Goedemorgen dames, Jullie liggen vast nog allemaal op 1 oor Ik vind het wel spannend worden nu hoor, werd vannacht wakker met ongi krampen dus dacht echt einde verhaal. Toch maar even getempt vanmorgen en temp is nu 0.2 hoger nog zelfs!! Dus dan kan ik toch ook (NOG) niet ongi worden?? Morgen moet ik nog ff progesteron prikken (laatste keer gelukkig en dan ga ik denk ik toch maar bellen voor de uitslag. Als ik moet wachten tot mn vlgde bezoek ben ik zo weer 2,5 week verder... Liefs, Mar
goedemorgen marjo!!! ben al op!! hihi (ga zo weer lekker hardlopen, vaste prik op zondag!) jij maakt het wel spannend hoor!!! ooh ik hoop echt voor je dat het raak is hoor!!!! duim,duim,duim mijn temp was toch weer 0,2 lager vanochtend, heb gisteren ook nog even een ovu-testje voor de zekerheid gedaan.. lichte 2e streep... dus ik denk dat ik nog voor mn eitje zit... wel heb ik het idee dat mn cyclus deze keer een stuk korter is dan mijn vorige!! hoe is het met de rest??? fijne zondag! liefs elfje
goedemorgen marjo. ik was al vroeg wakker want Lotte was al aan het roepen. hahaha. ben blij voor je dat je tem weer hoger is. ik heb eerlijk gezegd nooit getempt. ben vreselijk slordervos wat dat betreft. veel liefs Annika
goeimorgen ik ben er ook al uit . mijn mannen liggen nog op bed dus ff rust in huis nog, heerlijk hier ook ongi krampen maar ook de steken nog steds. mijn temp is helaas naar beneden . dus dnek dat deze ronde niet mijn ronde word en dat ik vandaag of morgen ongi word . @marjo wat goed dat je temp zelfs nog gestegen is, super joh. hoop dta de krampen verder bij jou wegblijven joh. mijn dumen draaien hard. @elfje, hoe is het met onze topsporter @radna, gaat het goed met je? wanneer ging je nou ook alweer lekker op vakantie? voor iedereen, gaat alles goed met jullie. ik wens jullie ene fijne zondag
hoi hoi elfje. jij bent actief bezig op de zondag ochtend. hier gaat het naar omstandigeheden wel prima eigenlijk. vorige week was gewoon ff klote week maar nu gaan we weer met frisse moed verder. moet morgen naar het ziekenhuis om te kijken of er een eitje zit. dus weer erg spannend. veel liefs Annika
Goedemorgen lieve Clomid babes! Hoe is het met iedereen? Ik zelf zit een beetje tegen de HSG van morgen aan te hikken.....Maar goed, ik overleef de zondag wel @Sam: hoop houden hoor! @Marjo: je wat spannend zeg! Hoe is het verder met de rest?
he meiden, alles goed hier hoor, denet naar een huis wezen kijken(huur) en nu afwachten of we op gesprek mogen met de verhuurder, ze zouden er 3 doorsturen, wij waren wel de eerste kijkers, dus hoop t!!!! We gaan donderdag lekker op vakantie, mits de huurbaas bv niet vrijdag een afspraak wil, dan gaan we wat later, we gaan toch met de auto. mijnimeel, spannend morgen zeg, snap wel dat je je er druk overmaakt, zou ik denk ook hebben met dat onderzoek, je leest soms zulke verhalen, maar een collega van mij heeft t ook gehad en die zei dat t echt heel erg meeviel!!!! heel veel succes morgen!!! marjo, spannedn hoor, goed teken dat je temp weer omhoog, zou jij de volgende in t rijtje worden sam, bij jou ook nog steeds spannend he, ik duim voor jullie!!! Elfje, mooi een wat korter ronde, gelukkig heb je nu wel controle, weet je t iig zeker!!!! ga weer ff lekker naar buiten, veel te mooi weer om binnen te zitten!!!! liefs radna
hoi allemaal, M'n eerste ronde Clomid is helaas geeindigd in Balen misschien te veel gehoopt dat het direct raak zou zijn. Maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik nu eindelijk asperines kan nemen tegen de hoofdpijn. De klap is toch wat harder geweest dan ik dacht. Een vraagje...de Gyn heeft gezegt dat de Clomid 2 maanden werkt en ik ze dus deze maand niet hoef te slikken om een ei te krijgen...iemand hier ervaring mee. Of zal ik ze toch maar slikken...heb nog een doosje liggen. En de Gyn is nog met vakantie. liefs en succes allemaal :colors:
Jumeirah NOOOOOOOOOOOOIIIIIIT op eigen gelegenheid pillen slikken! [-X Bel anders een andere Gyn... Dat van die 2 maanden komt mij uit de lucht vallen....Velen van ons hier gebruiken het al meerdere maanden, ik ook. Zit al in maand 4 van Clomid.
