Nou @Sab88 weet niet of je t leuk vind o m te weten, maar ik heb mkrgen de punctie Na 11 dagen gonal f spuiten en 22 dagen decapeptyl. Gisteravond de ovitrelle gespoten, vanavond een lorezepam innemen Hoop echt dat je snel volgt meis, ik gun het je zo!
Voornamelijk onze leeftijd. Ik wordt in december 40. We zijn nu 2,5 jaar bezig voor de 2e terwijl ik in 2014 binnen 4 maanden zwanger was van onze dochter. Zaad was goed en om verder tijd te besparen mochten we kiezen IUI of IVF. Wij hebben gekozen voor het laatste.
Ohw wat spannend zeg !! Ben heel benieuwd hoe je het ervaart , en natuurlijk dat het gelijk raak mag zijn. Ik moet nog 1,5 week in spanning afwachten wanneer wij mogen beginnen. Maar wil jou alvast voor morgen heel veel sterkte en succes wensen.
Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn... Het is toch ergens mooi dat deze behandelingen bestaan. Je moet er wat voor over hebben, maar uiteindelijk is het het dubbel en dwars waard
18 eicellen zijn er verkregen! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn, ik moet ook uit voorzorg antibiotica slikken, de punctie viel reuze mee, lang leve t roesje!!!! Wel wat.lsst van mn buik...
Zo dat zijn er echt veel !!! Nou hopen dat er genoeg bevrucht zijn. Waarvoor is de antibiotica als ik vragen mag ? Ben je met een roesje ook echt weg ? Nou echt super goed nieuws... ik ga voor je duimen dat er genoeg bevrucht zijn en dat je snel je terugplaatsing mag hebben , en deze ook in een keer raak is
Ik heb na mn laatste iui een eileider ontsteking gehad, dus nu uit voorzorg antibiotica Nee je bent niet echt weg, maar een beetje high, op t moment dat ik wat dizzy werd moest ik mn ogen dicht doen en mee ademen met de zuster en dat hielp ontzettend! Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn, en dan zaterdag terug plaatsing
Ohw oké ... Heb je veel laat van gehad , of voelde je er door dat roesje niet veel van ? Ahh hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt. Dan worden het 2 spannende weken voor je