Oh, Kirby wat erg! Veel sterkte meid, ik denk aan je! Ik snap dat jij je nu heel erg kl... voelt! Dikke kus van Senna Oh Elfje, ik ga heel erg voor je duimen dat je morgen weer positief test, ik heb hele goede hoop . Ik vind dit het beste nieuws wat ik vandaag gehad heb. Groetjes van Senna
jaaaaa! weer positief getest net! begin er steeds een beetje meer in te geloven! zal het dan eindelijk? liefs elfje
Volgens mij ben je zwanger hoor Elfje! Een hele dikke proficiat! Voel me niet zo goed vandaag... heb vooral nog last van buikpijn. Zou liefst vanal een dagje thuisblijven maar dat kan ik ze niet aandoen op het werk, het is nu superdruk! Ik denk niet dat ik een cyclus ga overslaan, want ondanks alles heb ik nu toch weer een beetje hoop dat het kan en ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk tijd verliezen. Liefs Kirby
@ Elfje, kan bijna niet anders meid. Gefeliciteerd eindelijk! @ Kirby sterkte en als je echt rust wilt moet je je lichaasm dat gunnen dan kun je er een maand later weer helemaal tegenaan!
yessssssssssssssss Elfje ontzettend gefeliciteerd! joepie! nog niet te bevatten heh....zo onwerkelijk nog heh...maar je bent echt zwangerrrr!
Elfje, GEFELICITEERD! Geniet er van. Kirby heel veel sterkte en liefs! En hier wachten we geduldig af. Al was m'n temp vandaag naar 37.3. Nog een weekje op het bankje zitten. Liefs
Hey dames, Elfje: Ben helemaal blij voor je meid! Ga er van genieten, je bent echt zwanger! Kirby: Gaat het een beetje meis? Vind het zo onwijs sneu voor je. Als je je hart eens wilt luchten, je mag me altijd pm'en. Dikke knuf! Jumeirah: Is je temp dan gedaald of juist gestegen? Hoe voel je je verder? Die tabletjes waar je het laatst overhad, zijn dat progestantabletjes? Nou wij hebben gisteravond weer onze taak voldaan 8) Nu afwachten....... Morgen nog even een extra controle of ie ook echt gesprongen is! Net kwam een collega'tje bij me vertellen dat ze 11 weken zwanger is. Dat is altijd weer even slikken Ben wel oprecht blij voor haar, ze is 'al' 36 en heeft ook de mmm doorlopen. Ze wist het ook van mij dus ik ben gelijk de eerste die ze het verteld heeft,vind ik wel fijn. Liefs, Mar
Elfje Van Harte Gefeliciteerd... =D> Het is toch echt zo... 2 dagen achter elkaar een positief dan kun je er zeker wel vanuit gaan... Gefeliciteerd!! =D>
Marjo, De pilletjes zijn progestageenhormoon (Duphaston, zag net op het doosje dat ze uit Weesp komen). Ik moet ze nemen (20mg) vanaf de dag van de eisprong en dan 14 dagen. Dan kijken of er wel of geen zwangerschap is. Zoja dan krijg ik weer een kuur te voorkoming van een mk. M'n temp is normaal 36.5, was nu eerst gestegen naar 36.8(na eisprong) en nu naar 37.3. Verder alleen steekjes in m'n buik en ik eet me klem aan stroopwafels. Terwijl ik eigelijk niet van zoetigheid hou! Voor jou nu ook weer netjes wachten. Ik heb nog wel wat stroopwafels hoor groetjes
goiemorgen lieve meiden @elfje, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ik ben zoo blij voor je @kirby, wat ontzetten kl*&^%te he meiss, weet hoe je je voelt nu. heel veel sterkte en neem je tijd. @marjo spannend meid, ik duim heel hard voor je. @jumeirah, succes op het bankje, ook voor jou draaien de duimen @sterrekind, 'welkom' hier. en veel succes. @radna, geniet nog even lekker van je vakantie meid. hier gata het redelijk hoor, eigenlijk steeds beter gelukkig, hoewel ik nog wel steeds mijn downs heb en een potje ga zitten janken. hubbie is nog steds thuis en maandag gaan we lekker met vrienden van ons lekker een widweekje weg. dus daar ben ik nu van alles voor aan het regelen en klaarzetten. pff wat moet je dan veel regelen, maar wel leuk en ff lekker ertussenuit.
hai lieve meiden! @kirby: wat rot dat je je zo rot voelt meis! ik kan me voorstellen dat je gewoon weer verder wilt gaan. het is ook af en toe zo'n emotionele achtbaan.... @caecilia: ik begin er ook steeds meer in te geloven! ik kom gezellig naast je zitten @peetje: hoe is het nu met jou? @pientje: ik kan het nogsteeds niet geloven! alles voelt zo onwerkelijk! @jumeirah: succes met de laatste week! ik duim voor je! @marjo: ik hoop zo dat dit ook jou laatste ronde wordt! ik duim op volle toeren! @sam: lekker meis, een weekje weg! dat zal je goed doen! @kaatje, joyce en chrizzy: hoe is het met jullie? ik voel me heel raar, alles is onwerkelijk. pfffff morgen heb ik een stom personeelsuitje waar ik geen zin in heb. zaterdag doe ik nog een test, en dan ga ik eens nadenken over "wat dan". ik denk dat ik dan maandag de gyn maar moet bellen! ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor al jullie lieve berichtjes! dat is echt fantastisch! ik hou jullie op de hoogte! veel liefs elfje
He meiden... hier vandaag de laatste clomid... hoop dat er een mooi eitje aankomt... in het ziekenhuis hebben ze gezegd dat we het deze ronde zonder controle gaan doen (alleen temperaturen) heb dus pas in de 2e helft van oktober weer een afspraak... afwachten dus... Verder vandaag op gesprek geweest bij een bedrijf dat me voor een baan had benaderd... heel goed gesprek voor mijn gevoel en het was wederzijds, want de manager gaf aan dat hij me door wil sturen voor een gesprek met de directie... aangezien ik zelf niet op zoek was en op zich bij mijn huidige werk het nog naar mijn zin heb: hoog in gezet: op een vaste aanstelling dus (en men wil nog steeds verder praten)... wordt waarschijnlijk morgen gebeld voor het maken van een afspraak.... Chrizzzy
hoi hoi. elfje: hier ook een voorszichtige van harte gefeliciteerd. en voor iedereen soory dat i ker zo weinig ben. heb het super druk met school. ben vanmorgen gebeld door de gyneacoloog want ben nog steedsn iet ongesteld, dus meot ik het nog een weekje aan kijken. komen de duiveltjes wel door dan gaan we naar de 100mg clomid. veel liefs Annika het spijt me echt dat ik er niet vaak ben.
hoi meiden nou morgen de laatste dag clomid. Gaat gelukkig al wat beter met me! @ sam meis begrijp dat eht nog wat moeilijk gaat. @ elfje meis zaterdag heb je ook vast weer een dikke plus te pakken. @ marjo ik hoop dat er een mooi eitje gesprongen is! @ kirby dikke knuf meis. Ik ga nu lekker slapen truste meiden!
goedemorgen allemaal. hebben jullie lekker geslapen? hoe is het bij jullie allemaal? veel liefs Annika
heb heerlijk geslapen Hoe is het met jou Anika nog steeds geen duivels te zien? Weet je al wanneer de een testje eraan gaat wagen?