop dat die buikpijn iets goeds betekent!! @annika: fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe school!! ik ben net als radna net ook aan het shoppen geweest voor kraamkadootjes....er is zoveel leuks te koop!! liefs elfje
heel veel leuks, heb echt hele leuke schattige kleertjes gekocht................zou ook zo leuk staan bij mijn kindje achh meiden, ooit shoppen we babykllertjes voor ons zelf, en andere dan ook voor ons