Hey Aldonza, nou dat is inderdaad handig van me geweest even de naam te noemen van de verzekering Jij komt daar net zo goed voor in aanmerking dan, want ik heb gewoon het basispakket, heb al gekeken of het zinvol was om een ander pakket te kiezen, maar voor vruchtbaarheidsbehandelingen gelden dezelfde regels dus daar schiet ik dan niks mee op! Het is gewoon bureaucratisch, want ze hebben geen standaard regels, ze gaan kijken of het voor jou als persoon vergoedt wordt adhv die medische verklaring. Voor de clomid en pregnyl heb ik dan wel gewoon een machtiging gekregen, jij dan? Hoe is het met alle andere dames? Nog nieuws? Ik vertrek over een 3 kwartier weer naar het zkh. Ik hoop toch stiekum op een heel klein wondertje, dat mn baarmoederslijmvlies ineens gegroeid is. Niet reeël, maar goed. Ben er gewoon zenuwachtig voor zeg xx Mar
Nee heb voor clomid en pregnyl ook geen machtiging gekregen, niemand mij ook iets over verteld....geen arts en/of geen verzekering. Maar ik ga hier zeker achteraan, zou nog wel lekker zijn als dit alsnog vergoedt wordt, hetzij evt. maar gedeeltelijk. Wens je heel veel succes en hoop ook misschien tegen beter weten in dat je bm slijmvlies nog wat dikker is geworden...toi toi toi!
succes zometeen marjo! mijn temp was weer een beetje hoger vanochtend.begin nu echt af te tellen naar zaterdag. hoe is het met de rest? liefs elfje
Heey Elfje wat een spanning toch weer he.....hoop dat je hier van het weekend een mooie positest kan laten zien! En dan hoop ik dat ik jou daarna mag volgen, test op zijn vroegst pas zondag...dus ook aan het aftellen. Verder niks te melden, geen klachten echt die ik anders niet heb....je denkt telkens...nou voelt het anders....maar dat heb ik inmiddels losgelaten hoor.
Goedemorgen, Marjo, veel succes in het ziekenhuis, ik ga voor je duimen dat je wens uitkomt. Elfje, jeetje wat spannend, heb je al last van eventuele zwangerschapskwalen? Ik heb vanmiddag mijn functioneringsgesprek met mijn teamleider, en dat vind ik altijd wel een beetje spannend. Groetjes Senna
goeiemorgen, @ Senna, succes met je gesprek. @ Marjo, wondere bestaan dus wie weet! Zal voor je duimen hoor! @ Elfje, goed teken he.spannend! @ Sam, heel veel succes deze ronde! @ Chrizzzy, hoe valt de Clomid? Gaat het goed, ben je een mooi ei aan het bouwen! Hier wachten we rustig af. De temp gaat netjes omhoog. Vanavond lekker uit eten ( trouwdag vandaag!) beetje afleiding. Iedereen de groetjes, succes, sterkte en liefs!
goeiemorgen allemaal, gisteren weer mijn eerste clomid genomen, dus we gaan er weer voor . wel lekker hoor, weer iets om me op te richten. elfje, wat spannend! mijn duimen draaien hoor
Hallo allemaal, Hier gaat het goed overmorgen echo. Ben erg benieuwd. Ben erg humeurig van de clomid en pukkeltjes @Aldonza Ik krijg het ook gewoon vergoed moet alleen bij de primolut 50cent bij betalen.
Hey meiden, Aldonza: Ik zal er zeker achteraan gaan meid, want mijn gyn zei vanmorgen dat als clomid en pregnyl vergoed worden, je sowieso verdere medicatie ook vergoed moet krijgen. En aangezien we bij de zelfde verzekering zitten en ik het wel vergoed krijg, moet jij dat ook krijgen. Als het niet zo is, heeft ze zelfs aangekaart daar bezwaar tegen te maken. Niet mee akkoord gaan gaf zij mee! Elfje: Spannend zeg! Nog 4 nachtjes slapen! Laat die temp maar mooi hoog blijven Jumeirah: Hey gefeli met jullie trouwdag! Waar gaan jullie eten? Heb al even op je websitetje gesnuffeld en ziet er mooi uit hoor! Veel info! Goed dat je temp lekker stijgt! succes Sam: Sterkte en succes deze ronde! Senna: Succes met je gesprek! Is het gewoon een formaliteit dat je zo'n gesprek krijgt? Hoe gaat het verder met je? Moon: Herkenbaar die pukkeltjes en stemmingswisselingen. Ik zit ook weer behoorlijk onder de pukkels Hopelijk maakt het nieuws overmorgen het allemaal goed Nou meiden, het onmogelijke is gebeurd hoor, het slijmvlies is enorm aan het opbouwen gegaan in 4 dagen Wie had dat nu verwacht? Misschien mag ik dus gewoon nog even een clomid-babe blijven 8) Ze wil even verder gaan monitoren hoe het nu verloopt en of het slijmvlies zich nog dikker gaat maken. Ik had 1 dominante follikel van 22 mm. de andere was achter gebleven. Zonet voor het eerst 10.000 IE pregnyl gespoten en nu is het dan weer afwachten geblazen! Vrijdag nog een controle echo of de follikel daadwerkelijk weg is en dan gaan we nog even bespreken hoe verder straks. Mijn mannetje heeft lekker vrij genomen dus hebben gezellig de hele dag samen! Genoeg tijd voor het klussen dus xx Mar
Hoelang blijven die hormonen van Clomid in je systeem zitten? Ik moet straks de 150mg slikken en zie nu al op tegen de bijwerkingen want ik zit nu nog steeds helemaal onder de puistjes van de 100mg. Allemaal voor een goed doel.
