hoi hoi. ik ben vanmorgen bij het ziekenhuis geweest. ze konden nog steeds niks vinden en vonden het erg vreemd die bruine smurrie. ze hebben weer bloed geprik en morgen moet ik terug bellen voor die uitslag. ze hebben gekeken via het bloed of er een eisprong is geweest enzo. en volgende week moet ik weer terug komen voor een echo. al met al ben ik dus weer niks wijzer geworden. veel liefs Annika
hoi meiden, even een snel berichtje van mij. ik heb daarstraks gebeld en ik ben wel degelijk zwanger geweest, dus de testen hadden gelijk en ook mijn gevoel van het weekend. helaas heeft het niet zo mogen zijn
Hey, Sam, ik kan je niet vertellen hoe erg ik het voor je vind. Is het nu al 100% zeker dat het een mk is? Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Dikke knuffel meid! Chrizzy, fijn dat je dan toch waarschijnlijk een eisprong hebt gehad, dan zal het wel helemaal goedkomen als je clomid neemt. Annika, ik vind het echt vreemd hoor, wat er met jou aan het gebeuren is. Elfje, ik heb ook altijd steekjes van die Pregnyl. Jumeirah, hoe was het bij de gyn? Hier nog altijd geen duivels... voel me niet zo anders hoor, mijn borsten zijn ietsje gevoeliger, ik heb al sinds vrijdag ongi-gevoel en als ik thuiskom van mijn werk wil ik me gelijk in de zetel leggen om te slapen, jammergenoeg heb ik dezelfde symptomen als ik ongesteld moet worden, behalve dat laatste, dat heb ik eigenlijk enkel als ik ongesteld ben. Maar nu dus nog steeds niks te zien. Maak me er niet druk in hoor, als het zo is, dan is het zo, ben ik niet zwanger dan is het ook zo... dan maar weer op naar de volgende ronde. Liefs Kirby
hay, ff snel....! Bij binnenkomst vroeg ze hoe het was en toen ik zei dat ik na het lezen hier van de reacties zo m'n twijfels had over de Clomid die doorwerkt. Dus was het...oke...broek uit en liggen...en jawel er zat een ei van 14 mm, nu donderdag terug en dan Pregnyl. Toen ik weg ging zei ze, ga maar snel melden dat het heeft gewerkt Moet zeggen desondanks de taal problemen is het een super dokter...nu nog hopen dat ze wonderen kan waarmaken. Al met al voor mij een positieve dag en ik hoop dat ik een beetje postiviteit kan meezenden met dit berichtje! Allemaal liefs, sterkte, succes en tot morgen!!
@sam: ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent... ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dan blijvend (nouja voor 9 maanden dan)... @Kirby; wat kan wachten toch lang duren he, en waarom zenden vrouwenlichamen toch zoveel dubbele boodschappen uit...Ben inderdaad heel blij dat ik dit keer waarschijnlijk een eisprong heb gehad, was al sinds mei niet ongesteld geweest, dus de hoop een beetje opgegeven. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat de kans dat ze met clomid de boel opgang kunnen brengen, daardoor weer wat is toegenomen, dus dat is fijn... @jumeirah: he wat lekker een ei! Chrizzzy
Hoi, ik ben blij dat het voor jou gewerkt heeft. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het bij mij ook zou werken. Ik heb elke maand met pijn en moeite één eitje (met behulp van Clomid) en die is op dag 10 rond de 8 mm. En dat is dan denk ik echt van een nieuwe ronde Clomid. Maar het is wel goed nieuws voor jou, en misschien ook andere meiden. Hoe minder Clomid je hoeft te slikken, hoe prettiger het is. Groetjes, Jaycey
