Ik ben op zoek naar een tafeltje waar mijn dochter haar spulletjes op kan leggen tijdend de autorit naar Frankrijk. Voor ik de halve wereld afzoek voor zo'n ding: wie weet waar je die kan krijgen? Heb die van babywalz gezien maar die vind ik niet zo. Lijkt wel of ze daar helemaal naar voren moeten hangen of los moeten voordat ze erbij kunnen.
dat is bij al die dingen dat ze zover naar voren moeten. is zou zelf eens kijken voor een die je aan de stoel van haar maakt dus een met een bandje achter haar rug leuning langs zeg maar
ik heb zoiets voor gijs gekocht...2de hands wel eens waar Google Images als je de speeltjes niets vind, knip je die er af en dan heb je wel een mooi tafeltje
Wil je per se een klaptafeltje? Wij hebben voor onze dochter een 'schoot' tafeltje gekocht van FisherPrice toen we op vakantie gingen naar Spanje. De onderkant is zacht, zodat hij goed op haar bovenbenen ligt en er zit een riempje aan waarmee hij onder haar stoel kan worden vastgemaakt. De bovenzijde is een soort dienblad (kan er ook uit, makkelijk om schoon te maken, kan ik de vaatwasser) met een opstaande rand zodat er geen spullen kunnen afrollen. Hier een link, zodat je een idee hebt. Wij hebben hem in een andere kleur. Fisher Price Ocean Wonders tafeltje voor onderweg voor kids
lijkt mij niet veilig bij een ongeluk... dan gesp je je kind nog eens vast terwijl je hem dan niet snel los kan krijgen
Die van Babywalz vallen vrij ver naar ze toe, hoor! Mijn oudste zit er praktisch mee op schoot als je het niet al te strak vastmaakt..
Die van Fisher Price was vorige week nog bij de Kruidvat. Heb 'm ook maar gekocht voor de vakantie. Je kunt 'm zo los klikken, dus lijkt me voor de veiligheid geen probleem
Een maand of twee geleden had Gamma ook tafeltjes, misschien zijn ze er nog. Van rood of blauw kunststof, je zet hem op de achterbank, zo over de schoot heen. Aan de zijkanten zitten bakken, waar vanalles in kan. Er zaten ook een kleurboek en kleurtjes bij, kostte 7,-. Dikke rand eromheen, zodat de spulletjes er niet van af rollen. En het praktische is dat je het niet vast hoeft te maken, dus je zet hem zo met één hand aan de kant, zodat je bij je kindje kunt. Hier ontzettend veel plezier van gehad tijdens de vakantie, zeker een aanrader!