vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hey sam,

dankje, we gaan ons best doen he........ ;) we hebben iig meer de tijd.
    OHHH wat super spannend, wel donderdag testen dan he, dan kan ik als ik uit mijn werk kom nog ff snel kijken voor we weggaan!!!!!!! ben echt heel benieuwd, hoop t voor julllie, is dan denk wel een soort van shok, dat de clomid t nu wel zo goed doet!!!!

liefs radna

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goedemorgen dames,

Sam: Heb je jezelf nog weten te bedwingen vanmorgen of toch getest? Je maakt het zo spannend nu zeg. Ik gun het je zo he, het zou echt geweldig zijn nu in 1 keer raak :D

Radna: Hoe is het met de ongi? Was het zo weinig dan? Goed dat je dan toch nog even een testje gaat doen. Laat je het weten?? Wbt de luteale fase, op zich schijnt 10 dagen genoeg te zijn, maar mijn gyn wil liever 12 dagen op z'n minst. Dus denk extra pregnyl bijspuiten, op zich reageerde ik er wel op.
    Alvast een supervakantie gewenst he!! Ik hoop ook dat jullie met z'n drietjes terugkomen :D

Gisteravond was een ramp, de film was leuk hoor (the devil wears prada) maar ik ben zo onwijs doorgelekt zag ik toen ik thuis kwam. Had net een nieuwe broek aan, ook nog. Ik ben in jaren niet zo hevig ongesteld geweest. Als ik opsta ben ik mega duizelig en heb zulke krampen, ik vind het niet normaal meer. Daarbij heb ik ook nog keelontsteking. Zielig he :(
    Ik ben dus lekker thuis gebleven vandaag..

Liefs,
    Marjo

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo hallo.

ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest.
    maar nog steeds geen ei te bekennen.
    dus mag ik volgende week weer terug komen.

veel liefs Annika

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    He Marjo, wat balen joh, ik hoop dat jij je nu wat beter voelt!
    Beterschap!

Annika, balen dat er nog geen ei te bekennen was, ik hoop dat er volgende week wel een groot eitje zit.

Ik ben vandaag lekker vrij en ga straks met mijn moeder lekker naar de markt.

Groetjes Senna

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen lieve meiden.

hoe is het bij jullie? hier goed hoor, nog steeds hoge temp en geen ongi te zien of dat ik aan voel komen. pfff :)
    had vanochtend haast getest, maar toch maar niet, ben eigenlijk een beetje bang dat ie negatief is :( en een dag later ongi word.
    zenuwen werk joh haha.

@marjo, hoe si het met je meid, voel je je al wat beter?? jee meid wat een ramp dat je je ze slecht voelt zeg. en dan ook nog een keel ontsteking, pff, rust maar lekker uit hoor.

@annika balen dat er nog geen ei zit zeg :(

@elfje hoe is het bij jou? wanneer moest je nou weer terug, morgen toch??

@en met de rest hoe gaat het daarmee??

liefs en dikke kus ,
    sam

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Jammer Annika, was er wel al activiteit of nog helemaal niets?

Senna: Veel plezier op de markt! Leuk is dat he, lekker struinen. Wij hebben hier altijd markt op vrijdag, maar dan moet ik altijd werken best jammer hoor..

Chrizzy: Zijn de :evil: al gearriveerd inmiddels? Vervelend he dat je daar zo lang op zit te wachten. Hopelijk kun je ook gauw start!!

Nou heb net even mijn moeder gebeld en die gaat uit haar werk straks even voor me naar de drogist om iets tegen menstruatiepijn te kopen, ik weet echt niet meer hoe ik het heb. En mn keel zit ook nog eens vol bulten dus als ik me morgen nog niet goed voel blijf ik dan ook nog lekker thuis.. O wat een klaagzang weer zeg.. En dat met zulk mooi weer! ;)

Liefs
    Marjo

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik lees je berichtje net Sam. Maar wat een ijzeren discipline heb jij zeg!! Ik had al lang getest :oops:

Je kunt het niet blijven uitstellen he ;) Nee hoor, haha ik snap je zo goed, je wilt jezelf behoeden voor een teleurstelling. Ik ga mega hard voor je duimen dat je gauw een positieve test in handen hebt!!!!

8. annika1985

hoihoi.

ze konden al wel de eicel blaasjes zien maar verder kwamen ze ook neit
    dus het is ff afwachten.

veel liefs Annika

9. sam mv kylian

heyy marjo.
    thanxx meid, maar ik sta stijf van de zenuwen hoor hahaha. dus discipline??. tis dat ik perse sochtends wil testen en vanochtend snel naar de wc ben gegaan zodat ik niet meer kon testen, maar anders......
    ik weet wel je kan overdag ook testen, maar als ie dan nega is ga ik toch weer zitten denken, ja maar als ik hem sochtends had gedaan was ie misschien wel posi geweest en maak ik mezelf nog gekker :)
    dus nog f fblijven duimen voor me hahahaha

en wat verschrikkellijk dat je zo ene pijn nu hebt zeg pff, hoop dat je moeder snel wat heeft voor je. heb je geen kruik in huis of ff lekker onder een warme douche (of bad als je die hebt). hoop iig dat het snel over is voor je.

