Hoi! Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met andere meiden die net als wij de medische molen in moeten. Wij weten eigenlijk nog maar pas sinds gisteren dat voor ons de kans heel erg klein is om op de normale manier in verwachting te raken. Ik was heeeeeeel pril in verwachting...maar dat is misgegaan, dat was eigenlijk de reden dat ik naar de HA ben gegaan. We werden doorgestuurd naar de gynaecoloog..gisteravond kregen we dus te horen dat we hulp nodig zullen hebben om zwanger te raken.. Bij mij wordt nu een cyclusanalyse opgestart vanaf de volgende cyclus..bij mijn man wordt het ook nogmaals onderzocht... Als ze een totaalbeeld hebben dan wordt er besproken hoe verder... Ik hoop hier anderen te vinden die net als wij in net zo'n soort situatie zitten en we bepaalde dingen kunnen delen.Het was voor ons een enorme klap... Groetjes Liz
Niemand???Ik zou het jammer vinden als ik er niet over kan "praten"..ik zie veel andere topics hierover, maar is zo moeilijk om je ergens aan te sluiten die al langer met elkaar kletsen..en zou graag ook met mensne in contact komen die rond dezelfde tijd als wij ook in de medische molen terechtkomen.. Gr Liz
hallo liz, wat vervelend dat je ook de MMM in moet.. ik klets zelf ook bij een soort groepje met meiden die ook (nog niet zo lang) in de MMM zitten, en ik denk niet dat die meiden er bezwaar tegen hebben dat je ook met ons mee kletst hoor, dus als je wilt kun je daar eens een kijkje komen nemen Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu? dit topic is het. liefs missmiranda
Hoi Miranda! dankjewel voor je reactie!!Wat fijn dat ik misschien wel bij jullie mee mag komen kletsen..ik zal het topic even opzoeken.. Dankjewel! Groetjes Liz