Hebben jullie al leuke uitjes gepland voor komende twee weken? Ik ben op zoek naar inspiratie, dingen die leuk zijn voor 5jarige meisjes EN jongens. We gaan sowieso naar Circus Renz volgende week, en waarschijnlijk ook een keertje naar de bios. Iemand nog andere tips in omgeving Eindhoven/ Den Bosch?
We hebben kaartjes voor Disney on Ice. En ik wil naar de bioscoop, naar Wiplala. Verder wil ik een of twee keer gaan zwemmen en ik wil naar het Museon. Denk dat we de vakantie dan al wel weer door zijn.
Golfbad Oss Wandelen en spelen @ de Drunense duinen De Oliemeulen in Tilburg Speeltuin bij Koeckers in Den Hout Kids Wonderland in Molenschot Ontdekhoek in Den Bosch
Ik zag net dat de Verkadefabriek (in Den Bosch) ook een programma heeft voor de vakantie. Daar ben ik met mijn dochter nog nooit geweest btw. Muzipo in Breda is ook leuk.
leuke tips, bedankt!! Heb net even gespiekt, de ontdekhoek kende ik nog niet, maar denk dat ik hier 3 toekomstige fans heb!! En ik zag net dat er tijdens de kerstvakantie een kinderfilmfestival draait, o.a. in Verkadefabriek.
In eerste instantie een beetje rust want de kids zijn doodop. Ww gaan naar disney on ice, mees kees de film, schaatsen en bowlen. Naast de feestdagen vind ik dit wel genoeg zo
Wij gaan naar: - De winterefteling - Met het gezin naar de bios - Zoon gaat alleen met vriendjes naar het filmtheater in het dorp hier - Dagjes bos - Dagjes strand - Zwemmen - Binnenspeeltuin - Bowlen + uit eten En verder relaxen, uitslapen, filmpjes kijken en met vriendjes spelen. Oudste heeft maandag een voetbaltoernooi. Wij hebben helaas een crematie.
Wat veel! Ik voel me ineens een heel lui mens. Mijn dochter is erg moe. Morgenmiddag staat een film in de planning: thuis op de bank. Verder wil ik nog wel naar het strand en de bios (Tinkerbell) en hopelijk wil er nog een vriendinnetje komen spelen. En misschien nog een nachtje logeren bij opa en oma.
ow echt niets bijzonders. Lekker thuis spelen. Hopelijk keertje naar het bos. Bij opa en oma logeren. Keertje met oma wat leuks doen middag en verder niks.
Brandweerman Sam voorstelling. Schaatsen op de kunstbaan in de stad. Sprookjeswinterwonderland Madurodam Winterpret En even naar de Scheveningse Haven om de verlichte boten te bekijken. Oh ja en naar de bios Frozen Sing a Long
Geweldig! Ik geloof dat ik twee keer naar de bioscoop moet deze vakantie... Die sing a long versie van Frozen kan ik mijn dochter echt niet onthouden. Ben wel benieuwd of er dan echt mee gezongen wordt door de zaal...want dat zou het voor haar geweldig maken.
https://www.antwerpen.be/nl/info/545b40c7afa8a797298b4599/ijssculpturenfestival-disneyland-r-paris-ice-dreams
Het strand en bos zitten op 5 minuten en 10 auto minuten Is niet direct een hele dag, maar een paar uurtjes. Lekker uitrazen. Kinderen hebben energie genoeg. Zwemmen is een ochtend. Bios een middagje. Filmtheater is 1.5 uur. Ik weet niet hoor, maar mijn kinderen zijn nogal ondernemend. Een hele dag 'niets' doen thuis gebeurt hier niet vaak.