Ik val ook even in.. Maar moest zo lachen om jouw reactie. Hahaha een lekkerding zoals Scofield bedoel je natuurlijk!!! Ik ben management assistente
Vlinder, ik ben ook echt benieuwd wat dat meisjes moeder en levensstijl inhoud..😁 Wij hebben 2 dochters, erg uniek in de familie want beide families hebben bijna allemaal zonen gekregen en mijn levensstijl lijkt nu niet echt anders dan die van hun 😜
O ik ben overigens afgestudeerd als maatschappelijk dienstverlener. 3 weken na mijn diploma uitreiking ben ik bevallen van mijn jongste dochter.. Met mijn oudste ging het niet goed dus zodoende ben ik door de bevalling en kort daarop door de zorg van mijn oudste thuis gebleven. volgende week gaat mijn oudste voor het eerst naar speciaal onderwijs en ik wil ook graag gaan werken! Helaas word ik nu alleen overal afgewezen omdat ik een gat van 2 jaar op mijn cv heb..
Ik werk in het ziekenhuis op de oncologie afdeling. Geven van chemo kuren en alle zorg rondom de oncologische patient.
Wat mooi zeg! Heel knap. Lijkt me er een erg leuk beroep. Ook de reactie (en waardering) die je er voor krijgt. Bedankt voor je antwoord!
De verschillen kunnen heel subtiel zijn Mij zouden ze in elk geval nooit zijn opgevallen als ik mij er niet vanuit interesse jaren geleden in ben gaan verdiepen. Je mag een pm sturen hoor, dan kijk ik even mee.
Oeh heftig! Volgens mij moet je echt een ongelooflijke passie hebben om te zorgen als je zulk werk doet. Dat het echt in je moet zitten, anders is het niet vol te houden.
Het is heel mooi om mensen bij te staan in de moeilijke strijd tegen kanker. Vaak strijdvaardig, maar overwint de ziekte het, dat is moeilijk. Vooral bij patienten met wie je onderhand iets hebt opgebouwd. Ook praat je veel met familie leden en begeleid je hen door het proces van moeilijke beslissingen die gemaakt moeten worden. Ik heb vaak te maken met overlijden.
Hahaha echt wel oeff Ik zou niet naar een vertrouwenspersoon gaan dan. Die "onwenselijke" dingen worden vanzelf wenselijk
Haha dus jou dochters hebben ook veel neven om hun heen?😁 Mijn dochters zijn letterlijk de enige meisjes in de fam.. Ze hebben 5 neven en dan hebben nog niet eens alle broers van mijn man en mij een kindje gekregen.. Zijn er nog 5 zonder kinderen 🙈
De meeste nichten ziet ze (oudste) niet echt als nicht haha omdat die van mijn leeftijd zijn en sommigen zelf al kinderen hebben. Ze noemt hen ook gewoon tante haha. Ze heeft één nichtje van 1,5 jaar jonger, wat ze geweldig vindt. Alleen wonen die helaas erg ver weg, dus die ziet ze alleen op vakantie.
Ik werk als docent op een Vmbo groen, voornamelijk kinderen met ADHD/PDD-Nos etc. Heel erg leuk maar soms ook vermoeiend en energievretend. En dat ligt niet altijd aan de kinderen.
Hier ook assistente in een dap. Het ergste; een konijn wat net was bevallen twee dagen geleden en onder de maden zat. Ze zaten overal bij d'r bips en je duwde ze zo omhoog uit de lijfje. Helemaal kapot. Hebben het arme dier in laten slapen. En, een konijn wiens poot was gebroken en geamputeerd moest worden omdat hij heel speciaal was voor hun zoon. Dat was echt een bizar klusje en hoe erg we hem verdoofden het arme ding bleef schreeuwen. Zo vreselijk.. ik hoor het soms nog haha. Oh als laatste! Een Duitse dog met een milttorsie. Die lever hebben we toen verwijderd. Die woog 3.5 kilo... groot ook dat het was! Leukste; een keizersnede bij een Berner Sennen hond. 17 puppen! Allemaal levend en wel en allemaal groot geworden en een baasje gevonden. De dierenarts bleef maar pups aangeven terwijl ik en de baas ze droog wreven. Zo bizar maar oh wat mooi! Ik ben best dol op mn baan maar het is soms best heftig. Nu even rust van het werk. Maar hopelijk toch na volgend jaar weer werken!
Alcoholverslaving is denk ik wel t meest. Maar cocaïne zijn er ook wel wat. Jongste patiënt was 23. Over het algemeen zijn ze bij ons iets ouder, vanaf midden dertig ongeveer.