vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Lieve Sam, wat ontzettend kl***!!! Ik duim voor je en denk aan je, veel succes vanmiddag!

Kus van Senna

2. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    sam, heel veel succes straks bij de gyn, denk aan je!

3. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    He Bah!! Wat balen Sam........
    Veel sterkte!

4. peetje22

peetje22 Actief lid

Jul 21, 2006
    332
    0
    0
    Nee he sam verdorrie meis!! wat ontzetend K*T
    Heel veel sterkte

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi Sam.

jeetje wat klote voor je zeg.

ik verlies nog steeds zo nu en dan want bruinerig spul.
    heb vanmorgen toch maar even gebeld e nde kans was heel groot dat het innesteling was.
    ik vroeg ook aan haar hoe dat nu kon want er was nog geen goed eitjete zien.
    maar het kon danwel zo zijn dat er al 1 was maar ze het niet konden vinden.

dus ik mag morgen nog ff voor een check up komen.

veel liefs Annika

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend hoor Annika,
    fijn dat je morgen meteen langs kunt komen

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi meiden,

ik ben bij de gyn geweest,
    mijn temp kaart laten zien, zag er allemaal perfect uit, hij vroeg of ik zwanger was en ik hem verteld van de posi testen en dat ik vanmorgen gigantisch ben gaan vloeien.
    een echo maken had geen zin omdat hij dara nu toch niks op zou zien omdat ik nog niet ver genoeg zwanger zou zijn.
    hij heeft nu bloed geprikt en dara is morgen de uitslag van, dus eind van de middag bel ik ff.
    maar eigenlijk gaan we ervan uit dat het een vroege miskraam is, omdat ik wel 3 lichte posi teste heb gehad.
    volgende week moet ik terug en mijn temp blijven meten en de bloeding in de gaten houden en dan gaat ie volgende week kijken of ik nog zwanger ben of dat mijn baarmoeder schoon is en ik door kan naar de volgende ronde.
    dus is ff afwachten, maar ik denk haast zeker te weten dat er volgende week niks meer zit :cry: :cry:

8. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Sam,

Bah zeg... meer woorden zijn er eigenlijk niet voor.
    Dikke knuf

Chrizzzy

9. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ah nee sam
    :cry: :cry: :cry:
    dat had ik helemaal niet verwacht!!
    wat een rottigheid nou weer....
    getver, da's echt balen!
    ik wens je heel veel sterkte meis.........
    hele dikke knuffel van elfje

10. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Annika : Veel succes morgen, hopelijk wordt je wat wijzer!

Sam: Zo naar voor jullie, ik had echt gehoopt dat het niet door zou zetten!! Neem maar lekker even tijd voor jezelf nu zodat je straks met frisse moed weer verder kunt!!

Kirby: Jij maakt het ook wel spannend zeg!! Wanneer ga je testen?

Hier verder geen nieuws, saai he ;)

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

dank je wel voor alle reacties.
    ik ben best wel nerveus eigenlijk.

veel liefs Annika

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hoi,

Annika, hopelijk is het een innesteling hé. Ik duim voor je!

Sam, meid :( Wat lees ik nu :( Ik leef echt met je mee! Verwen jezelf maar even zodat je straks weer verder kan. Veel sterkte!

Hier nog geen duivels te zien... Ik dacht eerst om in het weekend te testen maar ik zal het maar laten, vorige keer was ik immers al hartstikke zwanger (11 dagen overtijd) en zelfs dan toonde een thuistest nog niks, dus ik wacht gewoon tot maandag en als ze er dan nog niet zijn, laat ik bloed afnemen, dan weet ik het ineens zeker!

Liefs

Kirby

13. Jumeirah

Jumeirah Lid

Sep 1, 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    hoihoi,

Ben er even uit geweest...paar daagjes luieren....beetje naar het strand.
    Lekker niet nadenken. Maar ben weer helemaal bij gelezen!

@ Annika, wow...duimen....leuke verrassing als je denkt dat er geen ei is!

@ Kirby, knap hoor dat je zolang kan wachten.

@ Sam, balen....maar volgende ronde jouw ronde?! Leef met je mee hoor!

@ Chrizzzy, op naar de duivels....hopelijk komen ze een beetje snel of mag je direct aan de clomid.

@ Marjo, sterkte maar weer met wachten....het is altijd net of de 2de 14 dagen veeeeeel langer zijn dan de eerste 14 :)

En hier....ik had voor donderdag een afspraak ( ze was tot eergister op vakantie) en dat is CD14 dus ik wilde eigenlijk vandaag maar vol.
    De assistente belde net dat ik wel vandaag kon....waren wat afspraken vervallen. Dus...vandaag gaan we weten of er eitjes groeien op de Clomid van vorige maand....ben benieuwd!
    En dan gelijk afspraak maken voor een zwemtest!

Laat vanmiddag weten of ze er zijn....moet om 16.40 (14.40 Ned tijd).

