vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik weet heel zeker dat ik mijn eisprong heb gehad, is gecontroleerd geweest bij de inseminatie. Dus jah... Vreemd hé

2. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ja, ik vind het super vreemd!!

ik denk dat je nogsteeds een goede kans hebt om zwanger te zijn.....

ik blijf gewoon stug nog even voor je duimen!!!
    liefs elfje

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Kirby,

Ik heb ook even naar je tempkaartje gekeken, maar ik moet zeggen dat ik zou willen dat ik zo'n kaartje had, zoveel dagen na de eisprong. Het ziet er toch veelbelovend uit. Ik ga toch nog even door met voor je duimen, en hopelijk heb je zaterdag een ander resultaat. (Heb je eigenlijk zelf al een urinetest gedaan? Dat zou ik misschien toch doen, morgenvroeg).

Groetjes, Jaycey

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ik zou zeggen dat dat echt een zwanger temp kaartje is!!! je ziet heel duidelijk 2 fasen van een menstruatiecyclus.
    En die tempdip ziet er ook veelbelovend uit.
    Nog een weekje afwachten dus. krijg je dan ook een echo?

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Pientje, ik krijg dan ook een echo hoor. Ik ben echt doodsbang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of zo. Ik wou dat we al zaterdag waren. Misschien ga ik mij deze week toch eens aan een urinetestje wagen en als ik donderdag nog geen duivels heb gezien ga ik weer bloed laten afnemen want dan ben ik al 12 dagen overtijd!

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heey kirby,
    wat ontzetten kl*^&^%$te zeg.
    ik had toch echt wat anders gedacht en aan je temp kaart te zien ook, dis ziet er schitterend uit.

ik blijf doorduimen voor je

xxx sam

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Kirby, ik blijf je kaartje erg 'verdacht' vinden hoor!!! Hopeljk gauw meer duidelijkheid.

Hier gaat het een beetje minder, het gevoel van weer een stap verder te moeten zetten benauwd ons een beetje. Ik zie er gigantisch tegenop om mezelf straks dagelijks te moeten gaan spuiten en nog vaker het ziekenuis binnen te moeten lopen. Ik begin dan ook heel erg te twijfelen of het wel aan ons besteed is allemaal :(

8. sam mv kylian

hoooiii marjo,

heel bergijpelijk hoor dat je dat denkt en dat je eraan twijfelt.
    het is ook weer een hele stap he. je moet je toch iedere keer weer een stukje verder plaatsen en dat druist tegen je gevoel in.
    neem dan ook wel je tijd om het een plekje te geven en laat je eerst goed informeren, zodat je precies weet wat je te wachten staat.
    dat hielp bij mij altijd, ik wou altijd eerst precies weten wat en hoe ze het gingen doen voor ik er uberhaupt over na giing denken of ik de volgende stap wel in wilde.
    ik kan alleen maar zeggen, doe waar jij je "prettig" bij voelt. en wat jij wil en hoe ver je wil gaan meis.
    heel veel sterkte en dikke knuff van mij

xxx sam

9. sam mv kylian

goeimorgen lieve meiden.

hoe is het bij jullie?
    hier gaat het redelijk. nog wel met ups en downs, maar de downs worden steeds minder gelukkig.
    morgenmiddag naar de gyn toe. zal blij zijn als het zover is en dat hij zegt dat ik schoon ben en weer naar de volgende ronde kan, heb ik weer iets om me op te focussen.

een hele fijne zondag allemaal, geniet nog van het mooie weer :D:D

10. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee marjo,
    ik kan je erg goed begrijpen hoor.
    laat het toch gewoon nog even bezinken, je hoort nu plots ook zoveel verhalen over voor en nadelen.
    laat het even los, en ga anders na een week samen met je lief weer eens om de tafel zitten, om de boel te bespreken.
    meissie, en als je je ei kwijt wilt, blijf lekker hier kletsen he, helpt mij ook altijd om dingen goed in perspectief te blijven zien.
    dikke knuffel,
    elfje

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Marjo, het is heel begrijpelijk dat je bedenkingen hebt en twijfelt of je nu weeral een stapje verder zal gaan. Het is tenslotte jouw lichaam en iedereen hier weet dat het niet altijd even makkelijk is met al die hormonen. Ook financieel is het niet altijd even makkelijk om al die behandelingen te ondergaan, de andere rekeningen blijven tenslotte ook komen. Praat er goed over met je hubbie en jullie zullen er wel uitraken. In elk geval zijn wij hier ook nog om je te steunen meid!

