hoi hoi. ok ik heb de 3de ronde gehad. wel spannend allemaal. je zal wel teleurgesteld zijn. veell iefs Annika
hoihoi idd aan de ene kant teleurgesteld en aan de andere kant dnek ik toch dat ik zwanger ben, want wrom 3 vage testen. dat kan toch niet zomaar?? lijkt me xxx sam
Hallo allemaal, Hoe gaat met jullie? Mij wel goed alleen volop buikpijn, wat is die primolut toch een rot spul.
heee sam.... wat een gek mens die assistent van je huisarts!! je bent echt niet te vroeg met testen hoor!! gelukkig moet je maandag naar de gyn..... misschien is je eisprong dan toch wel wat later geweest.... ik denk toch bij 3 vage resultaten, dat je echt wel zwanger bent hoor... de verjaardag gisteren was hartstikke gezellig, ben nu nog een beetje moe.... verloor net een hoop slijm (eet smakelijk) toen ik naar de wc ging om te plassen, het liep er zo uit! flinke eggwhite, dus mn ventje moet er straks nog een keer aan geloven als ie van zn werk komt! liefs elfje
En wat anders naar beneden anders schiet het niet op he whaaahaaa Sorry, flauw!!! Fijn dat jullie een leuke verjaardag gehad hebben gisteren! Wat heb je eigenlijk voor hem gekocht?? Moon: Heb je de primolutkuur al achter de rug of zit je er nog middenin?? Hopelijk komen de gauw zodat je fijn met clomid beginnen kunt! Sam: Hoeveel dagen achtereen heb je nu een hoge temp? Ik denk echt nog steeds dat je ha een test gebruikt die niet zo gevoelig is. Denk aan je en duim voor je hoor!! Dat het maar gauw maandag mag zijn voor je! Hier gaat het gelukkig weer wat beter, vannacht geen bloedverlies meer gehad gelukkig en de keelpijn wordt ook minder. Ben nog wel een lekker dagje thuis gebleven, even goed uitzieken. Zometeen komt m'n zusje hierheen even koffie drinken en heb haar beloofd te helpen met een schoolopdracht. Fijn weekend alvast! Liefs Mar
heyy marjo, geie opmerking van je hahahahahaha ik zit nu op de 17 dagen met een hoge temp. mijn lichaam voelt ook zwanger eigenlijk, maar baal erg van de ass en de test van vanochtend, vind het ook erg raar dat ze zegt dat 4 dagen over tijd te vroeg is om te testen . fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt meid. veel plezier vanmiddag met je zusje, kun je wel ff gebruiken. @moon, ik hoop dat de duivels snel komen en je met de clomid kunt beginnen meid
Ja vind ik ook vreemd hoor Sam. Als je nu 4 dagen voor je NOD aankwam zetten, ja oke. Maar 4 dagen overtijd, ze hadden 7 dagen geleden zelfs al bloed kunnen laten prikken op HCG!! (dat was dan nog wel heel vroeg, maar het zou kunnen).. Kunnen ze eigenlijk op een echo zo snel al een vruchtzakje zien? Dan zou je maandag echt duidelijkheid hebben.. xx
nee, pas vanaf ongeveer 6 weken kunnen ze wat op een echo zien, dus denk dat dat maandag te vroeg is, maar mijn gyn kennende gata ie het wel proberen maar bloedprikken ga ik zeker om vragen, snap ook niet dat dat niet mag van de huisarts ach, het weekend is z om toch
hahahahaha marjo, ik heb hem net ook al een smsje gestuurd, dat hij zometeen weer aan de bak moet hahaha.... ik heb hem een accuboormachine gegeven! haha mannelijk kadootje vind je niet? fijn dat je je weer een beetje beter voelt! dan ben jij straks ook weer klaar voor het leukste gedeelte van de cyclus! liefs elfje
@ Sam: Je vreemd hoor, het is voor die man een kleine handeling een labformuliertje in te vullen!! Nou ja, ga lekker afleiding zoeken van het weekend en wij zijn er natuurlijk om je frustraties bij te luchten Dan is het zo maandag!! @ elfje: O herkenbaar hoor. Ik heb mijn man vorig jaar een bladblazer gekocht voor z'n verjaardag Nou luidt het weekend maar goed in dan vanavond haha. Succes liefs Marjo
Hey Sam,je kan al eerder zien op de echo of je zwanger bent. Ik heb een echo gehad met 5 weken en je zag wel een zwangerschapsring,maar nog geen vruchtje of hartje. Dus er zou eventueel al wel wat te zien zijn,alleen nog geen kloppend hartje. Maar je bent echt wel zwanger hoor!!! 3 positieve testen!! En clear blue is erg betrouwbaar!! Dus kan niet meer missen. Ow Elfje,jippie vruchtbaarslijm!! Weet nog hoe blij ik was dat ik dat op dag 14 en 15 had Lekker heh weer zo'n normale cyclus en niet zo'n abnormale lange... Heey Senna,hoe was het bij de gyn?? of heb ik eroverheen gelezen? Of ben je er nu ongeveer??
