Vragen over een navelpiercing

Discussie in 'De lounge' gestart door flixbilly, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    hoi

ik heb een piercing gehad maar ik zou het toch niet meer opnieuw doen. Misschien dat het door de vorm van mijn navel komt, of misschien is ie niet goed gezet, maar ik kon echt niet uitstaan dat er een broek tegen kwam , het ging dan telkens ontsteken . Kon alleen nog heel laag uitgesneden broeken dragen.
    heb hem uiteindelijk uit moeten doen , het gaatje blijf je zien , ziet eruit zoals het gaatje in oren dus dat valt op zicht nog mee, alleen in de zwangerschap was het opgerokken.

pijn viel mee, bij het steken een pijnscheut maar nadien heeft het niet veel pijn meer gedaan.

2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik heb een navelpiercing laten zetten :D En ben er super blij mee.
    Na jullie ervaringsverhalen durfde ik het aan, en ben ik in de auto gestapt op naar de tattooshop.

Ik zal als bijlage twee foto's meezenden. Het is een 18 karaatsgouden met een gouden en witgouden dolfijntjes eraan.

Bekijk bijlage 169636

Groetjes Sabrina Jansen

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
  4. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hier heb ik er ook 1 gehad, 2 keer laten zetten, omdat 1e keer niet helemaal goed zat.

2e keer ging ook niet goed, steeds bloeden en op den duur werd mijn huid zo goed als zwart waar het staafje onder je huid zit.
    Schrok me rot en heb het er direct uitgehaald.

Nu dus een lelijk litteken

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat een leuke piercing heb je erin zitten!!!
    ik kreeg een hele saaie, wel met rose steentjes

wat leuk trouwens dat je toch besloten hebt om hem te laten zetten!!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb er nu ongeveer 5jaar eentje en ik heb er eigenlijk nooit last van gehad.

tijdens mn zwangerschappen had ik zo`n plastic staafje en daarna weer een gewone.
    hij is bij mij 1x heel erg onstoken geweest en dat was tijdens mn zwangerschap van daymian.
    ik had toen van iemand olie gehad die goed voor je huid en zeker voor je zwangere buik zou zijn.
    op zich hele fijne olie, maar niet als je een piercing hebt want die olie komt in het gaatje en als je het niet goed schoonmaakt (wat ik denk ik niet heb gedaan want ik wist niet dat het in het gaatje zat) heb je dus zo kans op een ontsteking.

heb wel nog steeds een stukje van mn zwangerschapsstriem (van boven naar beneden) rond mn navel.
    vind het wel appart omdat het een extra herinnering is aan mn kids. (en als je het niet weet zie je het ook niet)

veel plezier met je piercing.

liefs doris

Deel Deze Pagina