Sam, blij te lezen dat het al ietsje beter met je gaat, hopelijk krijg je morgen goed nieuws bij de gyn.

Elfje, jij moet ook niet lang meer op het wachtbankje zitten! Ik duim voor je!

Hier nog geen nieuws. begint wel een beetje saai te worden hé :) Nog altijd geen duivels. verlang eigenlijk tot ik naar de gyn kan en weet wat er juist aan de hand is.

Liefs

Kirby

12. peetje22

peetje22 Actief lid

Jul 21, 2006
    332
    0
    0
    Hoi meiden hier ben ik dan weer eens!
    Hier gaat alles wel oke.
    zit te wachten op me ongie en dat duurt erg lang heb vorige week zaterdag me laatste provera geslikt en ben nog steeds niet ongie.

Oh kirby wat spannend je temp ziet er echt als een zwangere uit hoor!

Hoe is het verder hier?

13. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Nou mijn nichtje is net opgehaald, dus had tijd om even bij te lezen.

@marjo: ik snap je twijfel heel erg goed hoor. Ik weet zelf ook niet wat ik zou doen. Heb nu bijvoorbeeld het idee dat ik niet zo gauw het ifv/icsi traject in wil of hormonen spuiten zelf (ben bang van injectienaalden) maar ik heb ook gemakkelijk praten, omdat het bij mij nog helemaal niet aan de orde is. Ik kan me heel goed voorstellen dat ik de grenzen verleg als de tijd rijp is.

@sam: ben benieuwd wat morgen je gaat brengen bij de gyn.

Vandaag mijn eerste clomid. ben benieuwd

Chrizzzy

14. sam mv kylian

succes chrizzzy met de clomid.
    dat dit jou ronde word meid.

15. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    yes chrizzy:

officieel dan nu: ik pimp je tot clomid-babe!!!!!! 8)
    liefs elfje

16. Jumeirah

Jumeirah Lid

Sep 1, 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Hoi girls,

Marjo gaat het nog een beetje? Wordt steeds moeilijker om te beslissen waar de grens ligt. Wij hebben altijd gezegt geen medische polonaise, maar nu is het Clomid en zegt m'n ventje dat dit de grens is. Maar wat doe je als dit niet werkt? Ik kan gelukkig nog even net doen of dat ver weg is. Maar ergens weet ik dat dat niet zo is. Sterkte met beslissen.

Crizzzy, welkom bij de Clomids!

Sam, blij te lezen dat het beter gaat! Hopelijk snel een nieuwe ronde

Elfje, verveeld het bankje al? Of heb je heeeeel veel choco? Ik mag ook weer.

Kirby, hoe is het met je? Ga je zelf nog een keer testen, erg is dat als er niets gebeurt. Duivels zijn niet leuk maar dan weet je waar je staat. Hopelijk wordt je zaterdag wat wijzer.

Hier was er goed en slecht nieuws. Het goeie nieuws (ook het belangrijkste) m'n ei is werkelijk vrijdag gesprongen. En toen is er ook geklust dus nu maar weer op het bankje.
    Op de echo zaterdag was er geen ei meer en vloeistof in m'n baarmoeder? Alleen de wand nog te dun. Dus weer pilletjes slikken.
    Het slechte nieuws. Er kwam een brief van de Landlord (eigenaar) dat we ons huis uit moeten per Jan 2007. Hij gaat er zelf wonen. Dat zelf wonen is het grootste excuus hier om je huurders er uit te gooien en de huur met meer dan 50% te verhogen. Maarja.balen dus.we hebben een leuk huis!

