vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

ik weet niet eens zeker of ik een eitje heb gehad.
    dus moet ik nog ff weekje wachten met testen.
    en bij een nagatieve test aan de porveria en dan 100 mg clomid.
    veel liefs Annika

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey dames,

Zijn jullie ook al zo lekker vroeg? Ik moest al om 7.30 in het zkh zijn *gaaaaap*
    Maar goed nieuws, heb mooi dik slijmvlies en de pregnyl heeft z'n werk gedaan! Nu moet ik over 10 dagen verdeeld nog 3 x bloedprikken :| maarrr aan de hand van die uitslagen gaat ze bepalen of ik al dan niet een clomid-babe mag blijven 8) Laten we het hopen!
    Natuurlijk liever helemaal niks meer he, de komende 9 maanden ;)

Peetje & Chrizzy: Jullie gaan lekker gelijk op zeg! Spannend, ik hoop voor jullie beide dat clomid z'n werk gaat doen!
    En Chrizzy, wat spannend zeg misschien een nieuwe baan! Echt leuk dat je zo spontaan benaderd bent. Wat voor een functie is het?

Elfje: Ik ben nog steeds zo blij voor je! Het kan echt niet anders hoor, je bent zwanger! Wat zal dat onwerkelijk klinken zeg! Gun het je zo meid, dikke kus voor jou!

Sam: Ik denk dat het wel even goed is dat jullie en midweekje weg gaan, kun je even je gedachten verzetten en heb je wat afleiding. Het is begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt hoor. Je mag hier alles van je afschrijven, we zijn er voor elkaar!

Jumeirah: Als je nog een stroopwafel over hebt......... Mjam!
    Fijn dat je temp zo mooi stijgt zeg!
    Duphaston ken ik wel, dat moet je toch gewoon slikken? Die progestantabletjes moet je namelijk vaginaal inbrengen, lijkt me nogal een gedoe.

Annika: Hoop dat je een eisprong gehad hebt deze maand!

Nou meiden, ik ga even verder werken, geeeeeeeeen zin vandaag, mja t is bijna weekend!

Kus
    Marjo

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoihoi marjo.

ik hoop het ook, maar denk het niet.
    veel iefs Annika

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elfje meid wat super.............ik vreet mijn schoenzool op als je niet zwanger bent hoor. Dit kan niet missen, die positieve test is echt niet van de pregnyl! Nog onwerkelijk natuurlijk maar hoop dat je snel kunt genieten, proficiat!
    Ben bang dat ik je voorbeeld niet ga volgen....helaas.

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Aldonza, waarom denk je dat meid? Heb je al voortekenen van de :evil: ? Ik hoop zo van niet! [-o<

6. bengel

bengel Niet meer actief

ooooooooooooooooooh elfje.....
    duim duim duim...super...ik hoop t voor je....maar ik denk dat je morgen weer met een pos test in jehanden staat..

knuf bengel

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    OOOO Elfje! Wat is dit nou meid. Gefeliciteerd....Ben ik even een paar dagen afwezig en dan goed nieuws voor jou. Te gek zeg.

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hier gaat alles nog vrij rustig...
    Vandaag de laatste dag provera en dan nog 2 weken wachten tot ik ongesteld ga worden... Volgens berekening VRIJDAG 13 OKT..
    En daarna naar de 150mg Clomid...

@elfje... Succes... ik hoop echt voor je dat je zwanger bent... Dat geeft ons allen weer hoop toch.....?

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi mieden,

alles goed bij iedereen?
    hier nog druk met de voorbereidingen voor de vakantie, heb er wel zin in:D

marjo en peetje, dank je wel voor je lieve woorden, dat doet me goed

xxx sam

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

ik werk nu als assessment psycholoog bij een klein adviesbureau met veel middenklein bedrijf klanten (houdt in dat ik bedrijven adviseer bij het selecteren van kandidaten -door mensen te testen- en de ontwikkeling van medewerkers -mensen testen en trainen- etc.). de andere functie ligt op hetzelfde vlak maar dan bij een groot adviesbureau, grotere klanten en hoger niveau medewerkers.... best spannend inderdaad en ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan...wordt een dezer dagen gebeld omafspraak om met de directie te spreken en moet dan zelf een assessment onderzoek ondergaan en dan beslissen of ik het wel of niet ga doen... luxe positie als je verder het naar je zin hebt...

kijk ook uit naar het weekend.... nog een paar uurtjes en dan lekker naar huis...

chrizzzy

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helaas lijkt het er echt op. Had gister wat oud bloed verlies, vandaag zo'n heerlijk :x ongi gevoel onderin mijn buik. Verwacht dat het vandaag of morgen door gaat zetten.... :cry: . Heb net alweer afspraak gemaakt voor uitgangsecho; kan volgende week dinsdag terecht.
    Overigens.....kijk ik van de week mijn bankafschriften na....wat zien ik :confused: ?? Heb ik toch zowaar de meds (de clomid en pregnyl) van de 1e 3 behandelingen vergoed gekregen....had hoop dus al opgegeven en dit zelfs zonder machtiging. Denk zelf dat medisch adviseur van verzekering contact heeft opgenomen met ziekenhuis...Maar maakt allemaal niet uit hoe of wat, het wordt dus vergoedt! Heb dus gelijk rekening op bus gedaan van de Menopur....kecheng kecheng! Ben wel blijk dat ik uiteindelijk toch dit geld terug krijg...tegen verwachting in.

