Annika balen dat je toch weer ongi bent geworden. Moet je nu eerst een echo maken voor je met nieuwe dosering Clomid gaat beginnen? Had je hiervoor 50 mg en ga je nu omhoog of had je hiervoor ook al 100 mg, sorry maar kan nog niet bij iedereen het juiste verhaal/voorgeschiedenis onthouden hoor. Hele dikke knuffel en hopelijk brengt volgende ronde jullie meer geluk.
hee lieve clomid-babes, @marjo: het wordt steeds spannender voor jou! ik voelde alleen behoorlijk mijn (.)(.), maar dat was ook alles..... daar is uiteindelijk ook niet veel bijgekomen, alleen snel buiten adem, vroeg 'sochtends wakker, en moe.. ik hoop zooooo dat het raak is he meis! @moon: hopelijk heb je vandaag wel je eisprong gehad! (en benut natuurlijk!) @aldonza: heel veel succes meis deze ronde! ik hoop op veel vruchtbaarheid! ik blaas wat naar je toe pffffffffffff @annika: balen meis, veel sterkte in de volgende ronde met 100mg! liefs elfje
hoi hoi. ik had eerst mg sinds mei maar blijkbaar heeft die niet aangeslagen deze maand. en nou mag ik dus naar de 100mg. veel liefs de bijna jarige annika. ben morgen jarig word 21jaar
Dan wens ik je alvast een hele fijne verjaardag morgen! Ga je nog wat leuks doen of vier je het pas van het weekend?
hoi hoi. nee ik vier het morgenavond gewoon. heb het vorig jaar op een andere dag gevierd en vond er niks aan want zat ik op me verjaardag alleen. veel liefs Annika
he meiden, weer terug van weggeweest, vakantie zit erop! en ik heb een hele hoop gemist!1 Elfje, super gefeliciteerd, wat onwijs leuk! had je ook een gevoel dat t deze keer wel raak was, voelde jeje anders ofzo? Sam, wat balen bij jou meis, had t nog niet gelezen, is t al snel na je positest misggegaan? hoop dat t gauw weer raak mag zijn! waar zit je nu ongeveer in deze ronde? Marjo, hoe gaat ie bj jou, werkt die pregnyl een beetje voor je? zit je alweer op een wachtbankje? Annika, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Pientje, hoe gaat ie met jou en je beebje, hebben jullie al een hartje of iets gehoord of gezien? Ik las een aantal nieuwe namen, ben ik nog niet echt van op de hoogte, maar lees me wel weer in iedereen die ik vergeten ben ook alles goed? Ik zit zelf als t goed is ook weer op t bankje, weet alleen niet precies waar, heb deze ronde door de vakantie geen controle gehad, en temp niet en heb ook geen ovutesten gebruikt, dus weet niet wanneer t ei geweest is, vanaf afgelopen weekend reken ik er twee weken bij, ben ik iig niet te vroeg, ga jajezelf zo gek maken he. we hebben iig ons best gedaan in de vakantie liefs radna
Hey meiden, Alles goed met jullie? Annika, balen van je duivels! Toch nog een hele plezante verjaardag gewenst morgen! De totale procedure voor adoptie duurt hier gemiddeld zo'n twee jaar, soms is het al rond na een jaar en half, soms duurt het twee jaar en half, dus dat valt wel beter mee dan bij jullie. Ga mij nu maar in m'n zeteltje leggen... Morgen meer Liefs Kirby
@radna: hee meissie! goed dat je er weer bent! ik had niet een echt voorgevoel eerlijk gezegt... ik had wel een roeping om te testen op 13dpo, en deze was hartstikke positief... ik heb gewacht met juichen tot 16dpo, toen met cb weer een mooie positieve test! ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders, en er komt morgen middag al iemand langs met instructies, en ik word nog eens getest. spannend he! ik vind het heel byzonder, dat ik waarschijnlijk weer een eigen bijdrage terug kan geven voor de productie van pregnyl...... zo is het cirkeltje toch weer rond! liefs elfje
Radna welkom terug van vakantie. Ik ben ws 1 van die nieuwe namen die je nog niet kent. Zal me even kort proberen voor te stellen; Eva (32 jaar), bezig sinds januari 2004; onbegrepen onvruchtbaarheid en nu net weer begonnen aan 5e IUI-poging, gebruik hiervoor Menopur 75. Kirby daar kan nederland dus nog eens wat van leren als zo'n adoptieprocedure bij jullie zoveel sneller kan. Elfje mooie gedachte meis. En morgen nogmaals genieten van een vetpositieve test natuurlijk! Ga me ook zo eens op me bedje neervleien....morgen vroege dienst...Truste!
