Wij mogen als kraamkado een box uitzoeken van mijn ouders. Nu heb ik zitten kijken op verschillende websites en er is een behoorlijk prijsverschil tussen de verschillende soorten boxen (van 90 tot 400 euro). Zit dit verschil alleen in het design en/of merk of is er wel degelijk een kwaliteitsverschil? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een box en toebehoren? Of misschien heeft iemand wel tips?
Neuh, een box is gewoon een vierkante bak. Het enige waarnaar je kunt kijken is of er wel of geen speelgoedla onder zit Verder is het prijsverschil inderdaad design en kwaliteit.
Hier een box zonder lade, en ik heb 'm eigenlijk niet gemist. Misschien dat ik daarop terugkom als nr 2 er straks is, en de hoeveelheid speelgoed verdubbelt....
ik heb een ronde box van babypark, vind 'm echt prachtig staan in de kamer..hij is van goede kwaliteit en ik zou 'm zeker aanraden. als boxkleed heb ik een rond speelkleed met bogen.
hier een box met lade.. box bij babydump gehaald van het merk TWF 'lieke' .. ik denk idd dat het prijsverschil gebaseerd is op kwaliteit en/of merk..
Hey Wij hebben een box met lade eronder en het fijne daarvan is dat de box dan een stuk hoger is, mijn ouders hebben ook een box staan alleen dan zonder la maar dan vind ik onze hoge toch echt een stuk fijner...en in de la liggen speeltjes, slabbetjes, snoetenpoetsers en spuugdoekjes deze Box Noah Wit Opgeruimd staat netjes | Babypark
Ik denk dat je gewoon die moet kiezen die je mooi vindt. Wij hebben de schardt box bas. van babydump. Ideaal mis er niks aan.
BIJ onze kinderkamer kregen we een box (babydump). We hebben een iets luxere genomen tegen bijbetaling; met lade. Zou de lade achteraf niet willen missen
Wij hebben de bopita brent zonder lade Of ie bevalt me de baby is natuurlijk afwachtten maar het was een normale prijs en de kwaliteit lijkt erg goed te zijn. Wij hebben 129euro voor de brent betaald
Wij hebben (hadden) ook een Bopita met lade. De lade vond ik heel handig voor speelgoed. Verder een prima box, was volgens mij rond de 150 euro (is wel 4 jr. geleden).
Bedankt voor alle tips! Even afgezien van de handige dingetjes als verstelbare bodem en wel/geen lade is het dus vooral een kwestie van smaak als ik het goed begrijp We hebben even zitten kijken samen op de website van de baby dump en we vinden alletwee de "Lieke" erg leuk. Dus ik denk dat dat m wordt.
Wij hebben deze: Brent Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump Zelfde idee/ontwerp als van het met twf. Wit was vereist en die brede spijlen een wens..! Ook wilde ik geen lade, omdat we katten hebben en ik er graag onder wil kunnen stofzuigen. Ik heb vanaf dat ik wist dat ik zwanger was op mp gekeken. We hebben toen deze gekocht met boxkleed voor 50 euro. Bevalt erg goed!
Er zit vaak wel wat kwaliteits verschil tussen. Dikte van het hout, bij de hele goedkope boxen zijn alle latjes vaak vrij dun en kun je ze een beetje heen en weer bewegen. Ook zit er vaak verschil in de bodem ophogers. Sommige liggen met een paar schroeven vast en sommige hebben er vier blokken onder zitten. De dikte van de bodemplank zit ook vaak verschil in. Ik had hier een box met la eronder. Heb de la eigelijk alleen gebruikt om rotzooi in te proppen. Toen zoonlief begon met kruipen en doen heeft hij een keer met zijn vingertjes tussen de la gezeten dus uit dat oogpunt vind ik een la minder, maar handig voor al die kleine rotzooi is het wel. Ik had de zilveren box 2e kamer. was wel een duren box maar ook loeizwaar en van super kwaliteit.