Hee Sam, van harte gefeliciteerd hoor. Ik zie ook duidelijk een streep, dus dat kan niet missen. Als ik jou was, zou ik morgen testen, want wij zijn veel te nieuwsgierig en kunnen niet tot zaterdag wachten. Wat zei je man? Lekker genieten joh. Groetjes, Jaycey
ik zit nu idd ook te twijfelen om morgen te testen heb er toch nog 2 in huis dus kan zaterdag ook nog ene keer en als jullie echt geen geduld meer hebben mijn man is net als mij, ongeloof aan de ene kant en aan de andere kant staat er een streep langzaamaan dringt het door. pientje ik had al een afspraak met d egyn staan op as maandag, dus das mazzel hebben
goedemorgen dames. hoe is het met jullie. lekker geslapen. en Sam al beetje kunnen wennen aan het idee? veel liefs Annika
goeiemorgen allemaal, kon het niet laten en vanochtend allebei de testen gedaan zowel de test van de webwinkel als de clearbleu. de clearbleu geeft een heeel vaga streepje en die van hier ook weer een vage streep. dus ik ga zo de huisarts bellen, kijken of die me zekerheid kan geven. @annika, heel zachtjes aan ga ik wennen aan het idee, nu de test nog duidelijker en dan ga ik feesten hoe is het bij jou, heb je hubbie nog lief aangekeken @marjo hoe is het met jou meid, ben je al wat beterder?? @elfje, heb je ene fijne veraardag gehad van hubbie? @en met de rest van de meiden, hoe is het met jullie??? fijne dag allemaal
hoi hoi sam. gisteravond is er niet veel van gekomen nee. dus heb ik eht vanmorgen vroeg nog bij hem geprobeerd. hahahaha. hij zegt zo wil ik wel iedere morgen wakker gemaakt worden hahahaha. veel liefs Annika
whahahah, ja dat vinden die mannen absoluut niet erg ze zijn allemaal hetzelfde hihiii veel liefs sam
hoi hoi. zeker weten dat zo goed als ale mannen hetzelfde zijn. hahaha. nou hopen dat het alsnog raak is. moet woensdag weer naar het ziekenhuis. veel liefs Annika
@sam, gefeliciteerd 3 testen met een streep (vaag of niet) dat kan niet meer missen! @ elfje mijn echo was super het blijft ongeloofelijk dat dat levende bewegende kindje in je buik zit. Ik duim de komende 2 weken weer voor je mee
ik kom net bij de huisarts vandaan en daar ben ik niks mee opgeschotem die heeft zelfs alle hoop weggegooid zijn test was negatief, de ass die de test gedaan heft vroeg hoelang ik overtijd was, toen ik zie 3 of 4 dagen zei ze, ja maar das nog erg kort voor een test gatverdarrie, wat moet ik nou
hoi oi sam. jeetje wat klote zeg. weet niet zo goed wat ik moet zeggen. probeer het over een paar dagen nog eens. veel liefsAnnika
Jeetje Sam, wat onwijs naar meis Hoe kan dat nou?? Kan het zo zijn dat je HA testen gebruikt die niet zo gevoelig zijn? Ik meen me te herinneren dat cb testen en de testen van de webwinkel gevoelig zijn vanaf 20/ 25, terwijl andere testen pas positief aangeven bij 50. O ik vind het zo naar voor je dat je nu in onzekerheid zit Wil de ha geen bloed afnemen anders? Daar kunnen ze het altijd in zien! Je hebt wel 3 positieve testen en die krijg je niet zomaar. Ik denk aan je hoor! Veel sterkte! Kus Mar
Jeetje Sam, dit is echt niet leuk! Het enige wat je kan doen is afwachten! Heeft de huisarts ook een teststripje ofzo gebruikt? Als dit het geval is dan zou je ook om een bloedtest kunnen vragen! Ik ga voor je duimen! Kus van Senna
nee bloed afnemen willen ze niet, want ik heb te vroeg getest zeggen ze 3 of 4 dagen overtijd is nog weinig zei ze. de huisarts heeft een vierkant ding gebruikt wat bijna hetzelfde werkt als een teststrip. ik ga wachten en voor zondag nog een test halen en maandag moet ik toch naar de gyn, dus hoop dat die wat meerw eet, maar ik snap dan di evage strepen niet, bij 1 ok, kan toeval zijn of de test is kapot, maar vandaag weer. ik weet het gewoon ff niet of ik nu blij kan zijn of niet
Sam zag bij de lijst van MMM dat je naar de zwangeren was geplaatst, heb je daar ook gefeliciteerd, maar lees nu hier je berichtje, gatsie wat een onzekerheid. Maar je hebt toch alleen Clomid gebruikt of ook Pregnyl? Van Pregnyl wordt wel eens gezegd dat als je te kort na die injectie test een vals testresultaat kan geven, maar als ik zo kijk naar je banner heb je echt een tijd daarna dan pas getest en dan zou dat eigenlijk allang niet meer van invloed kunnen zijn. Ik begrijp dat je nu toch in onzekerheid moet afwachten, maar 3 vage testen bij jouw verhaal.....ik vreet mijn schoen op als je niet 'gewoon' zwanger bent hoor! Veel sterkte met het afwachten en hoop echt dat gyn jullie maandag wel het verlossende woord kan geven; zwanger!
hoi aldonza, thanxx meid, en ik heb alleen clomid gebruikt en geen pregnyl nog. daar zat ik ook al aan te denken idd. lief dat je meedenkt