Hey meiden, Jumeirah: Wat een goed nieuws zeg! Dan was ik toch wat te voorbarig met mijn reactie!! Ik denk dat het dan per persoon verschilt, want net zo als Jaycey moet ik er ook best moeite voor doen om elke maand met 2 tabletten een goed ei te krijgen!! Nu druk aan de klus, hopelijk is het niet te warm bij jullie haha Spreek jij de taal goed eigenlijk inmiddels, en hoe zijn ze daar met hun engels?? Sam: Wat naar dat het echt een mk geweest is. Moet je nu nog wachten totdat alles 'schoon' is, of is het vanzelf gegaan? Ik hoop dat je de klap een beetje kunt verwerken meis.. Annika: Naar dat je nu nog in onzekerheid zit. Hopelijk gauw duidelijkheid! Chrizzy: Ben echt blij voor je joh dat je dan toch gewoon een late eisprong gehad hebt!! En nu maar hopen dat jullie hem goed benut hebben he!! [-o< Sterkte met afwachten, die wachtweekjes zijn echt het moeilijkst!! Kirby: Oew, verdachte kwaaltjes hoor Hopelijk is het raak meis!! Ik zit vandaag nog maar op cd 8, maar merk nu al dat ik dunnere en draderige afscheiding heb. Hopelijk komt m'n ei lekker vroeg deze keer!! Wat dat betreft is het ideaal om Pregnyl te krijgen, je weet precies wanneer je eisprong is!! Liefs, Marjo
hoi meiden, @kirby, de gyn had het er wel over dat hij volgende week wil kijken of het is blijven zitten, in sommige gevallen blijft het ondanks een heftige bloeding toch zitten, maar vanochtend is mijn temp drastisch gezakt, dus ik denk toch echt dat het echt over is @marjo. maandag moet ik terug naar de gyn en dan kijkt hij of idd alles schoon is en of ik gelijk doormag naar de volgende ronde. morgen ga ik jullie verhalen weer lezen hoor meiden. ga nu zo naar bedje toe. heb nu ook een hubbie thuis die zijn kniebanden beschadigd heeft en niks mag van de dokter :S. dus heb er nu 2 te verzorgen dus ga vroeg naar bed. xxx sam
Ze hebben vandaag ook meteen een zwangerschapstest bij het bloedonderzoek gedaan en die was duidelijk negatief... gewoon wachten op de duivels, maar voor volgende keer goede hoop dat de clomid misschien net dat zetje kan gaan geven en vooral dat ik nu weet dat ik een eisprong kan voelen (had ik niet eerder meegemaakt) en mijn man en ik dus op het juiste moment nog wat extra actie kunnen ondernemen.... Chrizzzy
goeiemorgen, @ Marjo, Ja, ik snap het ook niet echt. Schijn tot vorige maand nooit een ei te hebben gehad. Er zaten er altijd heel veel in m'n eierstokken maar niet groter dan een paar mm. Ze groeide dus niet. Vandaar vorige maand 100 mg Clomid. En nu zat er 1 links en 3 wat kleinere rechts. Misschien dat m'n lichaam maar een klein zetje nodig had. Maarja....nu nog de rest want een eisprong komt ook niet vanzelf en de groei van m'n baarmoederslijmvlies ook niet echt...dus eigenijk ben ik wel blij dat er een pilletje van de lijst is deze maand Het is hiet niet te warm hoor....iedereen heeft airco. Het wordt inmiddels buiten weer beter...we zitten onder de 40 gr. Alleen begint de Ramadan over 3 dagen. Dan mag je overdag niet eten en drinken in publieke ruimtes. Maar dat maakt het s'avonds weer goed.....overal feest en eet tentjes...beetje Kerst sfeer alleen dan wat warmer en een maand. De taal....alles gaat hier in het Engels. Het is super westers en veel Nederlanders. En veel Nederlandse producten in de winkels...en geen belasting! @ Kirby, En.....hoe voel je je. [-o< zal flink voor je duimen!! @ Sam, ik hoop dat je je al weer wat beter voelt en dat je gauw weer verder kan. Enne sterkte met je hubby...maar z'n kniebanden hoeft hij toch niet te gebruiken met klussen @ Jacey, Weetje ik geloofde er ook niet echt in en heb uren achter de pc gezeten om te kijken of ik er iets van kon vinden.....maar ik moet zeggen dat de artsen hier wel meer dingen doen dat je hele grote vraagtekens zet en dan blijkt gewoon dat ze gelijk hebben. Ze zegt dat ik ook een beetje vertrouwen in mijn lichaam moet hebben en dat is moeilijk want na 3 jaar niets...dan heb je weinig vertrouwen. Maar waar zit jij nu in de ronde? @ Moon, succes met de Clomid en duimen voor een goed ei! @ Elfje, Hoe is het met de steken, vallen ze wel mee? Allemaal een fijne dag vandaag en liefs!