@senna, sorry heb eroverheen gelezen.
    veel plezier op de markt joh

xxx sam

10. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee clomid-babes!!!

@marjo: he wat rot, dat je zoveel last hebt!!! ik had dat deze keer ook, misschien komt het wel door de pregnyl! hopelijk blijft de clomid-blues op grote afstand deze keer........sterkte de komende dagen!!

@sam: oooooooohhhh ik hoop zo dat je morgen positief test!!!!! ik kan het al bijna niet meer houden van de spanning, laat staan hoe jij je nu moet voelen!!!

@annika: balen meissie!!! hopelijk is er toch nog wat te zien volgende week! ik duim voor je!!

ik heb morgen vroeg weer een nieuwe FM...als mn eitje dan groter is dan 18mm zetten ze direct de pregnyl.. dinsdag was hij 16,5mm, dus ik heb goede hoop... morgen is mn lief jarig! dus ik ga morgen middag lekker taart bakken......

liefs elfje

11. annika1985

hoi hoi.

ja dat hoo pik zeker.
    word er wel onrustig van.

veel liefs Annika

12. sam mv kylian

dank je elfje, en de zenuwen zijn hier idd ook verschrikkellijk :(
    morgenochtend ga ik testen en heb het nu al niet meer haha. ben iedere keer bang dat ik vandaag stiekum ongi word. maar nog 1 nachtje en dan hebben we zekerheid.

bij jou ook spannend zeg, morgen weer een meting en als het meezit....spannend, dan komen voor jou were de klusdagen eraan :)
    ik hoop zo hard dat dit jou ronde word he meid

xxx

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Oh, Sam, spannend (ga morgenochtend gelijk hier kijken).
    Heb je last van eventuele zwangerschapsverschijnselen?
    Succes!

Groetjes Senna

14. sam mv kylian

hoi senna,

ik durf het je echt niet te zeggen. ik heb wle al vanaf mijn eisprong steken in mijn buik, ook als ik me omdraai, dan is het net of er wat dubbelklapt.
    nog geen ongi krampen.
    misselijk soms, maar ik wete ook dat hoe langer je dnekt dat je msselijk bent dan word je het ook.
    want zit mezelf nu toch stiekum gek te maken ;)
    mijn buik is wel opgezet, maar of dat er nu al bijhoort???
    ik zet het morgen gelijk hier neer wat de test heeft uitgewezen :)

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Spannend Sam!! Ik weet wel wat ik als eerste doe als ik wakker ben morgenvroeg :)

Ik hoop het zo voor je, zou echt super zijn!!!

Elfje: Alvast gefeliciteerd met je man! Hoe oud wordt ie? En wat voor lekkere taart ga je bakken? Laat je een stukje over voor ons :p
    Ik hoop dat je morgen de pregnyl mag zetten!! Dan hebben jullie wel wat te doen als de visite weg is morgenaaf ;)

Liefs,
    Mar

16. annika1985

hoi hoisam.

jij hebt last van een opgezette buik zeg je.
    ik he bdat ook sinds ik clomid gebruik.
    ik kan geen gewone broek aan alleen nog maar positie broeken zeg maar.
    dus het hoort erbij.

veel liefs Annika

17. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh spannend sam ik duim me suf voor je op naar de +

18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    sam!!!
    wordt eens wakker???
    ben zoooooooooo benieuwd!!!!!!!!
    ik moet nu ff naar de gyn, maar kom zo meteen snel weer kijken!!!!!
    duim,duim,duim,duim

liefs elfje

19. sam mv kylian

heyy lieve meisjes,

goeiemorgen allemaal,

lekker geslapen allemaal?
    hier wel hoor.

en ik heb vanochtend getest, maar weet eigenlijk nog niet veel.
    ik zie een super-superlicht streepje als ik bij het raam ga staan.
    zal straks aan hubbie vragen of hij hetzelfde ziet en dan over 2 dagen weer testen als ik nog niet ongi ben.
    mijn temp is nog wel steeds hoog en bij deze testen heb ik nog nooit een vaga streepje gehad, altijd een wit vlak en nooit een streepje hoe vaag ook.
    ik heb geprobeerd een foto te maken ervan, maar zelfs op de foto zie je het niet.
    dus nu??? iemand tips, kan ik toch beter over 2 dagen nog een keer testen of nu met een andere test?

pfff als ik al niet zenuwachtig was zou ik het nu worden :rolleyes: :)

liefs een zenuwachtige sam

20. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh sam spannend welke test had je>>
    anders misschien eentje van clearbleu nemen.
    Maar ik heb alltijd gehoord een streep is een streep dus ik denk dat je dit lijstje gaat verlaten!!

Deel Deze Pagina