Succes en sterkte allemaal,

Liefs en knuffels uit Dubai

14. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    goedemorgen meiden!!

@kirby: pfffffffffff het wordt bij jou met de dag spannender!!! ik hoop echt zoooooo dat het raak is bij jou meid!!

@jumeirah: succes vanmiddag! ik hoop voor je dat er mooi eitje zichtbaar is!

@sam: wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest???

ik heb sinds gisteren gemene steekjes bovenop mn kruis, zeg maar :oops: heel vervelend! ik ben bang dat dat nog met de pregnyl te maken heeft....verder tikt de klok weer akelig langzaam........pfffffffff enoying!!!!!!dat wachten!!

liefs elfje

15. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    hallo allen,

@Jumeirah,
    wat fijn dat je toch vandaag kon...

@ Kirby: wordt spannend langzaamaan zeg!

ik ben ook net in het ziekenhuis geweest. Bloedgeprikt, toen een half uur wachten op een echo, zegt de echo-meneer doodleuk: oh dat is een foutje hoor, echo is helemaal niet zinvol. Kon ik weer op pad. Eind van de middag kan ik bellen voor de uitslag van het bloed en dan hoor ik hoe verder....

Nou ja, nu maar aan het werk en hopen dat de dag snel om gaat...

16. Jumeirah

Jumeirah Lid

Sep 1, 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    hai Elfje,

Sorry jouw helemaal vergeten daarnet!!! Ik had die steken ook na de Pregnyl. Ging na een weekje weg.
    Inmiddels heb ik weer steken...dus ja, hopen op een eitje.
    Zou wel bijzonder zijn na het niet slikken van de Clomid.
    Nog een paar uurtjes.
    Ga zo eerst even lekker met een vriendin shoppen. Want als je hier iets heel goed kunt is het shoppen ;) (al zijn de mannen het daar niet mee eens!!!!!)

Enja...soms zou de klok sneller moeten tikken!

groetjes

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goedemorgen clomidbabes 8)

Elfje, dat van die steekjes herken ik ook. Had er ook last van vorige ronde een aantal dagen na de pregnyl. Heb jij ook zo'n gevoel dat er druk op je onderbuik staat? Dat had ik namelijk ook. Hopelijk is dit nu echt je laatste ronde he!!

Jumeirah: Ik hoop echt dat de clomid dan nog doorgwerkt heeft bij jou en er donderdag wat te zien is! Die steekjes heb ik ook wel voor mn ei hoor, ik zelf denk dat je je follikels voelt groeien.
    Succes en fijn dat je even lekker bijgekomen bent op het strand, heerlijk lijkt me dat!

Chrizzy: Dat is ook mooi balen dan zeg, zit je zo lang te wachten word je weer naar huis gestuurd :(
    Daar hadden ze dan wel wat duidelijker in mogen zijn zeg! Maar goed, je hebt dus bloed laten prikken. Ik hoop dat je vanmiddag een goede uitslag krijgt!!! Hoe laat mag je bellen?

Kirby: Knap dat je zo lang kunt wachten zeg!! Ik ben wat dat betreft echt een Jan ongeduld ;)
    Maar gezien je ervaring kan ik me het wel voorstellen hoor, dan zegt zo'n negatieve test ook niets. Je bent al een aardig eindje over tijd he! Voel je je ook anders?

Annika: Hoe is het gegaan vandaag?

Sam: Hoe gaat het met jou? Kun je het een beetje verwerken? Het lijkt me echt heel moeilijk omdat je zoveel hoop had en het echt goed leek te gaan! Sterkte meis..

Hier niet zoveel nieuws verder, vrijdag eindelijk weer de 1e fm. Raar he, ik zit nu al op cd 8, dat gaat veel sneller dan na m'n ei. Die dagen duren zoveel langer!!!

Liefs
    Marjo

18. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    tussen half 4 en half 5 kan ik weer bellen... hou jullie op de hoogte ;)

19. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ik ben vandaag begonnen met de clomid.
    Volgende week donderdag de echo.
    SPannend allemaal.

@sam.
    Balen.. en kop op

20. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Nou heb net gebeld...

hormonen van de 2e fase zijn licht verhoogd, dus heb waarschijnlijk tijdens de Duphaston een eisprong gehad... heb inderdaad wat buikpijn gehad die ik niet eerder kende, steken rechtsonderin, dus dat zal het dan wel geweest zijn denk ik.... zou de eerste keer zijn dat ik die heb gevoeld... maar betekent dat ik gewoon op mensturatie moet wachten, wat theoretisch gezien dan eind deze week/komend weekend zou moeten zijn (2 weken na de buikpijn)... als er niets komt, dan over 10 dagen weer bloedprikken...

wordt het wachten nu toch echt wel zat...

Chrizzzy
    Probeer me maar zo veel mogelijk op het positieve te richten: heb waarschijnlijk een keer een eisprong gehad en heb de ovulatie voor het eerst dan ook waarschijnlijk gevoeld....

Share This Page