Ik zit momenteel in de camper me aan het ergeren aan rijgedrag hahha Maar dat heb ik al snel hoor, heb vroeger een auto ongeluk gehad en dat zit er nog diep in.. de kindjes vinden helemaal geweldig!!! We gaan voor stoelen en slaapzakken kijken in roermond, meteen even uittesten hoe die rijd..
Deel 2 alweer? Wow! Gaat lekker snel. En opweg naar het tweede trimester inderdaad Hier zijn ook af en toe wat krampjes, niet erg, maar ik voel wel wat. Verder ook weer licht zere borsten dat gaat ook echt met vlagen. Gelukkig voel ik me prima. Met slapen ook geen problemen, behalve dat ik vroeg wakker ben (6-7 uur) en niet meer kan slapen, om een uur later weer in slaap te vallen en dan nog even 2-3 uur door te slapen ach ja ik wen maar aan zoveel mogelijk slaap pakken wanneer ik kan, moet ik toch leren voor als de baby er is
Ja 10 jaar geleden werd ik nog gekker Maar ze weten dat ik angstig ben en dan gaan ze NAAST het rijden aan de radio draaien, gordel dan pas aandoen, dingen bekijken en lezen, ik denk dan: rij nou gewoon even en doe die andere dingen als je stilstaat haha Maar die mannen rijden een dikke ton per jaar per persoon dus ik moet gewoon niet zo zeiken haha
Ja heeft met vertrouwen te maken ... Bij mij dan, en ik vertrouw anderen niet op de weg. Dat is frustrerend maar de reis naar Italiƫ dit jaar heeft goed geholpen!
Jeeej deel 2! Ik ga ook mee hoor! Ben vandaag weer aan het werk maar voel me belabberd, sinds gisteren ontzettende last van mn hooikoorts! En ik heb niks wat je mag slikken tijdens de zwangerschap, helaas morgen eerst naar de ha dus. Ben net gevallen, uitgegleden op mn kont maar oh oh wat maak ik me nu weer zorgen... en dan moet ik nog tot 1800
Wauw, deel 2... Wat snel zeg!! @bijrijdersangst hier ook wel een beetje, vooral omdat ik de medeweggerbuikers niet vertrouw. @sunflower Auw! Rustig aan en werk ze! Hier langzaamaan de koffers in aan het pakken, dinsdagnacht vertrekken we, heerlijk ff een weekje eruit!
Ai Sunflower dan kun je je meteen zorgen maken he, maar ze zitten goed vast daarbinnen ... Pien lekkerrrrrrr!
@ sunflower, ik heb neuspeay van a vogel, die mag voor hooikoorst.... Maar doet niet zo veel. Enne niet te veel zorgen maken, zitten idd goed vast! Opa's en Oma's idd enthousiast!! Leuke reacties. Nichtje van 5 reageerde helemaal niet totdat er bezoek kwam en zei toen: weet je, tante heeft een baby in de buik! Ghihihi