Vragen over jullie kerstboom

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kerstboom: Echt, nep of geen?

1. Echt

2. Nep

3. Geen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier komt weer een echte kerstboom te staan. We halen een Nordman bij de Ikea voor 1 piek! Vorig jaar ook gedaan en die is prima bevallen. Alleen was ik de tegoedbon van 19 euro vergeten in te wisselen. Dus kostte de boom vorig jaar gewoon 20 euro.
    Ik wil nu wel een wat grotere boom dan vorig jaar. Gezellig!!! Ruikt ook zo lekker!
    Misschien kopen we t.z.t. ook wel een nepperd, maar zolang ze bij de Ikea voor één euro te verkrijgen zijn, halen we ze daar.

2. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    NEP maar toch ook weer niet.... wij hebben een alternatieve, milieuvriendelijke, minimalistisch kerstboom van sloophout :)
    https://www.facebook.com/RespectMeubelen/photos_stream?ref=ts
    Geen naalden, makkelijk inklappen, kan zowel buiten als binnen. We hebben de 1,20m variant, want 1,90 vond ik in ons huis wat groot.

3. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier een nepboom, m'n vriend is allergisch voor echte bomen. Hij staat nog niet, ga dat dit weekend gezellig doen.

4. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen kerstboom in huis, ik heb gewoon helemaal niks met kerst en van mijn vriend hoeft het ook niet persé.

Misschien dat als de kleine er is, we er wel eentje gaan zetten zodra die oud genoeg is om hem mee op te tuigen, dan is het eventueel nog wel leuk.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Mijn vriend heeft Amerikaanse roots en daar kan je echt niet aankomen met een nep boom.

Hier dus altijd een echte boom, ik laat hem ook mooi door hem uitkiezen ;).

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier hetzelfde. ;)
    Alleen qua prijs weet ik het nog niet... Vandaag gaat niet meer lukken, dus morgen even kijken.

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Hier een echte.
    Iedereen jaar gaan we onze kerstboom uitzoeken uit een veld waar ze gekweekt worden.
    Dan komt een kaartje met onze naam eraan. We bellen een paar dagen voor dat we hem willen halen en dan halen ze hem uit de grond. Heb nu 1 van 1,50 ofzo. Op een klein tafeltje en komt dan bijna tot het plafond.
    Koste 8 euro.

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Een echte, gekocht bij de boer waar ik elk jaar koop.
    Boompje van ongeveer 1,50m in n pot voor 17,50euro. (zonder pot 16,50)
    Nep zou handig zijn aangezien mijn handen helemaal opzwellen van t ding.

9. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    een nepper vanwege mn allergische vader

10. nep
    want mijn jongste meisje at de naalden van de echte op.

Inmiddels bevalt de neppe al 4 jaar heel goed ;)

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wij hebben gisteren een echte Nordmann kerstboom gekocht in pot bij de Praxis. Al een paar jaar een boom bij Praxis gekocht en zelf ver na kerst zou hij kunnen blijven staan.

Ik heb er 24,95 euro voor betaald. De boom is 1,60m. Is voor ons groot genoeg. ;)

Vind de geur van 's morgens wakker worden met de geur van een echte kerstboom heerlijk!!! :)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nep, hij staat al, met vaste lampjes.
    Is 225 cm groot.
    Een echte boom is leuk, maar vind maar eens een mooie echte. Ik vind ze vaak lelijk.
    En dat uitvallen van zo'n echte. GRRRR.

13. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Koop ieder jaar een doodnormale kerstboom bij een kweker hier in de buurt. Hij komt op een verhoging dus is niet heel groot. 1,60 denk ik. Vallen niet uit en staan makkelijk een maand voor 'n tientje :)

14. tulip

tulip Niet meer actief

hier een neppe helaas. Vind een echt veeel mooier, maar meisje en ik zijn anders allebei 2 weken hartstikke ziek. De onze is wel een stukkie groter dan ik ben..ik ben 1.60 dus ik schat 1,80 ofzo?? Wij hebben hem in een rietenmand staan en dan een sneeuwkleedje erom heen.

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Een echte dit jaar. En ik ben er zoooo blij mee. Hij riekt heerlijk en hij is ontzettend mooi en vol.

Vorige jaren hadden we een neppe, maar die was dit jaar echt niet meer mooi.

Ik wil niet meer anders :)

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Neppe, geen zin in al die rotzooi die een echte met zich mee brengt.

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben een neppe, middelgroot. Ik vind het heel jammer dat hier geen echte in huis kan, mijn zoon en ik ijn mega allergisch. Zodra we in een bos met dennenbomen komen beginnen we al te niezen.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Er dit jaar geen, vanwege de kitten, sloopt de boel! :p anders wel nep!

19. prettybaby

13 aug 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Hier ook een neppe. Gewoon vanwege het makkelijke en omdat je dan niet zo een rommel in huis hebt van de naalden.

20. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een echte mooiee lekker ruikende Nordmann :) Ik hou persoonlijk niet van echte bomen.
    Hier kerstboom gekocht bij de ikea voor 1 euro. (althans kost 20 euro maar heb een tegoed pas gekregen met 19 euro te besteden bij de ikea)

Deel Deze Pagina