Zwangeschaps-vergeetachtigheid ? Haha, maar vanaf wanneer had jij dat dan? Ik moet nu nog 7 dagen wachten! Zonet nog even weer geplast en er zaten weer allemaal witte vlokjes in Maar ik probeer zooooo goed om nuchter te blijven!
ik had dat op 13 dpo, toen ik ging testen! ik had sowieso na mijn ei veel afscheiding.... (nu nog steeds!) ooooohhh ik hoop het zo voor je marjo! liefs elfje
Hihi ik ook natuurlijk! Maar het kan ook best wat anders zijn, het viel me gewoon zo op. We wachten braaf af 8) Zit vandaag op dag 7 dpo... liefs Marjo
Beste Allemaal, Ben hier gister terecht gekomen en heb ongeveer 2 uur zitten lezen in het forum. Wat een verhalen en zo herkenbaar! Zit ook in dezelfde situatie ongeveer, ben nog niet zo lang bezig, maar wel Clomid en Pregnyl, ivm slechte eisprong. Ben gezegend met een goede gynacoloog, die me meteen na de bloeduitslagen Clomid voorschreef. Waarna ik plotseling per ongeluk ineens na 2 maanden ongesteld werd, uit mezelf en meteen met Clomid kon beginnen. Er was meteen een goed eitje en hij wilde niets aan het toeval overlaten en gaf me dus ook meteen Pregnyl! Dus een eisprong en een wipdate met mijn man. 22 september, dus ben in afwachting van mijn menstruatie of niet natuurlijk.....zou wel heel bijzonder zijn. Maar dus, ben moe, maar dat was ik geloof ik al, het al een dag of 4 harde tepels, en ik denk dat de rand eromheen donkerder is geworden (kan ook goed in mijn hoofd zitten hoor) ben niet misselijk, soms heb ik zo'n gevoel dat ik moet boeren. Het vreselijk veel afscheiding, heb ik nooit zoveel, en sinds gister onwijze buikpijn! Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar ben nog niet zo "pro" als jullie allemaal. Dus hoop dat iemand mij kan vertellen wanneer ik kan gaan testen, want ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus nu duurt. Alvast bedankt. Groeten Sharon
Hai Shaartje welkom hier. Je zit dus nu in spanning te wachten?! Ik zou zeker uitgaan van 14 dagen na 22 september als je NOD. En als je het kunt volhouden zou ik proberen om bv. tot 2-3 dagen daarna te wachten met testen....maar kan me voorstellen dat dat lastig is...succes hoor!
Hoi Aldonza, bedankt voor je snelle reactie. NOD staat voor? Sorry hoor.... Als ik nu zou testen bv morgenochtend, en de test is negatief, kan het dan nog veranderen? Voel me zo'n leek, kan wel de hele avond op deze site doorbrengen, leer in ieder geval een hoop. Ik denk dat ik nog wel kan wachten tot zaterdag, welke test kan ik het best gebruiken?
NOD staat voor dag dat je ongesteld zou moeten worden maar eigenlijk dus niet! Dus als je niet zwanger zou zijn zou je rond die tijd ongi moeten worden...snap je het nog? Het kan best zijn dat je bv. morgen negatief zou testen, maar dat betekent nog niet per definitie dat je niet zwanger bent. Je HCG (zwangerschapshormoon dat de test dus kan registreren) kan nog wel wat aan lage kant zijn. Dus zolang je ongi uitblijft is er altijd nog hoop en kan je evt later misschien wel positief testen.
begin het te volgen. Bedankt hoor voor je antwoorden. Ga nog maar even wachten....niet te veel aan denken. Morgen is het al weer donderdag en ook die gaat vanzelf voorbij. Leuk om dit allemaal te lezen, zo te zien zijn jullie allemaal super trouw, en heb je ook echt wat aan elkaar. Bijzonder!