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Gefeliciteerd Elfje, geweldig nieuws!

Geniet ervan... maar dat zal je zeker doen als je straks wat meer zekerheid hebt!

13. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    :) lieve meiden!
    bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
    vanochtend nog een keer getest,
    en het kan niet missen: IK BEN ZWANGER!
    ik kan het niet geloven! na 2 jaar eindelijk raak! ik ben zo blij, en direct enorm onzeker!
    pffff ik wil jullie heel erg bedanken voor alle steun in de afgelopen maanden! zonder jullie was de MMM voor mij een stuk stressvoller geweest! met jullie als klankbord, heb ik ook vaker de gyn durven bellen etc.
    meiden jullie zijn allemaal kanjers! en ik hoop dat jullie mij volgen op mijn roze wolkje! (plek genoeg, he caecilia!)
    hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
    veel liefs, elfje
    http://img91.imageshack.us/img91/2862/p9300452eo9.jpg
    ps: deze wilde ik jullie niet onthouden!

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goedemorgen ladies,

Elfje, het kan nu echt niet anders: GEFELICITEERD! O wat ben ik blij voor je zeg! Echt een superduidelijke plus hoor meid :D Ik hoop gauw naast je te mogen komen zitten!

Aldonza: Beter van zeg! En dat zelfs zonder machtiging! Groot gelijk dat je gelijk de menopur rekening post!
    Ik hoop echt dat je ongi niet door heeft gezet! Hoe is het nu?

Chrizzy: Wow, dat klinkt echt als een uitdaging zeg! En het is altijd lekker te solliciteren vanuit een 'luxe positie'.. Mijn ervaring is dat je dan ook lekkerder gaat tijdens een gesprek, je hebt toch die vastigheid in je achterhoofd. Hoop dat je gauw gebeld wordt!

Sam: Ben blij te horen dat je er zin in hebt om even weg te gaan! Ben je alweer met clomdi begonnen eigenlijk?

Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar kan totaal niet meer uitslapen :(
    Hubje ligt nog in diepe slaap boven, ga maar ff ontbijtje maken op bed straks denk ik :)
    O meiden, ik hoop zo dat deze dosis pregnyl genoeg is voor mij en ik niet weer vroegtijdig ongi ga worden! Moet maandag, donderdag en die vlgde maandag weer bloedprikken op progesteron en dan mag ik 10 oktober bellen voor de uitslagen. Knijp hem best een beetje hoor!

Liefs
    Mar

15. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ha die Elfje: ik kon niet wachten, dus meteen even kijken of je weer getest had en ja hoor: de zwangerschapsbanner staat...

onwijs gefeliciteerd! geniet lekker van je zwangerschap (en kom hier natuurlijk nog vaak even langs om te laten weten hoe het met je gaat).

@marjo; ik hoop voor je mee meid!

@aldonza: lekker dat de verzekering gewoon zijn werk doet en uitbetaald (is toch belachelijk hoe moeilijk en krom ze soms redeneren).

Groet Chrizzzy

16. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Elfje,

Nou, dat kan echt niet meer missen hoor! Nogmaals, van harte gefeliciteerd meid. Lekker van genieten. Zorg je wel dat er plaats blijft op de roze wolk, we staan met z'n allen in de rij om je te komen vergezellen.

Liefs, Jaycey

17. Jumeirah

Jumeirah Lid

1 sep 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    GEFELICITEERD Elfje! Super voor je. Geniet er met volle teugen van. :whistle:

Marjo, de pilletjes gaan gewoon via m'n mond. En ik merk er eigenlijk niets van. Blijf alleen steekjes in m'n liezen houden en gisteravond had ik het idee dat ik een dreun op m'n nieren had gehad.
    Duimen voor 10 okt!

Aldonza, succes dinsdag hopelijk mag je snel weer verder.

Sam, prettige vakantie!

groetjes aan de rest van de Clomid girls en een prettig weekend daar!

liefs uit Dubai

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

elfje,
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ben zoooo blij voor je en duidelijker kan niet he mop. lekker genieten hoor. dikke kus van mij.

marjo hoe is het bij jou op het bankje?

jumeira, hoe is het met jou meid.

hier gisteren de laatste clomid ingenomen, dus nu goed tempen, aangezien ik later ben begonnen nu met de clomid heb ik geen idee wanneer mijn ei zal zijn. denk dat ik deze nog gewoon alleen met tempen doe en volgende keer (hoop natuurlijk dat die er niet komt) met ovu testen. kijken of dat werkt voor mij, want nu is het giswerk :)

iedereen een fijne zaterdag :D

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    elfje!
    wauw, gefeliciteerd!
    het werd tijd ;) hihi.

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Was even poosje niet geweest.
    Maar hadden echo gehad en waren alleen eicelblaasjes te zien.
    Moet maandag weer een echo om te kijken maar ze dacht dat ik toch 2pilletjes clomid moet.

Gr Simone

Deel Deze Pagina