He Senna, balen zeg, maar wat heb je een lieve moeder! hier nog geen duivels, maar wel wat drukkende pijn onder in mijn buik en gevoelige borsten, dus ik denk dat ik ze dit weekend of maandag wel kan verwachten en dus volgende week met de clomid beginnen. Nu mocht ik van de gyn zelf weten of ik deze ronde al zou gaan temperaturen. Ik twijfel nog steeds. Aan de ene kant zie ik er tegenop om dat te gaan doen (elke dag maar weer), maar aan de andere kant kan het ook meer duidelijkheid bieden wat eisprong betreft... tips? adviezen? goed weekend allemaal in elk geval... Chrizzzy
hee chrizzy, ik temp al een tijdje, en ik vind het wel fijn tot en met de eisprong..... daarna is het zenuwslopend..... ik heb mn wekker iedere ochtend op hetzelfde tijdstip, ook in het weekend....slaap daarna gewoon weer verder... op die manier krijg je het meest betrouwbare resultaat. ik gebruik fertilityfriend.com om mn kaartje in te vullen...hier is ook veel uitleg te vinden over het interpreteren van je kaartje.. ik hoop dat je volgende week mag beginnen met de clomid! liefs elfje
hoi hoi. ik heb een vraagje. ik ga net naar de wc en vind een beetje bruinige afscheiding. wat is dat ik hoef nog niet ongesteld te worden. ik ga zo werken dus lees vanavond weer verder. veel liefs Annika
Hey hey, Eindelijk nog eens de tijd om hier langs te komen en dan zie ik dat jullie paaaaaaaaaaaginaaaaa's vol hebben geschreven, goed van jullie Annika, wat vreemd van die afscheiding, ik dacht eerst te zeggen dat het misschien de innesteling is, maar je hebt nog je eisprong niet gehad dus dat is niet echt mogelijk. Sam, woohoo, volgens mij ben je ook echt zwanger hoor, ik hoop zo voor je dat je morgen goed nieuws krijgt! Alvast een voorzichtige proficiat! Het kan trouwens zijn dat ze al een vruchtzakje zien hoor op de echo, je bent dan toch al bijna vijf weken he, toen ik vorige keer zwanger was was er na 11 dagen overtijd zelfs al hartactiviteit te zien! Maar natuurlijk is dat ook niet bij iedereen hetzelfde. Senna, wat balen van je gyn zeg, hij zou toch wat meer mogen meeleven met je. Gelukkig heeft je mams je opgevangen! Marjo, pff, wat jammer voor je, ik had zo gehoopt dat het de goeie ronde was voor je, maar er was toch al vooruitgang hé en da's al iets! Elfje, wat fijn van je ei Je bent dus lekker aan de klus geslagen Nu weer die vervelende wachtweken Chrizzy, hopelijk zijn je duivels er nu snel, zodat je kan gaan beginnen met je Clomid! En wat mij betreft, welja, nog steeds aan het wachten op de duivels die hopelijk niet komen Heb me voorgenomen om dus niet te testen voor ik een week overtijd ben! Maar of het zal lukken? Da's nog iets anders Hopelijk heb ik deze week wat tijd om hier langs te komen want het is echt razend druk op het werk, wat eigenlijk wel goed is want zo kan ik echt mijn gedachten verzetten! Veel liefs Kirby
Hoi Annika, Ik had bij mijn vorige cyclus ook ongeveer de twintigste dag bruine afscheiding, de gyn kon hier niet echt een zinnig antwoord op geven waarom dit zo was (bijwerkingen medicatie). Sam, heb je vandaag voor de zekerheid nog een keer getest? Hoi meiden, Hoe is het met jullie, is er nog nieuws? Groetjes Senna
hoi hoi. ik moet woensdag toch weer naar het ziekenhuis toe. dus ik wacht rustig af. maar heb wel een zeurderige pijn in mijn onderbuik. en dat heb ik nooit gehad. ja toen ik achteraf gezien al 7 weken zwanger was van Lotte. veel liefs Annika
hoi lieve meiden, hoe is het met jullie. @annika, ik zou ook niet weten wat dat betekent meid, sorry @senna, hoe is het bij jou, morgen moet je toch ook weer naar d egyn toe?? @elfje, hoe is het op het wachtbankje? hoe voel je je @chrizzzy, hoe si het bij jou zijn de er al?? @kirby, bij jou is het ook superspannend zeg. mijn duimen draaien hard hoor. ik heb vanochtend wer getest, maar helaas nog niks wijzer geworden, dus ga nu geen testen meer doen want word daar alleen maar onzeker van . morgenmiddag toch nara de gyn dus mag hij kijken. meiden ik dacht altijd dat ze pas vanaf 6 weken pas wat konden zien, wat mij bijstaat van de vorige keer toen ik met 6 weken een echo kreeg dacht dat ik toen zoiets ogevangen had. maar dat is dus niet zo, das wel fijn, als ik dan morgen de echo krijg ziet ie dus wel degelijk iets. das fijn om te weten zeg. xxx vandaag is mijn hubbie en zijn tweelingzussie jarig dus zal er niet veel zijn, vanm hier houden en vanavond bij schoonzus. fijne dag meiden, missch tussendoor nog hoor
hoi hoi mensen. ik had al eerder een stukje geschreven over innestellingsbloed. maar houd dat 1 dag aan. vond het net weer en het is beetje bruinig met heel klein beetje rood. ik word er super nerveus van. veel liefs Annika. ps moet ik morgen contact op nemen met de gyneacoloog?
