Tamoxifen ipv Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klaartje863, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vanwege de bijwerkingen (enorme hoofdpijn en slecht zicht) die ik heb bij Clomid moet ik vanaf de volgende cyclus Tamoxifen 40mg gaan slikken.
    Het is eigenlijk een middel tegen borstkanker, maar heeft dezelfde werking als Clomid. De gyn heeft me uitgelegd dat ik hier niet van hoefde te schrikken :)

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Waren de bijwerkingen minder en ben je zwanger geworden?

2. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi meis,

Lijkt net of ik een bericht van mezelf lees haha.

Hier 2 rondes Tamoxifen geslikt, weet de dosering niet meer. Ik had minder bijwerkingen en was de 1ste ronde zwanger, dat werd helaas heel snel een mk(paar dagen na nod). De 2de x was mijn cyclus ineens weer een stuk langer. Heb meteen gezegd niet verder te willen gaan met Tamoxifen. Voelde eigelijk al meteen niet goed, maar vond dat ik het eerst moest proberen. Ben overgegaan op spuiten, Menopur. De 3de ronde zwanger met als resultaat mijn mooie dochter.

Ik hoop dat jij er een beter gevoel bij hebt en je een blijvende zwangerschap krijgt met Tamoxifen! Wat betreft de bijwerkingen was het een verademing voor mij.

Succes meis!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Thx voor je reactie :)

Ik wil het iig ook een kans geven. Als het niet goed voelt oid dan mag ik altijd terug op controle bij de gyn komen.
    Nu is mn cyclus met clomid 100mg ook weer langer, maar er is eindelijk een eitje op komst :) ben benieuwd hoe mn eitjes op dee tamoxifen gaan reageren.

Deel Deze Pagina