Vragen over jullie kerstboom

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kerstboom: Echt, nep of geen?

1. Echt

2. Nep

3. Geen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Hier een nepper, van 210 cm hoog, omdat echte gewoon vaak minder vol zijn, degene die ik een beetje mooi vind zijn 60/70 euro en dan nog haat ik dat ie niet vol genoeg is, verder geeft het teveel rommel.

Ik houd vaak mensen voor de gek , luchtje erin en il heb zo'n boom met speciale takken, mijn vader haat nep en die twijfelde zelfs hihihi dus mensen trappen er nog regelmatig in!

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wij hebben een neppe. Ik moet zeggen dat we wel een hele dure hebben gekocht (250 euro). Maar die is dan ook prachtig. We hebben hem nu voor het vijfde jaar, en hij is nog even mooi.

Hij is 2m10, en heeft hele mooie dennennaalden, donker- en lichtgroen. Gewoon mooi afgewerkt. Opzetten is veel werk, maar dan staat hij ook de hele kerstperiode prachtig.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Echt
    Bij de plaatselijke bloemist (steun elkaar, koop locale waar):)
    Nordman (geloof ik)
    50 euro
    2 meter

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Een neppe, bijna tot aan het plafond (iets van 2.65 ofzo).

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Wij hebben een echte boom, van de ikea voor 1 euro. Vorig jaar ook bij de ikea gehaald. We wilden dit jaar eigenlijk een grote, maar ze hadden alleen 1.60
    Maar we hebben wel een flink volle boom. Zijn altijd kritisch met uit zoeken. Een kerstboom kopen neemt dan ook wat tijd in beslag :)

Wij vinden een echte mooier en sfeervoller.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Neppe van 2.10 .. Ik vind dat je met een echte zo'n zooi krijgt, en de nepperts zijn altijd zo mooi in vorm ;)

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ben echt een voorstander van echt, maar die van ons is nep. Heb h'm vorig jaar gekregen. Hij is klein en compact en kon de boom vanmiddag zo van zolder af toveren met de lampjes er nog in! :D... Maaaaaaaaar, volgend jaar wil ik echt wel een hele dikke vette echte! Liefst met kluit, dat is hm elke jaar weer kan ophalen!

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Nepperdenep :D

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Een echte voor 8 euro bij praxis met airmails !!

10. Joy2

Joy2 Niet meer actief

nep! 2 meter hoog en bijna 2 meter breed, inmiddels al 14 jr oud en nog perfect, vind zonde van me geld om elk jaar echte boom te kopen

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Een echt, een kleinere,die gaan we vandaag halen. Ik heb helemaal geen zin in kerst,zie ondertekening maar moet er toch het beste van zien te maken. :(

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Onze kerstboom is nep.
    Ideaal want de lampjes zitten aan de takken vast. Dus ik heb nooit gezeik met lampjes :D
    Ik denk dat ie ongv 2meter hoog is.
    Hij gaat al 6jaar mee en hoop dat ie nog heeeeeel lang meegaat :D

Deel Deze Pagina