He Annika, ik zou gewoon even bellen. Misschien kunnen ze je wat geruststellen... Bij mij nog geen duivels... wordt het wachten langzaam aan wel wat zat. ga ook morgen even met de gyn bellen als er dan ik dat ook nog niet ongesteld ben.. Chrizzzy
hee hello ladies! @kirby: leuk dat je er weer bent! en wat een spanning voor jou!!! ik duim voor je! @sam: ik hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt meid! veel succes morgen bij de gyn! @annika: misschien kan je het woensdag even voorleggen? dan moet je toch naar de gyn! veel sterkte! @chrizzy: vervelend dat het zo lang duurt meid! ik hoop dat je vanavond of morgen gewoon je ongi krijgt! @marjo: al weer beter?? hoe staat het ervoor met je clomid blues??? @radna: hoe is het nu met jou meis? ik heb een mooie tempstijging gehad, en zit dus nu officieel op het wachtbankje..... 2 DPO vandaag, nog 13 te gaan.....ik heb veel witte afscheiding (gister en vandaag), lekker he! haha verder nergens last van.... liefs elfje
Hey girlies!!! Allemaal een leuk weekend gehad? Ik voel me weer helemaal toppie gelukkig!! Gaan er weer met frisse moed tegenaan dit keer! Dat beebje zal er gaan komen 8) Annika: Vreemd zeg, ik heb er geen ervaring mee. Ik had vaak ook vlak na mijn eisprong bloedverlies, alleen is dat tot 2 x toe een vroege menstruatie geweest Ik duim voor jou dat het misschien een innesteling is en anders wat Chrizzy al zegt, ms de gyn bellen?? Sterkte! Sam: Ach meid toch, ik voel met je mee hoor! Weer zo'n vaag streepje gehad vanmorgen? Morgen heb je hopelijk duidelijkheid, ik denk aan je hoor! Kirby : Hopelijk is het de 1e IUI gelijk raak Ik duim voor je dat de duiveltjes wegblijven! Fijn he, een beetje afleiding op je werk. Ik ben afgelopen week ziek thuis geweest en dan merk ik toch wel dat ik echt wat te doen moet hebben hoor! Het leidt even af van waar je steeds zo mee bezig bent!! Chrizzy: Ik kan het zo niet teruglezen maar heb je Provera geslikt? Ik werd daar namelijk niet ongi van, toen kreeg ik Primolut en werd het wel gewoon netjes 3 dagen na het stoppen. Niet om je af te schrikken hoor, maar mijn gyn was er bekend mee dat het niet per se hoeft dat je ongi wordt na provera. Het ligt eraan hoe je baarmoederslijmvlies zicht heeft opgebouwd. Succes en als het te lang duurt gewoon even bellen meis! Senna: Ik zie pas net dat je op dag 12 je eerste fm had. Ik heb weleens een eisprong gehad op dag 24!! Dus vreemd dat je gyn je niet even een weekje langer in de gaten houdt zeg. Gewoon 'stug' aan de klus blijven hoor, je hebt nog alle kansen!!! Elfje: Dit wordt jouw ronde, let maar op !!! Nou sorry als ik dames vergeten ben, ik denk echt aan iedereen het is alleen zo druk hier als je ff een paar daagjes weg geweest bent!! Ben afgelopen 2 dagen even bewust niet op internet geweest. Even een beetje afstand nemen en de klap weer te boven komen. Maar voel me echt weer super nu hoor, gaan er gewoon voor!!! Dikke kus, Mar
hoi hoi. ik ga morgen gewoon ff bellenn. ben wel beetje ongerust eigenlijk. ik meot morgen naar school zodra ik iets weet dan laat ik het jullie weten. veel liefs Annika
goedemorgen meiden! @sam: ik wil je even veel sterkte wensen straks bij de gynaecoloog!!! ik hoop heel erg voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!!!! @annika: ik hoop dat jij vandaag ook wat meer wijzer wordt........ ik heb weer een lange werkdag voor de boeg, pfffff. vanavond laat pas weer even hier kijken.... liefs elfje
Hey hey, Annika, hoop dat je eindelijk tewete komt wat er aan de hand is met je... Sam, veel succes bij de gyn vandaag, je moet gewoon zwanger zijn! Marjo, ben echt blij dat je je weer wat beter voelt meid! Hier nog geen duivels te zien... Liefs Kirby
heyy meiden, ik ben bang dat het niet goed is. gisteravond verloor ik al bruin, maar dacht dat dat nog innesteling kon zijn, mara nu vloei ik echt helderrood. dus helaas sorry weet ff niet wat ik verder moet zeggen. hoop dat het snel middag si en ik naar de gyn kan xxx
Och lieverd, wat is dat nou? Wat vreselijk, zet het ook echt door of blijft het bij een beetje verlies? Hoe laat kun je terecht vanmiddag?? Mega veel sterkte, vind het echt heel erg Knuffel, Marjo
marjo, het is echt mega verlies, als het ongi is is het echt te veel voor dag 1. vind ik dan, van moet ik om 10 over 3 bij de gyn zijn
Wat erg, het zag er zo goed uit he Kruip maar lekker op de bank en ik hoop dat het gauw vanmiddag is voor je. Gaat je hub met je mee? Ik denk aan je.. Sterkte nogmaals..
oh Sam, wat vreselijk zeg. ik denk aan je... @marjo: fijn dat je je weer wat lekkerder voelt. ik heb vanochtend maar even met het ziekenhuis gebeld omdat ik nog niet ongesteld ben. morgenochtend langs (als ik vandaag niet toch nog ongesteld wordt natuurlijk) voor een echo, bloedprikken en voor de formaliteit een test. dan bepalen ze of ik nog kuurtje duphaston of iets in die richting krijg of dat ze meteen met clomid beginnen... hou jullie natuurlijk op de hoogte... Chrizzzy