@jumeirah: jammer dat je ongi bent geworden..... ik ben het met mijnimeel eens...., nooit op eigen houtje pillen slikken!! ik zou doen wat de gynaecoloog zegt, en even afwachten....hoe vervelend dat ook is.... ik heb trouwens ook nog nooit gehoord, dat clomid nog een maand doorwerkt....lijkt me sterk eerlijk gezegt... laat je anders even checken door een andere gyn... succes meis! @mijnimeel: heeeeeeeel veel sterkte morgen meis! ik hoop zoooo dat het mee valt voor je! hoe laat moet je? @radna: ik hoop dat jullie het huisje mogen betrekken!! ik heb lekker hard gelopen, en daarna heerlijk in de tuin gebruncht... zometeen nog even een ovu-testje, en dan laat ik het weer even tot dinsdag (FM)! liefs elfje
@Elfje: klinkt goed die brunch! Ik moet morgen om 14.30 uur in het ziekenhuis zijn. Meldt me daarna zo sne mogelijk weer als het lukt....
Ik zal aan je denken mijnimeel morgen!!! Ik heb hem ook nog tegoed staan, maar pas na 3 rondes. Je moet maar zo denken, binnen een kwartiertje is het sowieso gebeurt en misschien valt het jou wel heel erg mee! Hoop het hoor. Mega veel sterkte morgen alvast!! Elfje: Zo echt goed joh, zo vroeg hardlopen. Daarna had je vast wel een lekkere brunch verdiend! Hopelijk gauw een positieve ovu test voor jou!!!! Jumureih: Sluit me bij bovenstaande aan. Ga nooit zelf dokteren. Ik snap dat het aantrekkelijk is, helemaal als je zelf nog een doosje hebt liggen. Misschien indd een afspraak maken bij een andere gyn, ik wil je niet teleurstellen of bang maken, maar het lijkt me een bakerpraatje dat je na 2 rondes geen clomid meer nodig hebt. Het is immers binnen 14 dagen helemaal uit je lichaam.. Succes hoor!! En echt enorm balen dat je ongi gewordne bent zeg. Radna: Ik hoop dat het wat wordt met dat huis!! Wat voor een woning is het? En lekker joh zo gauw al op vakantie, heb je wat om naar uit te kijken!! Hoe lang blijven jullie weg?? Ik heb net ff een uurtje liggen slapen, zo moe! Zou dat nog van pregnyl komen?? Het liefst schuif ik alles af Ik ontdekte bij het wassen zonet dat ik gisteren een soort rozige afscheiding in mn slipje had zitten, echt minimaal maar toch wel vreemd he... O ik wil mezelf zo behouden voor een teleurstelling he!! Ik kan indd m'n schoen wel opeten hahaha. Nou ladies, ik ga ff weer lekker in het zonnetje zitten met een boekje. Iedereen een dikke knuf, dat we allemaal maar gauw goed nieuws mogen hebben hier! xx Mar
Een andere Gyn raadplegen, tja...das nou net wat hier niet werkt. Het zijn eigelijk allemaal een soort van prive klinieken. Het is niet een ziekenhuis met meerdere artsen. Ik heb tijdens het laatste bezoek gevraagd...wat als het niet werkt...moet ik dan op dag 2 weer gaan slikken. Toen zei ze dus, nee, het werkt toch nog een maand door. Dus om de maand gebruiken. Oke.....ik ga maar "braaf" luisteren dan....ze heeft tot nu toe gelijk gehad met alles. Zal een afspraak maken voor dag 12 voor FM en dan zien we wel of het heeft gewerkt. En er moet nu een spermatest gedaan worden....en of hubby daar op zit te wachten In elk geval bedankt voor het advies!!!!! Ohh....brunch in de tuin....dat klinkt geweldig....ben blij dat we hier richting de winter lopen...eindelijk weer een leven buiten de airco! Maar...genieten jullie daar maar lekker van de :sunny: die brengt meestal wel positieve gedachtes liefs.....ga stappen met de hond!!