Hoi Shaartje, wat gezellig dat je hier mee komt kletsen (de reden is wel niet zo leuk). Wat fijn dat je zo`n prettige gyn hebt, ik hoop dat je over een aantal dagen positief test, hou je ons op de hoogte? Groetjes van Senna
Vraagje: Ik heb nu ook chlomid geslikt en wanneer kijken ze dan of ik een goed eitje heb? Afgelopen dinsdag was dag 9 en de laatste dag chlomid nu moet ik half Okt. bloed prikken en eind Okt. weer naar de gyn. Maar dan heb ik toch al een eisprong gehad? Hoe zit zo'n clomid cyclus in elkaar? Sorry, voor al deze vragen maar ik vind het nog een beetje onduidelijk.
hai sterrekind, dan zit je dus vandaag op dag 11... ik zou als ik jou was vanaf nu zo'n beetje aan de klus... gemiddeld komt een eisprong bij clomid rond dag 17, maar dit kan ook eerder of later zijn..(om het makkelijk te maken). als jij half oktober bloed moeten laten prikken, zullen ze waarschijnlijk kijken naar je progesteron gehalte. hieraan kunnen ze zien, of je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. heel veel succes deze ronde meis! en ik zou volgende keer iets meer duidelijkheid vragen bij de gyn! liefs elfje
Meiden, even een ego-berichtje van mij. Ben al vanaf 3.30 vannacht op. Telefoon ging ineens, nou ik kan je vertellen dat je dan rechtop in bed zit! Hub nam gauw op, het was m'n zusje. Mijn moeder is niet goed geworden vannacht, ze lijdt al maanden aan slaapgebrek, slaapt sinds 4 maand hooguit 3-4 uur per nacht. En gaat gewoon dagen van 9 uur werken vervolgens. Ze had zo'n last van hartritmestoornissen dat de dokter vannacht om half 4 gekomen is. Bloeddruk was veel te hoog en ze moet vandaag voor een extra controle terugkomen. Het was per ongeluk dat ze mn zusje hadden gebeld, papa wou de huisartsenpost bellen, maar belde per ongeluk mijn zusje waarop zij mij weer belde. Wat een paniek zeg! Ik maak me echt zorgen om mn mams, ze houdt zich altijd zo groot voor ons, maar heb haar gezegd daar mee te stoppen. We zijn allemaal volwassen mensen inmiddels! Ik hoop dat de dokter nogmaals goed met haar gaat praten en ze een tijdje thuis blijft, want anders ben ik bang dat het misschien wel helemaal verkeerd gaat Pff even van me aftypen hoor..
Hai Marjo, En hoe is het met je moeder gaat ze naar de dokter luisteren? Verwen der maar ff lekker. Hopelijk zijn je vlokjes een goed voorteken, ik zal voor je duimen. Hier wachten we rustig verder. ( euhhh, nee niet helemaal want ik moest vandaag duiken en dat mag niet als je zwanger bent dus heb ik er gister wel een testje tegen aan gegooid. Maarja dat is ook eigenlijk weer te vroeg voor een test denk ik en hoop ik) Verder is de huizenjacht een hele grote frustratie. Geen makelaar die iets voor je doet als je niet met geld zwaait. Inmiddels is het morgen weer weekend. Lekker even op het strand liggen Ja, sorry daar in het herfstweer. Zal proberen nog een zonnetje die kant op te sturen. Saartje, welkom! Groetjes aan alle andere babes! liefs
@ marjo. Wat naar.. heel veel sterkte toegewenst. Vanmorgen bij de gyn geweest en eitje was gesprongen. Dus nu afwachten. Vind het wel vreemd dat die testen het niet aan gegeven hebben. Maar misschien is het van8 wel gebeurd ofzo.
