Pijn in knieholte, uitstralend naar onderbeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Herkent iemand dit?

Het voelt als een soort groeipijn die ik als kind vaak had. Ik heb ook soms last van zwangerschapsischias, dan trekt het echt vanuit mijn rug/bil door mijn hele been.

Dit voelt ongeveer hetzelfde alleen het komt niet vanuit mijn bil maar dus vanuit de knieholte, en het lijkt meer pijn te gaan doen als ik de zijkant van mijn kuit masseer dus ben daar maar mee gestopt:D.

Vandaag is het minder nadat ik gisteravond rust heb genomen, dus ik neem aan dat het samenhangt met teveel doen.

Iemand nog tips als ik weer meer last krijg?

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Rustig aan en eventueel een afspraak maken bij de fysio.

Heb je ooit je enkel gebleseerd? Dan heb je kan op een subluxatie van je fibula kopje. Door de veranderde stand van je lijf kun je daar nu opeens last van krijgen....

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb mijn enkel inderdaad een keer ernstig verzwikt, daar heb ik soms nog bij haredlopen last van als ik te vaak hardloop. Misschien hangt het inderdaad hiermee samen want gister leek ik ook wat pijn te voelen in mijn enkel..ik zal maar een verwijzing vragen voor fysio

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Je hebt geen verwijzing nodig voor de fysio. Ik zou wel zelf de link even leggen naar de enkel.... Dat willen ze nog wel eens vergeten:D

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hoe herken jij dit eigenlijk die pijn in mijn been? Heb je het zelf gehad?

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Uhm.... nee de andere kant van t bureau ;)

Deel Deze Pagina