Hallo meiden Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Marjo - nog 6 dagen wachten, spannend! Was het gisteravond een beetje leuk in de bios, is de film een aanrader? Mijnimeel - morgen je hsg, morgen om deze tijd heb je het al lekker achter de rug, ik wens je heel veel succes, ik zal aan je denken. Jumeirah - jammer dat je ongi ben geworden, veel succes in de volgende ronde. Radna - was het een beetje een mooi huis waar je ben wezen kijken, ik hoop dat het wat wordt. Waar ga je heen op vakantie met de auto? Annika - morgen je fm, ik hoop dat er een mooi groot eitje(s) te zien is. Sam - is je ongesteldheid al doorgekomen? Elfje - dinsdag je fm, ook voor jou hoop ik dat er een mooi groot eitje(s) te zien is. Meiden, ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat! Ik heb vandaag mijn laatste clomid ingenomen en ik moet a.s vrijdag naar het ziekenhuis voor een fm. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen over het feit dat mijn cyclus de vorige keer precies 60 dagen duurde. Ook wil ik gaan vragen of dat zij mijn vriend zijn sperma willen testen aangezien dit nog niet gebeurd is. Groetjes Senna
He Senna, Fijn is dat altijd he, als de clomidjes weer binnen zijn! Nu straks het echte werk! Goed dat je ff aankaart om het zaad te laten testen, dat ze dat niet gelijk hebben gedaan verbaas ik me over. Stel dat het niet goed zou zijn (wat ik natuurlijk niet hoop!!!) Dan heb je mss wel al die tijd die rothormonen voor niets geslikt! Het is een kleine moeite voor het lab en wij hadden binnen 4 dagen al de uitslag!! Hoe gaat het verder met je? Ik ben ook heel benieuwd wat je gyn gaat zeggen over die lange cyclus. Ik ga heel hard duimen dat het eenmalig was meis!!!! O ja de film hebben we verzet naar vanavond Hij draaide alleen maar om 19.30 beetje jammere tijd Vanaaf om 21.00 ben benieuwd. Gelukkig zijn we morgen allebei vrij Sam: Ik hoop dat je temp morgen weer lekker hoog is!! Liefs Marjo
he senna, we gaan naar hongarije op vakantie. T huis was echt super, t is net over de grens in duitsland, bij nijmegen in de buurt, we wonen nu in arnhem en mijn vriend werkt in nijmegen, dus is dit wel makkelijk, nu afwachten of we t krijgen............weer wachten, altijd met alles maar achten he spannedn bij jou ook he, weer fm, hopen dat t nu beter gaat dan vorige keer......... liefs radna
goeiemorgen lieve meiden mijn tmp is vanochtend weer omhoog gegaan . dus wacht nu maar gewoon netjes af.................... zit nu als ik op dag 17 eisprong heb gehad op dag 13 dpo en als ik op dag 20 eisprong heb gehad moet ik nog ff langer geduld hebben voor ik kan testen. wachten, wachten wachten @marjo, hoe is het met jou temp, ook nog hoog?? @radna, spannend hoor voor een ander huis kijken. ik duim voor je dat het wat word hoor. @elfje, nog 1 nachtje en dan weer een fm, duim hard dat hdeze cyclus sneller gata hoor meid. @jumeirah, wat ongelofelijk &(%$ van die .maar van dat clomid 2 maanden werkt heb ik nog nooit van gehoord hoor. @pientje, kun je al lekker genieten nu? @mijnimeel, ik denk aan je en heeeeeeeeeel veel succes meid vanmiddag. @senna, succes meid, hoop zo hard dat dit jou ronde word . iedereen een superfijne dag vandaag
@Mijnimeel,heel veel succes vandaag!! Ik hoop dat het meevalt!!!! @Elfje,spannend morgen een FM,hoelaat moet je? Ben benieuwd of het nu beter aanslaat,je zou denken van wel. Nog met ovutesten getest? @Radna,balen dat je weer ongi bent geworden! Wel lekker dat je bijna op vakantie gaat,ff lekker chillen en een baby maken Leuk dat jullie misschien gaan verhuizen,blijf je dan nog steeds in Pijnacker werken? (daar werkte je toch?) Of zoek je dan wat anders? @Marjo,bij jou wordt het ook spannend heh?? Schijnt een goed teken te zijn als je temp nog een keer omhoog gaat. Dat zou dan komen door de hcG die na een innesteling vrijkomt,die zorgt voor nog een tempstijging.(kan heh,hoeft niet) Hoe voel je je verder? Hoop op goed nieuws!! Tis wel weer tijd voor een nieuwe zwangere uit dit topic!! @Sam,jij maakt het ook wel spannend heh!!! Wat geeft FF aan als ovulatiedag op basis van je tempgegevens? Nou succes de allerlaatste dagjes! Wanneer ga je testen?? @Senna,eindelijk eindelijk eindelijk is het dan bijna 15 september....ben heel erg benieuwd wat de gyn te zeggen heeft dat je pas na 60 dagen ongi werd. Je moet je echt niet af laten schepen hoor en gewoon eisen dat je meer controle krijgt!!! Alvast succes!! @Jumeirah,Ik heb ook nog nooit gehoord dat clomid nog een maand doorwerkt en volgens mij is dat kul. Want naar mijn weten stopt de werking van clomid zodra je een eisprong hebt gehad. Bij ons in nederland begin je gewoon weer aan een nieuwe kuur als je ongi bent geworden. Zou er toch eens naar vragen aan je gyn.