vragen over Lodger bunker

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ons Kleintje, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi zit te overwegen om de Lodger Bunker te gaan kopen, denk dat er wel mensen hier op de site zitten die er een hebben,
    vanaf hoeveel maanden zijn jullie die gaan gebruiken?
    en hoeven de kleintjes dan ECHT geen jas meer aan? die van mij bewegen (nu) zoveel met hun handjes.
    Is er ook een webwinkel waar ik ze goedkoper kan bestellen? Alvast bedankt voor het beantwoorden.

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb hem relatief laat gekocht, maar zodra ze in het zitgedeelte van de wagen zitten kun hem gewoon gebruiken.
    Omdat mijn mannetje het niet fijn vond om zo met z'n handen ingesloten te zitten, liet ik de bovenkant wat los en deed er dan wel een jas onder. Ik denk dat als het vriest in NL je er zeker wel een jas onder moet doen hoor (toen wij in NL waren met sneeuw hadden we hem wel helemaal dicht met een winterjas eronder..
    Ik heb hem destijds bij babypark besteld, was toen het goedkoopst. Weet niet of babydump ze verkoopt, maar die hebben iig laagste prijsgarantie.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Wij hebben er 1 sinds een week. Hadden hem vorige winter nog niet nodig, ons meisje is nu 10 maanden. Ik heb hem 2e hands gekocht voor 35 euro. Is zgan!

Als je hem nieuw wil kopen, zou ik even wachten tot de Mama Mazzeldagen van de Prenatal. Nog geen week en ze hebben 15-20% korting. Ook in de webwinkel.

4. Ons Kleintje

bedankt voor jullie antwoorden! ik wacht op de mama mazzeldagen:)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb de onze gebruikt vanaf 5m omdat zoonlief vanaf toen in de kinderwagen zat om te wandelen. Ik deed dan een dun mutsje op om toch de oortjes te beschermen, want het was toen november. Toen het echt superkoud was deed ik hem voor de zekerheid toch nog een jasje aan, maar hij had het altijd super warm als hij eruit kwam.

Heel tevreden van, deze winter gebruiken we hem opnieuw! :)

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Die van mijn heb ik voor mijn jongste gebruikt vanaf een maand of 2. Toen nam ik hem af en toe mee in de duobuggy die ik heb. Ik kleedde hem trouwens toen wel goed aan hoor. Geen jasje maar een extra vestje. En dan lekker inwrappen.
    Maar denk niet dat hij nu (met ruim 8 maand) z'n handjes nog binnenhoudt....
    Als ze al wat groter zijn is het beter als een hoge voetenzak te gebruiken. Dan dus wel gewoon jasje aan. Zo deed ik het afgelopen winter ook bij m'n oudste...

Veel plezier ermee zodra je 'em hebt, ben er zelf echt helemaal fan van!

7. Ons Kleintje

Dank jullie voor de reacties!
    Ik heb m gekocht! :) :) de rode is het geworden.

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Super!! Je zal er echt veel plezier van hebben. Ik heb 'm al sinds de geboorte van mijn zoontje en vindt het echt één van de beste aankopen.

9. Ons Kleintje

@Laris Hoe gebruikte je hem dan toen hij nog zo klein was?
    Ze komen waarsch morgen binnen:)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk! :) Je gaat er echt veel plezier aan beleven (alle ja, je kindje dan toch ;))

Deel Deze Pagina