goedemorgen allemaal. hoe is het met julie? hier gaat het opzich wel goed. verlies nog steeds zo nu en dan van dat bruine smurrie. veel liefs Annika
Hey hey, Annika, bah, wat vervelend die bruine smurrie, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt hoor. Jumeirah, fijn van je ei hé Wou dat Clomid bij mij ook telkens twee maanden werkte, dan had ik niet altijd zoveel last! Sam, vind het echt heel jammer voor je, hoop dat er ondanks alles volgende week toch nog iets te zien is en anders blijven mijn duimen draaien voor volgende maand. Hier nog steeds geen duivels te zien... Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Kirby
goedemorgen clomid-babes 8) ! @chrizzy: jeetje, een eisprong tijdens je duphaston gebruik.... hopelijk was dat een vroege eisprong en wordt je gauw ongi!! het duurt voor jou al zo lang, eer je eindelijk eens mag starten!! @annika: gek meid, dat er nog niets te zien was! ik duim voor je dat er volgende week wel een mooi eitje zit! misschien is dat bruinverlies wel die doorbraak bloedingen waar ze over in de bijsluiter praten..... @sam: ik vind het zo rot voor je... het blijft toch zo'n extreme achtbaan van emoties, dat zwanger worden. je valt van grote blijheid in grote teleurstelling en verdriet, en dat steeds opnieuw... meissie, ik hoop voor jullie dat jullie snel weer door mogen.... @kirby: wanneer ging je nou testen??? ik kan het niet meer uithouden van de spanning meis!!! hihi laat staan hoe jij je nu voelt!! @jumeirah: wow, dus toch een eitje!!! goed man!! ik hoop dat je hem nu ook benut!!! succes met de pregnyl donderdag, en veel plezier in het weekend!!! @jaycey: hoe voel jij je?? je loopt geloof ik 2 dagen voor op mij toch? @marjo: jou klusseizoen is dus begonnen!!!! deze ronde was mijn eitje toch zo groot (25mm), toen zei de gyn, hij kan nu ook best al springen, zonder de pregnyl! (kortom dezelfde dag, ipv 36 uur later) veel plezier met het leukste gedeelte van de cyclus!! nou, mijn temp is al de afgelopen 4 dagen constant....behalve die steekjes voel ik niets byzonders.... kortom: het is hier saaaaaaaaaaaiiiiiiii op het wachtbankje!!!! wie komt me koekjes brengen??? liefs elfje
hoi hoi. ik hoop het ook eigenlijk wel. word zo moe van dat je van het kastje naar de muur word gestuurd iedere keer. veel liefs Annika
Zo zie je maar weer. Ik ben blij dat ze aan de andere kant van de wereld ook weten waar ze mee bezig zijn. En ik hoop voor jullie dat dat snel tot het gewenste resultaat leidt. Een week geleden, op 13 september, ben ik geïnsemineerd. Dus over een week weet ik of ik mag gaan juichen of door moet met de 5e IUI-behandeling. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over, maar aan de andere kant krijg ik het een beetje benauwd. Ze doen hier maar 6 IUI-behandelingen, dus hierna nog maar twee pogingen. Hopelijk is het niet nodig. @Elfje.... ja, ik loop inderdaad een paar dagen voor op jou. Ik zie dat het met jou temp goed gaat. Met de mijne gelukkig ook nog. Misschien ga ik vanavond wel koekjes bakken, dan zal ik er een paar voor je bewaren, goed? @Sam....Ik heb je verhaal helemaal gevolgd, maar wist niet zo goed wat te zeggen. Ik was zo blij voor je, toen je posi testte. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en weer verder kunt. Toi toi toi. De rest ben ik ff allemaal kwijt, sorry. Maar natuurlijk wens ik iedereen heel veel succes. Groetjes, Jaycey