Marjo, Super.toch wonderen! Heel veel plezier met je hubby en succes met de volgende FM. Krijg je ook pilletjes om het slijmvlies dikker te maken nu? Ik heb die vanaf de dag na de Pregnylspuit. En dan voor 14 dagen. Ik mag kiezen voor het eten, dus Marokaans of Libanees. Maakt me niet zoveel uit en door Ramadan is er toch nergens muziek of alcohol. groetjes
He jumeirah; gefeliciteerd met je trouwdag (hoe lang ben je getrouwd vandaag?) @marjo: wat een goed nieuws vandaag zeg! en dan ook nog een gyn die achter je gaat staan mocht je wel verder moeten (en de verzekeraar moeilijk doen). geeft vast weer wat rust. hier nu 3e dag clomid. ben erg moe (lag gister al om 9 uur op bed) en merk dat ik weer wat last van stemmingswisselingen heb (had ik ook toen ik net met de pil was gestopt). gister in een tijdschrift wat aan het lezen over een moeder die onverwacht kindje met down kreeg (terwijl haar man in het buitenland zat ook nog) en de tranen biggelden over mijn wangen. normaal heb ik dat echt nooit. en gisteravond op de bank ook ineens om niets heel verdrietig. nou ja. hormonen, gaat wel weer over zeggen we maar. en zolang het hier bij blijft is het goed te handelen. Chrizzzy
Hoi meiden. Hoe is het hier? Nou hier gaat het niet zo lekker heb zulke buikpijn denk dat het de bijwerkingen nog zijn van de provera heeft iemand daar ervaring mee? Oh sam ik ga zo voor je duimen deze ronde! @ marjo ik ga voor je duimen meis echt super gewoon! Suc6 senna op je gesprek vandaag! @ elfje ik duim voor je meis. Nou hier heb ik er alweer 2 dagenclomid op zitten 100mg en merk er gelukkig nog niks van! Nou meiden ik hoop dat ik niemand ben vergeten! groetjes petra
Hoi Meiden, Ik ben nieuw in dit topic want ik heb net 10 dagen primolut achter de rug en ben nu 2 dagen ongi. Aankomende vrijdag begin ik met clomid, ik hoop dat de bijwerkingen meevallen want moet het hele weekend werken. Maar als ze er zijn heeft manlief er tenminste geen last van. Ik ben wel weer begonnen met temperaturen om zo mijn eisprong te kunnen zien, hoop ik.
