Wie herkend dit. Vooral op het toilet zitten en als ik van lig naar zit ga voelt dit niet prettig. Soort van spierpijn/kramp idee. Ben wel benieuwd of er meer meiden zijn die dit hebben. En of dit dan van zelf weer wegging.....ben trouwens bijna twee weken geleden bevallen!!
Ja, heb ik ook gehad na de bevalling van de eerste, komt van je bekkenbodemspieren (denk ik tenminste). Zo'n zwaar gevoel alsof er enorme gewichten aan hangen..
ja ik herken het ook, nu merk ik het niet meer wel tijdens het gezellige moment in de slaapkamer maar verder niet meer gevoelig, ik had het met name van het zitten naar opstaan
Ik had het ook, ging vanzelf ook weer weg hoor! Ik denk dat de zenuwen daar ook een opdonder gekregen hebben en dat het daarom zo gevoelig is. Dat in combi met je bekkenbodem.. komt goed meis! Bij mij duurde het wel even, al met al een maand of 3 denk..
Fijn te lezen dat het herkenbaar is en met geduld dus wel wegtrekt....heerlijk dit forum om even dit soort dingen te lezen van anderen...
Ja hier ook, ik dacht nog, owww das niet normaal hoor! ik ga het bij de nacontrole vragen aan de gyn, maar toen was het weggetrokken
ik heb t ook hoor, 2 wk geleden bevallen..alles is redelijk genezen down under na mn knip alleen dat blijft super gevoelig en idd vooral van zitten naar opstaan.. met lopen of juist gaan zitten weer niet.. maar ik herken t vd 1e zwangerschap en weet dat t over gaat gelukkig maar haha t is net spierpijn op dat ene plekje haha
Heel herkenbaar, een ongemak waarover je niets leest en niemand je voor waarschuwde. Ik heb tot circa 3 weken na de bevalling mijn onderkantje vastgehouden omdat alle zenuwen heel gevoelig en pijnlijk waren.