Vragen over Mirena en cyclus.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Lilly, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hallo allemaal
    Ik ben nieuw hier ik was druk aan het zoeken op internet over de mirena en zwanger worden en kwam hier terrecht ik leg jullie even mijn situatie voor
    4 september heb ik mijn spiraal na 5 jaar laten verwijderen 12 dagen erna werd ik voor het eerst ongesteld, daarna heb ik helemaal niet meer gevloeid voor mijn spiraal had ik een cyclus van 28 dagen nu ben ik 6 dagen over mijn gewone cyclus heen ik heb al 2 keer een test gedaan de 1e van clear blue maar die was niet goed dus geen resultaat en de 2e was negatief denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn of is dit normaal na het verwijderen van een spiraal...
    groetjes linda

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi tinkerbelletje,

Ik heb de mirena 3 ,5 jaar gehad, mijn cyclus heeft er na het verwijderen 3 dagen langer over gedaan dan mijn oude cyclus, de kans lijkt me klein dat je zwanger bent, maar omdat je niet zeker weet wanneer je zwanger raakt (dat zei mijn HA) zou ik als je over een week nog niets hebt gezien nog weer een test doen, als die negatief is zou ik je volgende NOD afwachten als die uit blijft weer een testje en als die negatief blijft even informeren bij je HA. En ondertussen wel rekening houden met een evt zwangerschap (wat betreft eten en drinken) ;)

Sterkte met het afwachten, ik weet uit ervaring hoe lastig die onzekerheid is na de mirena.

Grtjs Fem

3. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Ik ke je gevoel!
    Ook ik heb de mirena laten verwijderen een tijdje geleden! En het heeft 6,5 weken geduurd voor ik weer ongi werd!
    Tussendoor 2 keer een test gedaan omdat mn lichaam me het gevoel gaf zwanger te zijn!
    Negatief allemaal dus!
    Het kan gewoon even duren voor het weer normaal wordt, je cyclus! Bij de ene is dat gelijk maar voor mijn duurde het meer dan 6 weken!

Ben wel de 2e ronde zwanger geraakt dus toen ik eenmaal weer een cuclus had was het wel weer goed zeg maar! ;)

Succes!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik heb 30-10 mijn Mirena laten weghalen en 1-11 had ik al een menstruatie. Dat had ik niet gedacht, toen ik de eerste keer zwnager probeerde te raken duurde dat zeker een week. Ik ben nu heel benieuwd hoe lang deze cyclus duurt.

Ik voel van allerlei vage dingen. Soms een beetje buikpijn en pijn in de onderrug, maar dat kan ook een andere oorzaak hebben ... gevoelige darmen. Ook heb ik meer last van afscheiding dan normaal ... ook een beetje dikker dan normaal. Hebben meer meiden dat ?

Ik ben benieuwd hoe lang de cyclus zal duren. Volgende maand gaan we er voor ... toch is het nu weer heel spanend, al weet ik dat ik zwanger kan worden .... vorige keer was het raak in ronde 3.

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina