ik had een test van hier. en die heb ik vaker gedaan en dan was het vlak echt spierwit en nu dus niet. pff wat een zenuwenwerk ik denk dat ik zaterdag nog ene keer test mocht ik nog niet ongi zijn
@sam, Ik sluit me aan bij Peertje de clearblue is de gevoeligste test die je kan krijgen. Er verschijnt dan ook een + bij een posi test. Een vaag streepje als je hem tegen het licht houdt betekend volgens mij nog niet zoveel... Succes meid en morgen gewoon weer testen alleen dan met ClearBlue!
O Sam, wat spannend meid!! Ik zou denken, streepje = streepje?? Maar als ie echt supervaag is, geen idee. Je zou toch denken dat er alleen een extra lijntje kwam als je hcg aanmaakt!! Misschien toch een clearblue'tje er tegenaan gooien morgen of overmorgen??? Fijn dat je temp nog steeds hoog is!! Ik hoop het zo [-o< [-o< Liefs, Marjo
spannend meis!! ik hoop het zo voor je heeft je man de test al bekeken?? wat zegt hij ervan?? nou de duimen gaan hier op volle toeren voor je!!++++++++++++++++++++++++++++++++
Ow Sam zou het??? Mijn advies is net als de andere dames!! Clear blue test kopen!!!!! Ik neem altijd die omdat die erg gevoelig is,test altijd voor nod positief ermee,zelfs met middagurine!! Maar niet die digitale!!! Ow spannend hoor!! Elfje,succes bij de gyn,hoop op goed nieuws als je terug bent en gefeliciteerd met je hubbie!!
Oh wat spannend! Als ik jou was dan zou ik er nog een testje aan wagen. Succes, ik ga hard duimen. Elfje, hoe was het bij de gyn? Gefeliciteerd met je man, dan kan je vanmiddag heerlijke taarten gaan bakken. Groetjes Senna
oooooeeeeehhhhh sam!!! jij maakt het wel echt spannend!!! pfffff het klinkt toch wel erg veelbelovend!! ik hoop zo dat je morgen of zaterdag mega positief test! ik heb er iig een goed gevoel over!!! nou, ik kom weer net van de gynaecoloog (mn 2e huis). mijn eitje was doorgegroeid naar 25mm!!! het advies van de gyn was dan ook, vandaag al vrijen! want hij kan nu ook gemakkelijk springen zonder de pregnyl!! toch heb ik 10000 eenheden pregnyl gekregen. deze keer zette de verpleegkundige hem in mn bil.... en ik kan je vertellen, dat was een stuk gemener dan in mn been! ik voelde duidelijk de vloeistof in mn spier trekken, en nu voel ik het met lopen en zitten........ na ja! alles voor het goede doel he!!! zometeen een lekkere appeltaart bakken en een taart met vers fruit! mijn lief is vandaag 34 jaar geworden (ouwe bok, hihi)! ik hoop eigenlijk dat ik hem vandaag het mooiste kadootje van de wereld kan geven, waar hij dan 9 maanden op moet wachten.. lijkt me heel speciaal als het ook lukt!! liefs elfje
Hoi Elfje, Hij krijgt vandaag alvast een leuk verjaardagscadeau van je , lekker klussen. Zal ie vast niet erg vinden. Hee, lopen we deze maand weer zo ongeveer gelijk. Ik ga heel hard voor jullie duimen hoor. Dan gaan we samen naar de andere kant van het forum. Voor mezelf heb ik er een heel goed gevoel over. Groetjes, Jaycey
Elfje geniet maar fijn van je mans verjaardag... en hopelijk s er dan over 8,5 maanden weer een verjaardag bij jullie thuis!
Wauw elfje 25mm dit wordt em hoor!!! Zou een geweldig cadeau zijn voor je man!! nou succes met de taarten bakken,maar nog veel meer succes vanavond!!!!
@jaycey: ja! we lopen echt weer bijna gelijk!! mijn NOD is nu ook een dagje vervroegd door dit mega ei!! wat fijn, dat je er een goed gevoel over hebt!! de inseminatie was dus op een beter tijdstip dan vorige ronde! @caecilia: hee meissie! hoe is het met je?? ik hoop idd ook dat het deze keer een keertje raak mag zijn!! @senna: jij moet toch morgen weer voor een FM? ik duim voor je, dat je ook een mega eitje hebt!! @pientje: mega he!!!! zo groot heb ik ze geloof ik ook nog niet gehad!! hihi liefs elfje
@elfje, met mij is het super. Ga vanmiddag voor mijn 20 weken echo heb de kleine niet gezien sinds 9,5 weken dus kan haast niet wachten Wij liepen eerst gelijk en ik schrok een beetje dat ik al bijna 23 weken zwanger ben en jij nog steeds niet! Kom op meid dit wordt een superdag voor jullie!!!
@caecilia: lief van je! ik hoop toch dat ik je snel ga volgen.... spannend straks je 20 weken echo!! willen jullie weten wat het wordt?? veel plezier straks! liefs elfje
@elfje; dat klinkt goed. @sam; oehh spannend. ik blijf duimen hoor... bij mij nog geen duivels te zien... chrizzzy
hoihoi @elfje, 25mm, wat een superei zeg, dat moet toch goedkomen he . wat een suypercadeau nog voor je man dan haha. succes meid en de duimen draaien hier al hoor. @chrizzzy, hoop dat je duivels snel komen dan kun je ook verder. ik heb de test daarstraks aan hubbie laten zien en die ziet toch ook echt een tweede streep, licht maar wel aanwezig . zaterdag ga ik met clearbleu testen xxx
hoi meiden, na 47 pagina's gelezen te hebben dacht ik zal me ook maar even aanmelden e.d. ben nu begonnen met provera te slikken, omdat er deze cyclus geen eisprong is geweest, slechts wat activiteit aan de rechterkant en die was na 4 dagen ook spontaan verdwenen. Dus als ik ongi word moet ik op dag 5 beginnen met clomid. Heb wel gelezen dat er veel zijn die op dag 3 moeten beginnen, is er veel verschil tussen? kusz patje20
Sam: Een hele voorzichtige gefeliciteerd dan maar Streepje = streepje, echt hoor!! Ben helemaal blij voor je meid! Chrizzy: Ik hoop ook dat de duiveltjes gauw zullen komen. Kun je tenminste echt een kans krijgen nu!! patje: Welkom hier! Het maakt voor de werking niets uit welke dag je begint, zo lang het maar tussen dag 2 en 6 is vlgs mij. Ik ben al eens op dag 3 begonnen en ook weleens op dag 5. Deze ronde begin ik op dag 4 en heb tot nu toe nog altijd een eisprong gehad met deze dosis. Succes!! Ik heb nog steeds keelontsteking en zit te kouwkleumen binnen. Temp is 38.5 dus ook behoorlijke verhoging.. Blegh, niets aan. Was veel liever aan het werk maar ja ziek is ziek. Hopelijk gaat het gauw wat beter en wordt de ongi ook minder. Niks aan zo!!! Liefs, Marjo
O elfje, vergeet ik jou. Van harte gefeli met je hub!!!! En met je reuze-ei Die kan ie toch niet missen zou je denken!!!!! Hele fijne dag, lekker taart eten en vanavond goed aan de klus hihihi. Dat zou toch een leuk verjaardagscadeau zijn
@elfje, vergeet ik het weer; gefeliciteerd met je hubbie meid @marjo dank je wel, bij ieder ander zou ik idd ook zeggen streepje is streepje. balen zeg dat je nog zo ziek bent. hoop zo dat het snel over is. @patje, welkom hier meid. xxx