Ha die Annika, gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan! Moet je vandaag ook naar school? He radna, hoe was je vakantie? lekker genoten? Wat goed elfje dat jij je zwangerschapshormonen met ons wil delen! Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van de bloedtest (progesteron), de waarde van de test was 11, dat is veel te laag. Ik las net hier op de site dat de waarde minimaal 20 moet zijn, ik heb dus op zeker geen eisprong gehad! De assistente gaat nu met de gyn overleggen hoe nu verder zeg maar, ik heb er namelijk niet erg veel zin in om nog een maand op mijn menstruatie te wachten. Aan het einde van de ochtend wordt ik teruggebeld, ik laat het jullie weten. Groetjes van Senna
Hey girls! Zit ik net hele verhalen te typen, komt een collega blij vertellen dat ie op internet staat en wil me de pagina laten zien. Ik zo shitttt Dus hup gauw alles weggeklikt, best link forummen op je werk Maar goed, in de herkansing! Kirby: Helemaal duidelijk hoor. Wel fijn dat het bij jullie niet zo lang hoeft te duren dan. O ja schiet me net wat te binnen over de leeftijdsgrens, vlgs mij is die afhankelijk van het land waaruit je besluit te adopteren. Zo weet ik dat voor China de oudste aanvrager 30 moet zijn, maar er zijn ook zat landen waar de grens bij 21 ligt. Maar voorlopig blijven we hard vechten voor een eigen kindje! Hoe ishet verder met je? Annika: Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag! Heb je al wat moois gekregen van je mannetje en dochter? Randa: Welkom terug! Zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad! Is altijd even zo'n dipmomentje als je dan weer thuiskomt he! Hoop dat er wat moois uit voort komt Senna: Ik lees net je berichtje over je progesteronwaarde, maar vlgs mij duidt een waarde van 11 wel degelijk op een eisprong hoor! Ik moet altijd laten prikken op dag 3,6 en 9 na mn eisprong en de vorige ronde was mijn progesteronwaarde 8 en dat was 3 dagen na de eisprong. De waarde van 20 is de waarde die je moet hebben na 7 dagen. Heb je nog wat gemerkt wat kan duiden op een eisprong, ik zou zeggen dat je hem zo'n 4 dagen geleden gehad hebt! Maar ik weet het niet helemaal zeker natuurlijk, hopelijk heb je gauw duidelijkheid. Hier geen nieuws, gisteren ontzettende buikkrampen gehad, was zo bang dag de duivels weer vroegtijdig door zouden komen, maar het is gelukkig over nu We blijven ' rustig' afwachten..... Hoop zo vlgde week ook met goed nieuws te komen, maar durf niet al te erg te hopen! Liefs Mar
Gefeliciteerd Annika. @elfje. Wat mooi dat je daar aan mee doet. Zit daar zelf ook over na te denken. Nou hier is de pijn weg. Vanmorgen ovulatie test gedaan maar die geeft niks aan. Dus is afwachten tot morgen. Erg spannend..
hee meiden, de mevrouw van Moeders voor moeders is net weg, en haar test was ook mega positief! ze hebben hem in een leuk kaartje gestoken.. ze vond het heel leuk om te horen dat ik het cirkeltje rond wilde maken, omdat ikzelf ook pregnyl heb gebruikt! en als klap op de vuurpijl kreeg ik een besteksetje van dick bruna en wanneer het weer afgelopen is krijg ik er een serviesje bij! leuk he! @annika: heel erg gefeliciteerd meis! @moon: hopelijk is je eitje er dan morgen..... @de rest: hoe is het met jullie? liefs elfje
Hallo meiden, Ik ben teruggebeld door het ziekenhuis, de gyn wil het nog even een week afwachten (hoopt dat ik dan ongesteld wordt). Zo niet dan krijg ik menstruatieopwekkers. Ik ben benieuwd. Ook heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor mijn vriend zodat zijn zaad onderzocht kan worden. Hoe is het met jullie? Groetjes Senna
Senna is nog onduidelijk voor je hoe en wat...hopelijk krijg je snel meer, maar vooral goed nieuws van de gyn. Marjo meid dat zou dan echt een week te vroeg zijn! Heb je dit al eens eerder gehad dan? Hou hoop hoor, weet je....die teleurstelling als je ongi wordt komt toch wel en zal echt niet minder heftig zijn als je er nu al rekening mee houdt dat het mis gaat. Snap je beetje wat ik wil zeggen? Ik snap wel precies je gedachtengang hoor...en het is moeilijk om hele tijd positief te blijven denken, maar probeer me er zelf ook telkens op aan te spreken. Vorige maand lukte het ook even minderhoor, maar ga er hier nu ook weer helemaal voor. Tja, en forummen op mijn werk.....ook al zou ik er eens even tijd voor hebben, doe ik het ook niet hoor.....veel te bang dat iemand leest op welk forum ik schrijf...gaat ze niks an. Moon hopelijk morgen wel een posiovutest(?) en dan weer flink aan de klus! Elfje toch heerlijk he, om nogmaals zo'n vet positieve test te zien!
Hey elfje, Ik vind het echt helemaal super dat je met MvM meedoet Ik woon in een buitendorp van Drenthe en hier komen ze niet, maar je kunt wel de flessen inleveren bij ons in het zkh. Ben ook zeker van plan dat te gaan doen mocht ik straks zwanger raken! En wat leuk dat je straks een compleet besteksetje hebt, lief! Aldonza: Ja helaas heb ik dit al eerder meegemaakt, het is de hoofdreden waarom ik pregnyl krijg. Mijn luteale fases zonder pregnyl zijn maar 4-5 dagen veel te kort dus. De angst slaat me dus alweer om het hart, maar vorige ronde met 5000 iu pregnyl was mn fase al zo'n 8-10 dagen. Nu heb ik 10.000 iu gespoten en dat zou het nog verder moeten verlengen. Ik snap heel goed wat je bedoeld te zeggen hoor, we willen ons zo graag voor een teleurstelling behouden, maar zijn toch steeds weer teleurgesteld als de duivels arriveren.. Senna: Hopelijk wordt je natuurlijk helemaal niet meer ongi, maar dan wel omdat je een eisprong gehad hebt, en benut En anders is het fijn te weten dat je vlgde week duidelijkheid hebt, kun je weer verder! Moon: Duim voor je meis! Ik heb gelukkig totaal geen ongi gevoel meer, pfffft zou ook niet goed zijn als ik weer zo vroeg de kreeg! Heb wel bij vlagen zere borsten en heb sinds vandaag steeds witte vlokjes in m'n urine? Heb ik echt nooit, herkent iemand dat? Liefs Mar