Jaycey: Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!! Dat wachtbankje is zo slopend soms!! Ik hoop echt dat je geen nieuwe IUI meer hoeft te doen hoor! Annika: Wat elfje zegt dat kan natuurlijk best bedenk ik me net. Doorbraakbloedingen schijnen een bijwerking te kunnen zijn. Elfje: Ik zit dan nog niet op het bankje, maar kom je even een stroopwafel brengen, is dat goed? Kopje thee erbij? Hihi, maar hoe was je temp eigenlijk na de pregnylinjectie? Daaruit heb je vast wel kunnen zien of je eitje al gesprongen was of nog niet? Hopelijk ook jou laatste keer op het bankje! Jumeirah: Oke, ik ben weer helemaal op de hoogte Lekker dat jullie geen belasting kennen zeg in winkels! Dus jij doet ook aan de ramadam? Ik ga nog even voor je duimen dat wij ook gauw aan de andere kant van het bankje mogen plaatsnemen!! Sam: Ook beterschap voor je hub! Wat naar dat alles tegelijk komt dan he.. Hopelijk mag je weer gauw beginnen en als je je hart wilt luchten. Je weet me te vinden he!! Moon: Hopelijk heb je deze maand een mooi ei klaarzitten!! Ik ben zooo blij dat de clomiddaagjes er weer op zitten he!! Nu heb ik echt weer het gevoel van, yess we kunnen weer verder!! De eerste week is altijd vreselijk, zo'n domper als je weer ongi geworden bent, 2e week krijg je weer wat hoop,en het is altijd fijn als dat bevestigd wordt door de gyn, in de zin van een mooi groeiend eitje. Dan dus wachten op het sprongetje en veeel klussen En tja, dan komt het slopendste van de hele rit.... Wachten!!! Liefs Mar
hoi hoi. ok daar had ik dus nog niet eens aangedacht. maar op de echo was er ook geen dikkere lag slijmvlies te zien was allemaal normaal. dusi k snap er zelf totaal niks van. veel liefs Annika
Thnx. Ik hoop ook op een mooi eitje. Weet niet of dit een bijwerking is maar ben echt mega moe. @annika, wat een gedoe. Hoop dat je snel een eitje krijgt en weet hoe het zit.
Hoi meiden, Sam, hoe is het nu met jou en je man? Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van deze enorme teleurstelling. Elfje, is het nog saai op het wachtbankje, nog even een tijdje volhouden hoor! Marjo veel klusplezier! Kirby zijn de duivels al gearriveerd? Spannend! Annika is het bruine smurrie verlies al afgelopen? Ik heb dit in mijn vorige cyclus ook gehad en de gyn kon hier weinig zinnigs over zeggen. Meiden, het spijt mij dat ik de laatste paar dagen niet echt vaak gereageerd heb, ik heb het momenteel een dipje omdat er voor mijn gevoel nu niet echt veel gebeurd. Ik baal ook een beetje van de houding van mijn gyn het afgelopen bezoek. Ik moest net een kraamcadeautje kopen voor een vriend en dat vind ik toch best lastig omdat ik hier ook zo ontzettend graag spullen zou willen kopen. Vanavond ga ik op kraamvisite, ik hoop dat ik mij dan beter voel. Bij mij in het dorp is het aankomend weekend kermis en er komen 6 mensen slapen dus ik kan goed mijn gedachten verzetten. Veel liefs van Senna