feestje, eczeem en hooikoorts.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door memm, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memm

memm Lid

10 feb 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Afgelopen weekend had ik een positive zwangerschapstest:)
    Wij zijn er natuurlijk heel erg blij mee.

Maar ook wel heel erg geschrokken, we hadden het nog niet ze snel verwacht (4de ronde) en hadden 2 weken geleden een vrijgezellenfeest van vrienden en hebben daar ook de nodige alcoholische drankjes gehad. Ik voel me nu heel erg schuldig en ben natuurlijk gelijk gestopt met alles wat ook maar slecht kan zijn ( en slik natuurlijk nu ook mulitivitamine voor aanstaande moeders) maar hoe groot is de kans dat ons kindje hier blijvende schade van overhoud?

Nu gebruik ik medicatie voor mijn eczeem en hooikoorts nu staat in mijn gebruiksaanwijzing dat ik het niet meer kan gebuiken tijdens een zwangerschap. Maar heb nu best last van hooikoorts en eczeem. zijn er ook middeltjes die goed werken die wel mogen?

al vast bedankt voor jullie hulp

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het allerliefst zien we natuurlijk graag dat je ruim voor je zwanger wil worden alles laat staan maar soms gebeurt het dat je toch even lekker aan het genieten bent. De kans is heel klein dat het schade zou geven, er is namelijk nog geen bloedbloed contact omdat het nog heel pril is. Heb vertrouwen in je lichaam!
    Qua medicatie is het goed hierover contact op te nemen met je huisarts en na te gaan wat je evt wel mag innemen.

Imke

Deel Deze Pagina