hoi hoi iedereen. marjo wat goed dat er toch nog een eitje is voor je. hier zijn er nog steeds geen duiveltjes te bekennen. ben alleen wel erg misselijk maar goed. veel liefs Annika
Hey meiden, Marjo! Wat goed van je eitje en je baarmoederslijmvlies! 'k Hoop dat deze ronde jouw ronde is meid! En indien niet. dat je gewoon nog even clomid-babe kan blijven! Elfje, voor jou begint het ook spannend te worden hé, ik duim voor je! Jumeirah, gefeliciteerd met je trouwdag! Peetje, blij te horen dat je tot nu toe niet teveel bijwerkingen hebt van je Clomid! Senna, hoe is je gesprek verlopen? Hier nog niet veel verandering, behalve dat ik regelmatig rug- en buikpijn heb. Gisterenavond een beetje roze verlies gehad en dacht dus dat de duivels gingen komen maar vandaag dus niks meer te zien! Begin stilletjes aan gek te worden! Liefs Kirby
hee clomid-babes 8)! @aldonza: zooooooo, bij jou ook lekker spannend!!! ik test dus op zn vroegst zaterdag.... ik hoop zo dat het raak is!! @senna: hoe ging je gesprek? ik ben ook altijd weer een beetje zenuwachtig met een functioneringsgesprek...... @jumeirah: fijn dat je temp stijgt meid, fijne trouwdag! @sam: hopelijk wordt dit jou ronde meis, fijn dat je je weer naar het positieve kan richten!! @moon: hopelijk een mooi eitje voor jou op vrijdag! @marjo: yes meis!!!!! wat een goed nieuws!!! ik hoop zoooooo dat je al die poespas van andere medicijnen niet hoeft!!!! @joyce: ik geloof maar een dag of 14, maar je raakt natuurlijk hormonaal totaal ontregeld..... ik heb sinds mn eerste clomid in april, veel pukkeltjes....... heeeeeeeel vervelend @chrizzy: hopelijk blijft het bij deze bijwerkingen meis.... wanneer krijg je je eerste controle? @peetje: rot dat je zoveel last hebt van buikpijn, misschien heeft de provera een enorm grote schoonmaak veroorzaakt.... ben je straks helemaal clean voor je aankomende eitje!!! @sterrekind: welkom hier meis!! gezellig dat je mee komt kletsen! @annika: had je dan toch een eisprong gehad meis??? wat goed! @kirby: meis, wanneer krijg jij nou uitsluitsel? vrijdag??? ik duim nogsteeds hoor!!! ik heb alleen vreselijk last van mn (.)(.). verder eigenlijk nergens van. liefs elfje
hoi hoi. ik denk wel dat ik een eisprong heb gehad een late maar verder weet ik ook helemaal niks. ik moest eigenlijk weer voor een echo deze week. maar heb het zo super druk dat ik eht niet gaat redden. veel liefs Annika
Hey babes 8) Hoe is ie vandaag met jullie? Elfje: Spannend! Pijnlijke (.)(.) is al een goed teken! Ik tel met je mee af hoor, vind het hartstikke spannend! Kirby: O je zou toch haast denken dat het raak is! Wanneer mag je nu terugkomen voor een nieuwe bloedtest? En hoe is het met je temp, nog steeds hoog? [-o< Annika: Vervelend hoor die onzekerheid. Kun je echt niet tussendoor even tijd vrijmaken voor een echo? Al was het maar voor je eigen geruststelling! Sterkte hoor! Sterrekind: Welkom hier meid, hopelijk komen je gauw door en kun je van start gaan met clomid! Peetje: Wat fijn zeg dat je geen last van bijwerkingen hebt! Hoop dat het zo blijft en het gauw raak is! Chrizzy: Ik ben ook een onwijze emo-bom hoor Het is wel vervelend want ik kan ook bij het minste of geringste huilen. Stom is dat dan he, hoe anders je je kunt voelen. Hopelijk wordt het gauw beter en ben je gauw clomid-babe af! Jumeirah: En? Wat is het geworden gisteren ? Ik krijg geen progesteronpilletjes (nog niet) Eerst wil ze kijken of 10.000 iu pregnyl voldoende is. Hoeveel eenheden heb jij gespoten? Joyce: Heb eigenlijk geen idee, dacht dat het redelijk gauw uitgewerkt was, maar herinner me bij Jumeirah dat zij nog genoeg in haar bloed had zitten van een vorige ronde zodat ze geen 2 rondes achter mekaar hoefde te slikken. Hopelijk worden de pukkeltjes gauw minder! (Hoop ik voor mezelf ook btw ) Nou jullie raden nooit wat ik gisteravond gedaan heb. (ja ook dat. ) maar ook, een workshop hortensia-schikken Op aandringen van mn moeder hoor, ze had zich opgegeven met een aantal collega's alleen vielen er 2 af, dus heb me opgeofferd en een mooi bloemstukje inmekaar geflanseld 8) Verder heb ik zo'n rare drukkende buikpijn, heb er al een topicje over aangemaakt, het steekt en drukt enorm in mn onderbuik na de prengylspuit van gisteren. Vreemd hoor! Groetjes Mar
hai Marjo, Tis een tosti geworden ! M'n ventje moest naar Abu Dhabi ( ander Emiraat 150 km verderop) en was pas rond 8 uur thuis vond het "zielig" als hij direct weer in de auto moest stappen hij is al 4 dagen onderweg. Dus we gaan van de week wel. En een leuke avond gehad? Ik heb geen idee wat de eenheid van de Pregnyl was. Denk dat er zo'n 3 cm vloeistof in de spuit zat. Maar ik heb op donderdag en op zaterdag een spuit gehad. En op zaterdag had ze gecontroleerd of er een eisprong was geweest. Ik mocht alleen pas klussen 36 uur na de spuit. groetjes