hallo Heidi, Ik ga binnenkort een paar dagen weg, mijn zoon is dan 6,5 maand oud. Hij gaat in principe niet mee maar blijft thuis bij zijn vader. Ik heb genoeg voedingen voor hem in de vriezer, maar ik vraag me wel af of hij het live drinken misschien verleert als hij een paar dagen alleen maar de fles krijgt? Hij is ook vier dagen bij de opvang/papa dus hij is wel gewend om een dagje zonder me te zijn, maar drie dagen en nachten niet. Verder is het live drinken altijd prima gegaan, de fles vindt hij soms moeilijker. Ik ga daar op locatie natuurlijk kolven voor mn productie en voorraad aanvullen. Ik hoop dat je me kan geruststellen
Hoi, Meestal loopt het wel los als kindje borst en fles goed kunnen combineren. Probeer zoveel mogelijk huid op huid toe te passen wanneer je weer terugkomt. Mocht je kindje moeite hebben met omschakelen, dan veel bij elkaar zijn zonder dwang tot aanleggen. Ga samen slapen, chillen, douchen of badderen. Je zult zien dat het dan weer lukt. Mocht het echt niet willen, dan kun je overleggen met een lactatiekundige of een tepelhoedje kan helpen weer terug aan de borst te gaan. Succes!