Hoi hoi, Ik ben nu nog aan het werk, rijd straks gelijk even langs mn moeder, als het goed is is ze vanmorgen weer bij de arts geweest, ben benieuwd. Hoop dat ze inziet dat ze teveel hooi op haar vork neemt en het wat rustiger aan gaat doen! Jumeirah: Balen dat jullie huizenjacht niet zo opschiet! Ze zullen bij jullie wel niet het principe NVM makelaar kennen denk ik? Dus gisteren getest, hoeveel dagen voor je NOD zit je nu eigenlijk? O ik zie het al, 1 dag. Kan nog alle kanten op hoor meis! Hoop natuurlijk dat je gauw een posi test in handen hebt! Moon: Fijn dat je toch een eisprong gehad hebt. Wel vreem dat je ovu-test niks aangaf, maar maak je er maar niet te druk om. Hij is gesprongen Moet je nu nog je bloed laten checken op progesteron? Shaartje: Welkom bij ons cluppie, leuk dat je mee komt beppen! Hopelijk is het de 1e ronde met clomid en pregnyl gelijk bingo! Sterrekind: Ik sluit me bij de uitleg van elfje aan. Veel succes! Ik ben vanmorgen nog even progesteron wezen prikken, nu alleen maandag nog even weer een 'check' en dan hopelijk ff geen geprik meer in m'n armen. Je kunt echt allemaal kleine prikjes zien zitten! Maar we doen het voor het goede doel he! Ik heb trouwens ook de thermo nu echt weggekiepert * trots is*. Het werd echt een obsessie en aangezien ik al eens een cijfertjesobsessie gehad heb (maar dan met de weegschaal ) dacht ik huppa weg ermee! Anders pak ik hem er toch steeds weer bij Liefs Marjo
Hoi Marjo, gelukkig is je moeder nu bij de arts geweest, hoe is het nu met je moeder? En wat goed dat jij je thermometer hebt weggegooid, dat is dus ook de reden waarom ik niet ga tempen (de weegschaal frustreerd al genoeg). Ik ben gisteren begonnen met mijn afvalprogramma op de sportschool, ik schrok wel een klein beetje van mijn gewicht 82,6 (ik ben 1m73). Ik ga er hard tegenaan, 6 keer per week sporten is mijn streven. Groetjes van Senna
Marjo wat een schrik! Eigenwijze moeders he....denken nog steeds dat je een klein kind bent...dan moet je eerst boos worden om ze duidelijk te maken dat ze aan zichzelf moeten denken eerlijk moeten zijn! Hoop dat ze nu inziet dat ze even pas op de plaats moet maken en even aan haar eigen rust moet denken. Veel beterschap met je moeder. Goed dat je de thermometer hebt weggegooid! En veel succes met afwachten...duimerdeduim.....voel je je ook net een junkie....naaldensporen, shotjes zetten enzo...Hier ook! Moon goed dat controle heeft laten zien dat je eisprong hebt gehad, maar frustrerend dat de ovutesten niks aangaven. Ik heb idd al vaker van iemand gehoord dat ze ovutesten niet bij haar werkten om1 of andere onduidelijke reden...als het nou vaker zo is,kun je misschien vragen of het anders met echo's in de gaten kan worden gehouden de volgende keer.....kun je altijd proberen toch. Nouja, hoop dat je gewoon helemaal niet meer hoeft te ovutesten...en dat het deze ronde raak is. Jumeirah wat een herfst he , maar moet zeggen dat ik ieder nederlands jaargetijde wel wat vind hebben. Mis je dat bv. niet? Veel succes met huizenjacht! Sterrekind niet iedereen die Clomid gebruikt wordt daarbij gevolgd met echo's om eirijping in gaten te houden. Sommige mensen gebruiken daarnaast nog ovutesten. En verder sluit ik me aan bij Elfje...dus voor nu....aan de actie. Senna fanatiek hoor! Ik vind 1 keer per week fitness soms al een opgaaf! Al moet ik zeggen dat als ik er ben het wel leuk is en ik dan zo een paar uur fanatiek bezig ben. Succes met je afvalrace, kunt hier regelmatig komen voor peppraatje!
Was zkr vreemd dat het niks aan gaf. Ik word ook met echo's in de gate gehouden. Maar had die testjes nog liggen van voor de tijd dat ik bij de gyn liep. Dus was zo nieuwsgierig dat ik die even gebruikt had hihi. Ja moet maandag bloed prikken. Moet voor me diabetes al vaak en ben er erg bang voor maar ja is voor een goed doel. Gr Simone