Maar gelukkig schijnt de zon :)

liefs uit Dubai

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    he meiden,

mijn vraag zal vast al wel eens gesteld zijn maar ik zit er toch mee, heb afgelopen maandag mijn laatste pilletje provera genomen maar tot op heden nog steeds niet ongi geworden. morgen zou ik officeel zonder pillen ongi moeten worden, maar mijn vraag is: is het normaal dat het zolang duurd voordat je ongi word nadat je bent gestopt met provera? ik word er een beetje wanhopig van :( wel heb ik al een dag last van wat lichte buikpijn en gevoelige borsten maar that's it! ik twijvel of ik het fertiliteitcentrum moet bellen morgen of niet!

kusz

patje20

18. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee patje,
    het kan wel even duren eer je ongi wordt. een week is volgens mij nog heel normaal, ik zou als ik jou was na dinsdag pas eens actie ondernemen en vragen wat je nou moet bij het fertiliteitscentrum.
    succes meid,
    ik hoop dat je snel ongi bent!
    liefs elfje

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi dames.

hoe is het met jullie?
    hebben jullie leuk weekend gehad?
    hier gaat het goed.
    en het bruine smurrie is gestopt bij mij.
    donderdag wordi k gebeld over hoe nu verder.

nog fijne zondag Annika

20. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo clomid meiden,

Chrizzy, was het weekend gezellig met je nichtje? Welkom bij de clomid babes, succes!

Annika, eindelijk is het oud bruin bloedverlies gestopt! Ik ben benieuwd wat hier nu de oorzaak van is.

Elfje, hoe lang moet je nog op het wachtbankje zitten (wanneer is je nod?).
    Spannend, het je al verschijnselen?

Jumeirah, wat ontzettend balen dat jij je huis uit moet, ben je nu al druk op zoek?
    Wat goed dat je ei vrijdag is gesprongen, hopelijk gaat dit eitje uitgroeien tot een mooi kindje.

Marjo, kun je nu al een beetje aan het idee wennen dat je dagelijks moet gaan spuiten en dat je regelmatig naar het ziekenhuis moet?
    Ik snap dat dit een lastige stap is maar ik denk dat je steeds de grenzen gaat verleggen (er is een grote wens).
    Ik wens je veel succes en misschien hoef je dit maar 1 maand te doen, positief blijven denken!

Sam, hoe is het nu met je? Ik zag dat jij je al weer iets beter voelt, hier ben ik echt heel erg blij om.
    Veel succes morgen bij de gyn!

Peetje, is je ongesteldheid al doorgekomen?

Pientje, heb je nog veel last van de zwangerschapskwaaltjes, ik vind het echt zo tof dat je hier nog regelmatig even komt buurten!

Kirby, wat spannend meid, ik duim voor je!

Ik heb een druk weekend achter de rug, ik had afgelopen weekend 6 loge`s, het was hier feestweekend met een kermis en allerlei leuke activiteiten.
    Ik heb het echt super naar mijn zin gehad (lekker uit geweest).
    Ik voel mij nu wel een beetje brak maar ik heb bedacht dat ik vanavond lekker vroeg naar bed ga!
    Afgelopen zaterdag was de twintigste dag van mijn cyclus en ik had met de gyn afgesproken dat ik dan bloed zou geven voor de progesteron waarde.
    Ik zaterdagochtend het ziekenhuis gebeld; de balie waar ik bloed moest gaan prikken was gewoon dicht!
    Ik ga morgen maar weer bellen of dat het nu misschien morgen kan gebeuren anders dan gaat het deze maand over.
    Het is ook stom van mijzelf want ik had gewoon vrijdag moeten bellen maar dat ben ik door alle drukt vergeten en ik had verwacht dat ik op zaterdag gewoon bloed kon geven.

Veel liefs van Senna

Share This Page