@ marjo Zit te wachten tot de duiveltjes komen. Tijdens het slikken heb ik nergens last van maar als ik gestopt ben dan begint de buikpijn. Hoop dat het morgen komt, dinsdag trouw jurk passen dus wil dan niet net ongie worden.
Hoi Sam, Wat vaag zeg, volgens mij ben je ook gewoon zwanger, nog ff afwachten! Ik ben vandaag voor een fm meting geweest, dit was 1 grote teleurstelling. Mijn moeder was mee en de gyn kon geen groot eitje vinden . Nu moet ik mijn volgende cyclus afwachten en dan moet ik 100 mg clomid slikken. Over het oud bloedverlies wat ik afgelopen maand had kon hij weinig zinnigs over melden en ook kon hij geen antwoord geven over het feit waarom ik 34 dagen overtijd was. Ik heb gevraagd of dat mijn vriend ook getest kon worden, de gyn zei; dat is wel handig, ik heb een potje plus een folder meegekregen. Ik moet nu op de twintigste dag van mijn cyclus bloed laten prikken om het progesteron gehalte te testen. Toen ik weer buiten stond stonden de tranen in mijn ogen, dit is zo`n teleurstelling! Ik ben dus ook vergeten te vragen of dat ik moet wachten totdat ik ongesteld wordt of dat ik misschien primolut kan krijgen omdat ik misschien wel drie maanden op mijn menstruatie kan wachten (ik ben vandaag een beetje een zwartkijker). Mijn moeder heeft mij hierna lekker mee naar de stad (Leiden) gesleept en hier heeft zij een heel leuk blousje voor mij gekocht (heel lief). Meiden, ik hoop dat het met jullie beter gaat!
jeee meid, wat een teleurstelling zeg. kan me voorstellen dat je daar van slag van bent, sjee zeg. en idd missch wel slim om ook hubbie even na te laten kijken, zommig gyns denken daar niet aan he, die gaan er soms automatisch vanuit dat het goed si bij de man wel lief van je mama dat ze je zo weer probeert op te beuren he. kun je niet bellen naar de gyn morgen met je vragen die je nu nog hebt?? heel veel sterkte meid xxx sam
Wat naar Senna, voel echt met je mee meis Kan het niet zijn dat je alsnog een eitje gaat krijgen, maar dan heel laat? Dat lees je ook wel eens namelijk.. En kan me voorstellen dat je niet eindeloos wilt wachten, dat van zo'n primolut kuurtje schiet je dan weer te binnen als je buiten staat. Gewoon opbellen hoor als het te lang duurt!! Sterkte!! Lief van je moeder trouwens dat ze wat leuks voor je gekocht heeft. Dikke knuffel van mij
heee senna, wat rot meis! maar zoals marjo al zei: kan het niet zo zijn, dat je je eitje nog moet krijgen? je zit nu op cd 12, ik heb weleens mijn eitje op dag 19 en zelfs 23 gehad! als ik jou was, zou ik toch gewoon doorklussen hoor meid! je weet maar nooit! misschien een idee om je temp bij te houden?? (of deed je dat al?) dan kan je zien of er alsnog een eitje springt.... veel sterkte meis, liefs elfje
he senna wat balen dat er geen groot eitje zat misschien moet je dan de gyn toch nog maar opbellen met je vragen! kusz patje
hoi hoi senna. ik moest maandag 11 september voor een echo om te kijken of er een eitje zat dit zat er ook niet. moest ik die woensdag teruk komen zat ieer nog niet. nou moet ik volgende week woensdag weer. want hij was nog niet geweest want dat kunnen ze niet met de echo. baal echt voor je. veel liefs Annika
ow wat balen Senna, Misschien een idee om te gaan tempen? of anders ovutesten te gebruiken? Ik moest altijd op dag 30 weer contact opnemen met de gyn als ik geen tempverhoging had gehad of de ovutest nega bleef. Maar er werd ook bloed geprikt heh? Dat is ook wel voldoende,als blijkt dat er geen eitje is gesprongen dan word je ongi vast wel opgewekt. Wel gek dat hij geen verklaring had voor die 34 dagen overtijd,zo uit je verhaal merk ik ook niet op dat hij het zal gaan onderzoeken???